Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Викладення нового матеріалу

ІІ. Повідомлення теми та мети заняття. Активізація попередніх знань. Мотивація навчання та актуалізація теми заняття.

І. Організаційний момент

VIІ. Література (Дивись список літератури в кінці конспекту лекцій).

ІV. Закріплення нового матеріалу.

ПРИКЛАД ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОВІТРЯНИХ ПОРШНЕВИХ КОМПРЕСОРІВ ПРОДУКТИВНІСТЮ БЛИЗЬКО 20 м3 ЗА ХВИЛИНУ

Проектні й конкурентні зразки Корисний ефект, млн м3 повітря Сукупні витрати, млн грн. Ефективність, м3/грн. Конкуренто- спроможність стосовно найліпшого зразка Висновок щодо конкуренто- спроможності
Проектний варіант 1 6,5 2,4 2,7 0,64 Неконкурентоспроможний
Проектний варіант 2 8,8 2,6 3,4 1,06 Конкуренто- спроможний
Перший конкурент 5,8 2,2 2,6 0,81 Неконкурентоспроможний
Другий конкурент 7,2 2,3 3,1 0,97 Неконкурентоспроможний
Третій конкурент 8,0 2,5 3,2 1,0 Ліпший зразок-аналог

Питання до закріплення

1. Як в сучасних умовах розуміється якість продукції?

2. Яке значення для підприємства має контроль якості та випробування продукції?

3. Охарактеризуйте основні складові конкурентоспроможності продукції?

V. Закріплення студентами мотивації своєї навчальної діяльності. Підсумок та аналіз заняття. Повідомлення та мотивація оцінок.

VI. Домашнє завдання –Підготовка до контрольної роботи, проведення самостійної роботи студента відповідно до робочої навчальної програми.

 

1. ДисциплінаПланування та організація виробничої діяльності підприємства

Тема заняття - Тема 15. Комплексна підготовка виробництва нової продукції

2. Мета заняття: розвиваюча – мотивувати необхідність вивчення дисципліни, вміння відображати логіку комплексної підготовки виробництва нової продукції; навчальна – навчити давати опис основним складовим комплексної підготовки виробництва нової продукції; виховна – створити атмосферу позитивного емоційного настрою, почуття інтересу до вивчення дисципліни.

3. Мотивація мети навчання - Практичне розв'язання проблем, пов'язаних з необхідністю забезпечення існування підприємства не тільки сьогодні, але й у перспективі, залежить від ступеня освоєння методології і методів організації виробництва.

4. Тип заняття – лекція з елементами бесіди.

5. Методи – словесні, наочні.

6. Міжпредметні зв’язки: економіка підприємства, організація виробництва – дослідження економічних методів управління підприємством.

7. Наочність та обладнання – таблиці, схеми, презентація.

8. Використана викладачем література: Див. список літератури в кінці конспекту лекцій.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

План

1.Система створення і освоєння нової продукції

2.Організація освоєння нової продукції.

3.Організація на виробництві науково-дослідної роботи

4.Конструкторська підготовка виробництва

5.Технологічна підготовка виробництва

6.Організаційно-економічна підготовка виробництва


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Подання нового матеріалу
  9. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. Виклад нового матеріалу




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурентоспроможність продукції | Організація освоєння нової продукції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.