МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фактори успішності проведення соціального консультування.Результат консультування багато в чому залежить від досяг¬нення взаєморозуміння між консультантом і тим, кого консульту¬ють. Для цього необхідно дотримуватись таких технологічних умов: а) позиція консультанта не повинна суперечити поглядам клієнта; б) слід наочно показати клієнту, що дії, яких від нього очікують, будуть сприяти і відповідати задоволенню його потреб і інтересів; в) за всіх рівних умов люди легше приймають позицію тієї особи, до якої відчувають позитивне емоційне ставлення, і відкидають позицію тієї, до кого відчувають негативні емоції. Автор одного із практичних посібників з практи¬ки соціальної роботи, що виданий Британською асоціа¬цією соціальних працівників, В. Колшед наводить такий перелік якостей ефективного консультанта: 1.Емпатія, чи здатність бачити світ очима іншої людини. 2. Повага до клієнта, здатність реагувати на проблему клієнта таким чином, щоб передати йому впевненість у її успішному вирішенні. 3. Конкретність, чіткість, тобто спосіб комунікації з іншою людиною, коли поглиблюється ясність своїх висловлювань. 4. Знання себе і прийняття себе, а також готовність і вміння надавати іншим допомогу в самопізнанні. 5.Щирість, вміння поводитись природно у взаєминах з клієнтом. 6. Конгруентність - співпадіння того, що повідомляється вербально, з мовою тіла. 7. Робота з тим досвідом, який є на момент консультування; вміння реагувати на те, що відбувається в момент зустрічі. До вмінь професійного консультування також відносять: · надавати людині можливість закінчити говорити без реагування зі сторони консультанта; · точно відображувати і відтворювати зміст бесіди і почуття; · підсумовувати етап інтерв'ю таким чином, щоб просуну¬ти бесіду дальше; · прояснювати співбесіднику свою власну роль; · використовувати відкриті питання; · використовувати підказку так, щоб сприяти просуванню співбесідника вперед у його розповіді; · створювати безпечні умови для вияву почуттів співбесідника; · пропонувати експериментальне (тобто таке, що йде від реального, а не від уявлюваного досвіду) розуміння проблеми, ситуації; · відчувати, як інша людина впливає на консультанта; · бути толерантним при мовчанні; · контролювати свою власну тривогу і розслаблятися; · визначати і спрямовувати напрям ходу бесіди; · реєструвати прояви амбівалентності, непослідовності і вміти протистояти їм при необхідності; · бути толерантним до болючих тем; · генерувати і обговорювати альтернативні плани дій; · оцінювати витрати і здобутки у випадку досягнення мети.
Читайте також:
|
||||||||
|