Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суттєвість контролю.

Контрольпроцес, при якому керівник проекту встановлює, чи дося­гаються поставлені цілі, виявляє причини, які негативно впливають на хід роботи, та приймає управлінські рішення, які коригують виконання

завдань для запобігання зривів виконання проекту (зрив термінів, пере­вищення використання ресурсів, вартості, низька якість і т. ін.).

Завдання контролю полягає в тому, щоб, отримавши фактичні дані про хід виконання проекту, порівняти їх із плановими, виявити відхилен­ня. Контроль повинен забезпечити систематичний нагляд за всіма проце­сами реалізації проекту (моніторинг), виявити відхилення від цілей реа­лізації проекту за допомогою критеріїв та обмежень, які фіксуються в календарних планах, бюджетах, розрахункових потребах у трудових та матеріальних ресурсах, фінансових і т. ін., обґрунтувати необхідність прийняття коригуючих дій.

В основі процесу контролю лежить збір та розгляд даних про просу­вання проекту. Предметом контролю є факти та події, перевірка вико­нання конкретних рішень, виявлення причин відхилень, оцінка ситуації, прогнозування наслідків. Проектний менеджер повинен вчасно фіксува­ти свої помилки та виправляти їх до того, як вони нашкодять проекту. Для цього необхідно здійснювати такі види контролю:

> попередній;

> поточний;

> заключний.

Попередній контроль здійснюється до початку робіт по реалізації проекту. Як правило, він стосується лише трудових, матеріальних та фі­нансових ресурсів.

При контролі трудових ресурсів проводиться аналіз професійних та ділових знань, навичок, які необхідні для виконання проекту (рівень ос­віти, стаж практичної роботи, кваліфікація і т. ін.).

У процесі контролю матеріальних ресурсів проводиться аналіз відпо­відності складу та якості обладнання, матеріалів встановленим вимогам.

Контроль фінансових ресурсів передбачає встановлення граничних витрат фінансових ресурсів із метою їх правильного використання відпо­відно до затверджених статей бюджету проекту.

Поточний контроль проводиться з метою оперативного регулюван­ня процесу реалізації проекту, встановлення відхилень та прийняття опе­ративних рішень. Він здійснюється саме в процесі виконання проекту. При цьому розрізняють: контроль часу, контроль бюджету, контроль ре­сурсів та контроль якості.

Заключний контроль проводиться на стадії завершення проекту для обґрунтування та прийняття рішень по управлінню часом, вартістю, ре­сурсами та якістю виконуваних робіт.

Контроль виконання як процес постійного вимірювання параметрів проекту та встановлення відхилень проводиться по всіх параметрах про­екту. Процес контролю можна поділити на основні й допоміжні процеси. До основного процесу контролю можна віднести сам контроль виконан­ня плану проекту, а до допоміжних:

> підтвердження досягнення цілей — постійна оцінка виконання проекту з метою підтвердження відповідності окресленим цілям;

> підтвердження якості — постійна оцінка виконання проекту з метою підтвердження відповідності прийнятим стандартам якості;

> контроль та моніторинг ризиків — контроль ризиків, контроль виконання запланованих заходів по запобіганню виникнення ри­зиків;

> контроль контрактів — контроль виконання контрактів поста­чальниками та підрядчиками.

Більш детально питання контролю розглянуті в темі 9 "Контроль ви­конання проекту".

Сучасна методологія управління проектами характеризується інте­грованим, структурованим підходом до управління, планування й кон­тролю. Тотальна інтеграція проектного менеджменту передбачає інте­грацію планування та контролю, інтеграцію календарного планування, ресурсів і витрат, інтеграцію із організацією, інтеграцію інформаційних систем проекту, загальну інтеграцію з системою управління персо­налом.

Інтеграція планування і контролю полягає у взаємозв'язку функції планування й контролю, оскільки останній необхідний для перевірки по­переднього, а ефективність контролю залежить від якості планування.

Інтеграція календарного планування, ресурсів і витрат полягає в то­му, що календарне планування відбувається обов'язково у взаємозв'яз­ку з плануванням ресурсів і витрат із метою ефективного управління проектами.

Планування й контроль витрат, ресурсів, календарне планування ма­ють бути пов'язані з організацією проекту.

Із метою досягнення ефективного управління проектами необхідно також інтегрувати всі інформаційні системи проекту, зокрема, обсяги ро­біт за проектом та їх специфікації, організації проекту, планування ре­сурсів, строків, витрат, збору інформації, аналізу виконання, управління ресурсами, взаємозв'язками, контролю якості.

Загальна інтеграція із системою управління персоналом полягає в то­му, що остання система повинна бути інтегрована з усіма попередніми складовими, оскільки людські ресурси залучаються і до процесу плану­вання, і до контролю, вони є виконавцями проекту, організаційна струк­тура проекту впливає на мотивацію, конфлікти і т. п. Крім того, в цій си­стемі існує і зворотній зв'язок.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. Види і форми контролю.
  4. Види і форми контролю.
  5. Види контролю.
  6. Види управлінського контролю.
  7. Види, форми і методи фінансового контролю.
  8. Визначення та необхідність контролю.
  9. Відповідальність посадових осіб органів державного фінансового контролю.
  10. Вплив експериментатора на результати дослідження. Способи контролю.
  11. Завдання, функції і види педагогічного контролю.
  12. Захист прав суб'єктів господарювання при порушенні порядку здійснення господарського контролю.




Переглядів: 677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процеси та рівні планування. | Сучасні тенденції в плануванні та контролі проектів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.