МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розробка оферти претендентомДля участі в торгах претендент повинен подати до тендерного комітету такі документи: • заявку на участь у підрядних торгах; • тимчасове поручительство у формі гарантії банку; • копію платіжного документа, що підтверджує внесення першого задатку; * довідку про укладені за останні 12 місяців договори із зазначенням основних умов договорів, переліком субпідрядників, іноземних партнерів, якщо такі є; • оферту, розроблену відповідно до вимог і умов, визначену в Оферта складається з двох конвертів. У зовнішньому конверті міститься заявка на участь у торгах, копія платіжного документа, що підтверджує внесення першого задатку, та внутрішній конверт с пропозиціями претендента-оферента і банківською гарантією. Приймання і реєстрація оферт \ Терміни подачі та розгляду тендерних пропозицій (оферт), годину і місце розкриття конвертів, а також дату закриття торгів визначає тендерний комітет з негайною її реєстрацією в спеціальній книзі. При цьому оферентові видається розписка, що підтверджує прийом і реєстрацію його оферти. Оферент також має право подати, крім оферти, альтернативну пропозицію. У процесі приймання оферти тендерний комітет перевіряє наявність необхідних документів, за винятком тих, що містяться у запечатаному конверті. Прийняття рішення провідмовлення у прийманні оферти здійснюється на засіданні тендерного комітету й оформлюється протоколом, після чого секретаріат висилає претендентові повідомлення про відмову у прийнятті його оферти до реєстрації з додатком протоколу тендерного комітету. Оференти не вправі самостійно вносити зміни у свої оферти в процесі торгів і після прийняття їхніх оферт для розгляду. Якщо оферент відкликає власну оферту після її реєстрації, йому не повертається внесений задаток. Забезпечення заявки на участь у торгах Способом забезпеченню конкурсної заявки може бути задаток, банківська гарантія, застава або поручительство. Розмір тендерного забезпечення має не перевищувати 1% очікувано вартості у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 5% — у разі про ведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Процедура торгів Підрядні торги на об'єкти, розташовані на території України, проводяться за місцем перебування організатора торгів. Датою відкриття торгів є: • для відкритих торгів - дата офіційної публікації оголошення в засобах масової інформації; · для закритих торгів - дата розсилання офіційних запрошень учасникам торгів поштою, телефаксом і т. ін.
Усі зареєстровані оферти мають бути вчасно доставлені на місце торгів, де перед їх розкриттям тендерний комітет пересвідчується в цілості конвертів. Аналіз та оцінку конкурсних пропозицій здійснює тендерний комітет або експертні групи (експерти). Секретаріат тендерного комітету розкриває оферти і проводитьекспертизу внутрішніх конвертів (експертиза оферт не може перевищувати шести місяців з моменту розкриття внутрішнього конверта), в результаті чого тендерний комітет пересвідчується у повноті поданих документів у внутрішньому конверті, а також у відповідності їх основним вимогам тендерної документації. При виявленні недоліків у розглянутій оферті, що не змірює пропозиції оферента, тендерний комітет має право вимагати приведення поданих документів у відповідність до умов, зазначених у тендерній документації. Якщо оферент не виконує ці вимоги, подана ним оферта не підлягає розгляду, щознаходить висвітлення в протоколі засідання тендерного комітету. Тендерний комітет у процесі розгляду оферт експертними групами має право запрошувати оферентів для роз'яснень, запитувати в них і з інших джерел додаткові відомості, що підтверджують надіслану інформацію. Тендерний комітет обирає переможцем торгів оферента, пропозиція якого найповніше відповідає усім вимогам та критеріям, що містяться в тендерній документації простою більшістю голосів від числа членів повноважного складу, присутніх на засіданні, та оформлюється протоколом. До системи показників для оцінки технічної частини оферт і можуть входити: • показники, що характеризують тимчасові параметри виконання зобов'язань оферента; • показники якості продукції або послуг, наданих оферентом; • показники, що відображають організацію виконання оферентом робіт, дотримання вимог безпеки, охорони здоров'я працівників і охорони навколишнього середовища; • показники, що характеризують рівень організації оферентом управління процесами підготовки і реалізації проектування, будівництва або виконання комплексів робіт, рівень кваліфікації робітників і адміністративно-управлінського персоналу; • показники, що відображають технічний рівень засобів виробництва, які використовує оферент; • показники міри використання місцевих ресурсів іноземними підрядчиками; • показники, що характеризують технічні та майнові гарантії що представляються оферентом; • інші показники технічної частини оферт, обумовлені замовником для кожного конкретного випадку. До складупоказників для оцінки комерційної частини оферт можна віднести: • запропоновану оферентом ціну предмета підрядних торгів (здійснення будівництва, виконання комплексу робіт, надання послуг, постачання продукції) із вказівкою, в якій валюті й у цінах якого періоду розрахована запропонована ціна; • запропонований оферентом метод обліку під час здійснення розрахунків за виконані роботи, наступних змін рівня цін у зв'язку з інфляційними процесами, зміною законодавства в галузі податкової політики та іншими питаннями; • пропозиції оферента щодо умов і порядку фінансування і кредитування підрядних робіт. Тендерний комітет може оголосити торги такими, що не відбулися, якщо: • до моменту закінчення терміну закриття торгів не надійшло жодної оферти; • усі подані оферти не містять банківських гарантій. Якщо всі подані оферти не відповідають умовам тендерної документації, торги вважаються такими, що відбулися, але мають негативний результат. У цьому разі замовник може призначити повторні торги
Затвердження результатів торгів Результати торгів тендерний комітет у формі протоколу подає організаторові торгів на затвердження у триденний термін після ухвалення відповідного рішення. Організатор торгів протягом тижня розглядає подані документи і приймає рішення про затвердження результатів торгів. У разі не затвердження результатів торгів організатор приймає мотивоване рішення і надсилає його в тендерний комітет. Замовник при розгляді протоколу про результати торгів може прийняти рішення: * про проведення повторних торгів; * про затвердження переможця торгів і запрошення його на підписання протоколу про наміри після укладення підрядного договору; * про затвердження переможця торгів і запрошення його на процедуру підготовки й укладання договору. Причини відмови учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі відповідно до зазначаються у звіті про результати проведення процедури закупівлі і протягом семи календарних днів із дня прийняття від повідного рішення повідомляються зацікавленому учаснику торгів. Завершення торгів Оферент, що виграв торги, зобов'язаний внести другий задаток на розрахунковий рахунок замовника в термін, установлений тендерним комітетом; у противному разі організатор торгів може скасувати присудження замовлення даному переможцеві. Після внесення другого задатку переможець торгів укладає із замовником договір на умовах, що передбачені в тендерній документації й оферті переможця торгів. Якщо в ході переговорів з переможцем торгів претендент висуває умови, не передбачені в тендерній документації, тендерний комітет за узгодженням із замовником вправі розпочати переговори з претендентом, що зайняв наступне місце. Особливості торгів на закупівлю послуг Закупівля послуг є новою в сучасній практиці сферою діяльності порівняно із закупівлею інших видів продукції, як-от товари або роботи. Під послугами мається на увазі діяльність, у процесі виконання якої не створюється новий матеріально-речовинний продукт, що не існував раніше, але змінюється якість уже наявного створеного продукту. Саме надання послуг і є предметом і результатом діяльності. До послуг належать: транспортне обслуговування, послуги зв'язку, консалтинг, банківські послуги, послуги науково-дослідної діяльності, навчання тощо. Послуги поділяються на дві групи: * технічні послуги — як правило, більшою чи меншою мірою стандартизовані та з відомими головними параметрами і результатами (транспортні послуги, послуги зв'язку та ін.); * інтелектуальні послуги — характеризуються більшою невизначеністю параметрів і кінцевих показників (консалтинг, науково-дослідна, інша творча діяльність). У частині технічних послуг немає ніяких особливих способів закупівель. Світовий досвід рекомендує закуповувати їх на загальних підставах — як товари або роботи. До інтелектуального виду послуг повинні застосовуватися особливі процедури. Різниця виникає саме внаслідок того, що ціна результату може бути абсолютно непорівнянна, по-перше, з витратами, по-друге, з ефектом, що передбачається одержати при подальшому використанні результатів закупівлі, та, по-третє, в унікальності цих результатів. Головна відмінність інтелектуальних видів послуг від звичайних полягає в тому, що при закупівлях таких послуг допускаються прямі переговори, включаючи переговори про ціну. Звідси — і два методи закупівлі: із проведенням переговорів і без проведення їх. Інша важлива особливість торгів щодо закупівлі інтелектуальних послуг пов'язана з підвищеними вимогами до кваліфікації постачальника послуг. Вибір того чи іншого способу закупівлі (з проведенням і без проведення переговорів) залежить від предмета закупівлі. Читайте також:
|
||||||||
|