Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка оферти претендентом

Для участі в торгах претендент повинен подати до тендерного комітету такі документи:

• заявку на участь у підрядних торгах;

• тимчасове поручительство у формі гарантії банку;

• копію платіжного документа, що підтверджує внесення пер­шого задатку;

* довідку про укладені за останні 12 місяців договори із зазна­ченням основних умов договорів, переліком субпідрядників, іноземних партнерів, якщо такі є;

• оферту, розроблену відповідно до вимог і умов, визначену в
тендерній документації.

Оферта складається з двох конвертів. У зовнішньому конверті міститься заявка на участь у торгах, копія платіжного документа, що підтверджує внесення першого задатку, та внутрішній конверт с пропозиціями претендента-оферента і банківською гарантією.

Приймання і реєстрація оферт

\ Терміни подачі та розгляду тендерних пропозицій (оферт), годину і місце розкриття конвертів, а також дату закриття торгів визначає тендерний комітет з негайною її реєстрацією в спеціальній книзі. При цьому оферентові видається розписка, що підтверджує прийом і реєстрацію його оферти.

Оферент також має право подати, крім оферти, альтернативну пропозицію. У процесі приймання оферти тендерний комітет перевіряє наявність необхідних документів, за винятком тих, що містяться у запечатаному конверті.

Прийняття рішення провідмовлення у прийманні оферти здійснюється на засіданні тендерного комітету й оформлюється протоколом, після чого секретаріат висилає претендентові пові­домлення про відмову у прийнятті його оферти до реєстрації з додатком протоколу тендерного комітету.

Оференти не вправі самостійно вносити зміни у свої оферти в процесі торгів і після прийняття їхніх оферт для розгляду. Якщо оферент відкликає власну оферту після її реєстрації, йому не повертається внесений задаток.

Забезпечення заявки на участь у торгах

Способом забезпеченню конкурсної заявки може бути задаток, банківська гарантія, застава або поручительство.

Розмір тендерного забезпечення має не перевищувати 1% очікувано вартості у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 5% — у разі про ведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.

Процедура торгів

Підрядні торги на об'єкти, розташовані на території України, проводяться за місцем перебування організатора торгів. Датою відкриття торгів є:

• для відкритих торгів - дата офіційної публікації оголошен­ня в засобах масової інформації;

· для закритих торгів - дата розсилання офіційних запро­шень учасникам торгів поштою, телефаксом і т. ін.

 

Усі зареєстровані оферти мають бути вчасно доставлені на мі­сце торгів, де перед їх розкриттям тендерний комітет пересвідчується в цілості конвертів.

Аналіз та оцінку конкурсних пропозицій здійснює тендерний комітет або експертні групи (експерти). Секретаріат тендерного комітету розкриває оферти і проводитьекспертизу внутрішніх конвертів (експертиза оферт не може перевищувати шести місяців з моменту розкриття внутріш­нього конверта), в результаті чого тендерний комітет пересвідчується у повноті поданих документів у внутрішньому конверті, а також у відповідності їх основним ви­могам тендерної документації.

При виявленні недоліків у розглянутій оферті, що не змі­рює пропозиції оферента, тендерний комітет має право вима­гати приведення поданих документів у відповідність до умов, зазначених у тендерній документації. Якщо оферент не ви­конує ці вимоги, подана ним оферта не підлягає розгляду, щознаходить висвітлення в протоколі засідання тендерного комітету.

Тендерний комітет у процесі розгляду оферт експертними групами має право запрошувати оферентів для роз'яснень, запи­тувати в них і з інших джерел додаткові відомості, що підтверджують надіслану інформацію.

Тендерний комітет обирає переможцем торгів оферента, про­позиція якого найповніше відповідає усім вимогам та критеріям, що містяться в тендерній документації простою більшістю голосів від числа членів повно­важного складу, присутніх на засіданні, та оформлюється прото­колом.

До системи показників для оцінки технічної частини оферт і можуть входити:

• показники, що характеризують тимчасові параметри вико­нання зобов'язань оферента;

• показники якості продукції або послуг, наданих оферентом;

• показники, що відображають організацію виконання офе­рентом робіт, дотримання вимог безпеки, охорони здоров'я пра­цівників і охорони навколишнього середовища;

• показники, що характеризують рівень організації оферентом управління процесами підготовки і реалізації проектування, будівництва або виконання комплексів робіт, рівень кваліфікації робітників і адміністративно-управлінського персоналу;

• показники, що відображають технічний рівень засобів виробництва, які використовує оферент;

• показники міри використання місцевих ресурсів іноземними підрядчиками;

• показники, що характеризують технічні та майнові гарантії що представляються оферентом;

• інші показники технічної частини оферт, обумовлені замов­ником для кожного конкретного випадку.

До складупоказників для оцінки комерційної частини оферт можна віднести:

• запропоновану оферентом ціну предмета підрядних торгів (здійснення будівництва, виконання комплексу робіт, надання послуг, постачання продукції) із вказівкою, в якій валюті й у ці­нах якого періоду розрахована запропонована ціна;

• запропонований оферентом метод обліку під час здійснення розрахунків за виконані роботи, наступних змін рівня цін у зв'язку з інфляційними процесами, зміною законодавства в галузі податкової політики та іншими питаннями;

• пропозиції оферента щодо умов і порядку фінансування і кредитування підрядних робіт.

Тендерний комітет може оголосити торги такими, що не відбулися, якщо:

• до моменту закінчення терміну закриття торгів не надійшло жодної оферти;

• усі подані оферти не містять банківських гарантій.

Якщо всі подані оферти не відповідають умовам тендерної документації, торги вважаються такими, що відбулися, але мають негатив­ний результат. У цьому разі замовник може призначити повторні торги

 

Затвердження результатів торгів

Результати торгів тендерний комітет у формі протоколу подає ор­ганізаторові торгів на затвердження у триденний термін після ухва­лення відповідного рішення. Організатор торгів протягом тижня розглядає подані документи і приймає рішення про затвердження резу­льтатів торгів. У разі не затвердження результатів торгів організатор приймає мотивоване рішення і надсилає його в тендерний комітет.

Замовник при розгляді протоколу про результати торгів може прийняти рішення:

* про проведення повторних торгів;

* про затвердження переможця торгів і запрошення його на підписання протоколу про наміри після укладення підрядного договору;

* про затвердження переможця торгів і запрошення його на процедуру підготовки й укладання договору.

Причини відмови учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі відповідно до зазначаються у звіті про результати проведення процедури закупівлі і протягом семи календарних днів із дня прийняття від повідного рішення повідомляються зацікавленому учаснику торгів.

Завершення торгів

Оферент, що виграв торги, зобов'язаний внести другий зада­ток на розрахунковий рахунок замовника в термін, установлений тендерним комітетом; у противному разі організатор торгів може скасувати присудження замовлення даному переможцеві.

Після внесення другого задатку переможець торгів укладає із замовником договір на умовах, що передбачені в тендерній до­кументації й оферті переможця торгів.

Якщо в ході переговорів з переможцем торгів претендент висуває умови, не передбачені в тендерній документації, тендерний комітет за узгодженням із замовником вправі розпочати переговори з претендентом, що зайняв наступне місце.

Особливості торгів на закупівлю послуг

Закупівля послуг є новою в сучасній практиці сферою діяль­ності порівняно із закупівлею інших видів продукції, як-от това­ри або роботи.

Під послугами мається на увазі діяльність, у процесі виконання якої не створюється новий матеріально-речовинний продукт, що не існував раніше, але змінюється якість уже наявного створеного продукту. Саме надання послуг і є предметом і результатом діяльності. До послуг належать: транспортне обслуговування, послуги зв'язку, консалтинг, банківські послуги, послуги науково-дослідної діяльності, навчання тощо.

Послуги поділяються на дві групи:

* технічні послуги — як правило, більшою чи меншою мірою стандартизовані та з відомими головними параметрами і резуль­татами (транспортні послуги, послуги зв'язку та ін.);

* інтелектуальні послуги — характеризуються більшою неви­значеністю параметрів і кінцевих показників (консалтинг, науко­во-дослідна, інша творча діяльність).

У частині технічних послуг немає ніяких особливих способів закупівель. Світовий досвід рекомендує закуповувати їх на за­гальних підставах — як товари або роботи.

До інтелектуального виду послуг повинні застосовуватися особ­ливі процедури. Різниця виникає саме внаслідок того, що ціна ре­зультату може бути абсолютно непорівнянна, по-перше, з витрата­ми, по-друге, з ефектом, що передбачається одержати при по­дальшому використанні результатів закупівлі, та, по-третє, в уні­кальності цих результатів. Головна відмінність інтелектуальних ви­дів послуг від звичайних полягає в тому, що при закупівлях таких послуг допускаються прямі переговори, включаючи переговори про ціну. Звідси — і два методи закупівлі: із проведенням переговорів і без проведення їх.

Інша важлива особливість торгів щодо закупівлі інтелектуальних послуг пов'язана з підвищеними вимогами до кваліфікації постачальника послуг.

Вибір того чи іншого способу закупівлі (з проведенням і без проведення переговорів) залежить від предмета закупівлі.


Читайте також:

  1. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  2. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  3. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  4. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  5. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  6. Етап 3. Розробка комп’ютерної моделі.
  7. Етап. Розробка та впровадження інструментарію державного та регіонального управління соціальною безпекою.
  8. Закордонні та вітчизняні моделі управління: реалізація потреб як рушій активності персоналу. Розробка програм стимулювання праці
  9. ЛЕКЦІЯ 7 Розробка маршруту механічної обробки
  10. Лекція №2. Розробка концепції вимог
  11. МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
  12. МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок проведення підрядних торгів. | Формування та розвиток команди.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.