Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Щодо формування соціальної безпеки людини та суспільства

Соціальна політика

- Створення умов для зростання соціально-економічної активності населення, застосування сучасних мотиваційних і стимулюючих механізмів високопродуктивної праці (зокрема таких, як участь працюючих у розподілі прибутків, акціонуванні підприємства, визначення розмірів зарплати через оцінку особистого внеску та ділових якостей працівника);

- Створення умов для забезпечення життєвого рівня кожної людини на основі здійснення зваженої активної політики доходів, зменшення їх диференціації, запобігання бідності, обмеження соціального розшарування населення за рівнем доходів;

- Впровадження гнучкої, динамічної системи оплати праці на основі призупинення наділення вартості робочої сили та забезпечення її випереджаючого зростання, формування її нової моделі, збільшення її частки в структурі суспільного доходу як головного джерела підвищення добробуту громадян, що ґрунтується на високій ціні робочої сили; наближення мінімальної зарплати до межі малозабезпеченості, підвищення рівня мінімальної зарплати; посилення впливу тарифної системи при визначенні зарплати; реалізація державних стандартів щодо індексації зарплати;

- Формування динамічної, гнучкої системи соціального захисту на основі розширення та поглиблення соціально-економічної бази, суспільного поля соціальної безпеки людини, посилення соціальної захищеності особи;

- Розробка та впровадження у практику нової моделі соціального страхування за всіма його видами загальнообов’язкового державного соціального страхування – пенсійного, медичного, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами на народження та поховання, на випадок безробіття, а також від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які призвели до втрати працездатності;

- Реформування системи пенсійного забезпечення з метою закріплення в межах національної системи пенсійного забезпечення кількох самостійних систем на основі як обов’язкового, так і добровільного страхування, зокрема державної системи з обов’язковим пенсійним страхуванням, і недержавної, що функціонує на засадах добровільного страхування;

- Реформування системи соціальної допомоги, розвиток адресної допомоги на основі:

1) підвищення обґрунтованості соціальної допомоги з так званої її адресної направленості;

2) поглиблення адресної соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, у першу чергу, непрацездатних;

3) зміни системи пільг окремих категорій населення на адресну цільову допомогу;

4) розвитку мережі установ з надання соціальної допомоги;

5) розробки єдиних принципів, критеріїв у наданні різних видів соціальної допомоги;

6) поглиблення всебічного вивчення, цілісного уявлення про бідність, її критеріїв і вимірів з урахуванням світового досвіду;

7) розвитку системи життєзабезпечення та соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, створення умов для соціально-трудової реабілітації інвалідів з метою повернення їх до повноцінного життя.

- Здійснення соціальної підтримки сім’ї, жінок, дітей, молоді на основі активних форм підтримки сім’ї (додаткове навчання, перекваліфікація працівників), надання комплексної підтримки малозабезпеченим сім’ям, дотримання на практиці принципу рівності жінок і чоловіків у всіх сферах суспільного життя, створення гнучкого механізму роботи з дітьми, впровадження системи соціальної роботи з молоддю та дітьми.

- Здійснення соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на основі створення належних умов для їхнього життєзабезпечення, надійної системи державних, соціальних гарантій для постраждалих осіб усіх категорій.

- Створення умов для розвитку меценатства, благодійницької діяльності (неприбуткової, некомерційної діяльності організацій та окремих осіб) як важливого засобу інвестування соціальної сфери, перетворення благодійництва окремих осіб у політику держави, від окремих акцій до системи

- Глибока структурна реформа державної житлової політики на основі створення умов для розширення, стимулювання та децентралізації житлового будівництва у різноманітних формах за рахунок різних джерел фінансування, ринку будівельних послуг, зміни структури житлового фонду, стратегії будівництва, перехід на самоокупну плату за користування житлом і комунальними послугами та адресних субсидій цих витрат окремих категорій громадян, створення сприятливого житлового середовища.

- Реформування системи охорони здоров’я населення з метою: забезпечення доступності медичної та медико-санітарної допомоги; санітарно-епідеміологічного благополуччя населення; здійснення моніторингу стану здоров’я населення; поєднання державної системи охорони здоров’я та створення ринку медичних послуг, впровадження страхової медицини.

- Захист громадян як споживачів з метою здійснення постійного й ефективного державного контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів; посилення контролю за додержанням вимог нормативно-правових актів, що регулюють відносини між громадянами як споживачами і суб’єктами господарювання; підвищення ефективності контролю за якістю товарів народного споживання, особливо продовольчих; формування та вдосконалення системи державної політики щодо захисту прав споживачів.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  12. Абіотичні та біотичні небезпеки.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальна політика | Тема 8 Політика та етнонаціональні відносини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.