МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольної роботиЗагальні положення до виконання Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи № 1 Контрольних робіт РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО виконання План. Тема 8. Валютні відносини та валютні системи. План. 7.1. Поняття кредитної системи, її складові. 1. Поняття кредитної системи, ї складові. 2. Банківська система: принципи побудови та її структура. 3. Центральні банки. Походження, функції та операції центральних банків. 4. Структура НБУ, його розвиток, функції. 5. Небанківські фінансово-кредитні установи та проблеми їх розвитку в Україні. 7.2. Банки другого рівня. Операції комерційних банків. 1. Походження, види, правові основи організації банків 2-го рівня. 2. Операції комерційних банків, їх класифікація та загальна характеристика. 3. Особливості формування комерційних банків в Україні. 4. Стійкість банківської системи та механізм її забезпечення. 5. Становлення банківської системи України. Рекомендована література:[1,2,3,4,5,6,8,9,10,16,17,18,23,24,25,26]
8.1. Інтернаціоналізація економіки – основа розвитку валютних відносин. Поняття валюти. 1. Поглиблення міжнародного поділу праці. Інтернаціоналізація грошових відносин. 2. Понятя валюти, її призначення та сфера використання. 3. Види валюти: національна, іноземна, колективна. 8.2. Валютний курс та конвертованість валют. 1. Поняття та показники визначення міжнародної валютної ліквідності. 2. Суть, основи формування та види валютного курсу. 3. Поняття, значення та механізми забезпечення конвертованості валюти. 8.3. Структура та основні механізми валютного ринку. Валютне регулювання. 1. Загальна характеристика валютного ринку. Об’єкти та суб’єкти валютного ринку. 2. Валютні операції. Роль банків на валютному ринку. 3. Валютне регулювання: суть та необхідність. 4. Механізм регулювання валютного курсу, девальвація, ревальвація, валютна інтервенція. 5. Платіжний баланс у механізмі валютного регулювання. 6. Золотовалютні запаси в системі валютного регулювання. 7. Валютні системи: поняття, структура, призначення. Рекомендована література:[2,7,9,11,28,32]
Контрольна робота виконується в учнівському зошиті. Написання контрольної роботи вимагається одним кольором (чорним, фіолетовим або синім) контрастного відтінку з дотриманням інтервалу між рядками. Кожне питання починається з нової сторінки. При написанні обов'язково залишати поля для зауважень. Контрольна робота виконується власноручно (друкування не допускається). В разі виявлення розбіжностей в почерку особи, яка захищає контрольну роботу, і почерку яким вона виконана, така робота вилучається і анулюється, а студент отримує нове завдання. Номер варіанту контрольної роботи вибирається за порядковим номером в списку групи. Читайте також:
|
||||||||
|