Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОБЛІК І АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТРАНСПОРТНОЇ РОБОТИ

Функції по централізованому обліку і аналізу результатів транспортної роботи виконуються в автотресте (автоуправлінні) групою обліку і аналізу перевезень, на яку покладається:

відправка в автогосподарства шляхових листів разом із змінно-добовим планом; прийом від автогосподарств заповнених шляхових листів з додатком товарно-транспортних документів (накладних, актів виміру або зважування);

звірення шляхових документів і перевірка правильності їх оформлення;

обробка шляхових листів і тарифікація товарно-транспортних документів.

Примітка. При наявності машинорахуноковой станції шляхові листи обробляються на станції, група обліку і аналізу здійснює контроль за правильністю обробки;

ведення обліку виконання автогосподарствами плану перевезень вантажів по об'ємних і якісних показниках, а також по підприємствах і організаціях вантажовідправникам і родам вантажів;

ведення аналізу експлуатаційних показників роботи по автогосподарствам, а також аналізу виконання договорів на перевезення;

складання щоденного і періодичного зведення і оглядів за результатами аналізу показників роботи;

складання щомісячної і квартальної звітності за встановленими формами.

Після повернення з лінії водії здають черговому диспетчеру автогосподарства заповнені шляхові листи з додатком товарно-транспортних накладних і актів виміру (зважування).

Черговий диспетчер автогосподарства:

при прийомі від водійів шляхових листів ретельно перевіряє правильність заповнення і оформлення шляхових листів і товарно-транспортних документів, звіряє тотожність записів в них;

перевіряє виконання водійом змінного завдання, дотримання маршрутів рушення, правильність вказаних відстаней перевезення, записів витрати палива і

у разі невиконання завдання, порушень маршруту, неправильного оформлення документів, передчасного повернення в автогосподарство і т. д. з'ясовує причини для подальшої доповіді старшому диспетчеру, при необхідної повертає водійу шляхові листи і товарно-транспортні документи для уточнення або дооформлення;

направляє прийняті і перевірені шляхові листи і товарно-транспортні документи (накладні, акти) за день роботи в групу обліку і аналізу автотреста (автоуправління) при реєстрі (в 2 примірниках).

У реєстрі вказуються номери шляхових листів і дата їх передачі; другий примірник реєстру з розпискою групи обліку і аналізу зберігається в автогосподарстве для контролю подальшого повернення шляхових листів.

Група обліку і аналізу автотреста (автоуправління) проводить обробку результатів роботи по шляхових листах зі звіркою по товарно-транспортних документах; при обробці визначаються:

час у вбранні, рушенні і простої;

число їздців з вантажем, пробіги загальний і з вантажем, виконаний об'єм перевезень в тоннах і тонні-кілометрах;

витрата палива (по нормі і фактично).

Одночасно перевіряється правильність оформлення шляхової документації, дотримання встановлених маршрутів, режиму роботи на лінії, норм витрати палива і

За даними обробки шляхових листів, група обліку і аналізу заповнює:

картки обліку виконаної транспортної роботи по замовниках;

зведені картки обліку виконаної роботи по автогосподарствам.

Картки обліку але замовникам відкриваються щомісяця по кожному [замовнику, окремо на кожне автогосподарство, що брало участь в перевезеннях.

У картку щодня заносяться дані про об'єм перевезень кожного вигляду вантажу, отримані підсумовуванням результатів роботи по шляхових листах за добу. Дрібні випадкові вантажі об'єднуються в одну графу «різні».

У зведені картки обліку по автогосподарствам щодня вносяться одним рядком підсумки роботи за добу (сума записів в картках по замовниках).

На основі обліку, що проводиться і планових даних, що є група обліку і аналізу складає:

щоденні відомості про виконання плану перевезень вантажів, а також щомісячне оперативне зведення за аналогічній формою з доданням граф «коефіцієнт використання парку за планом і фактично» і «вироблення на облікову тонну в тоннах і тонні-кілометрах за планом і фактично»;

встановлену статистичну звітність (звіт про виконання плану перевезень вантажів для народного господарства за формою № 2 і інш.), а також декадні відомості про хід виконання плану перевезень вантажів по родах вантажів по міністерствах і відомствах і інш.

Про результати аналізу матеріалів по роботі автогосподарств група обліку і аналізу докладає керівництву відділу і автотреста (автоуправління), а також ставить в популярність автогосподарства; складає періодичні огляди роботи автогосподарств, у взаємодії з іншими групами намічає і проводить заходи щодо усунення недоліків в роботі.

Після обробки шляхових листів в частині, пов'язаній з товарно-транспортними накладними (актами), група обліку і аналізу відділяє накладні від шляхових листів і проводить розрахунок вартості перевезень (на оборотній стороні накладних).

Розрахунок виготовляється у відповідності з діючими Єдиними тарифами на перевезення вантажів автомобільним транспортом і Правилами їх застосування, а також затвердженими спеціальними тарифами (на міжміські перевезення і інш.).

Товарно-транспортні накладні (акти) з виробленими на них розрахунками передаються по реєстру в бухгалтерію автотреста (автоуправління).

Оброблені шляхові листи група обліку і аналізу повертає в автогосподарства для нарахування заробітної плати водійам, заповнення карток обліку роботи автомобілів і на подальше зберігання.

При поверненні шляхових листів проводиться звірка кількості листів по раніше складених реєстрах; отримання листів підтверджується розпискою автогосподарства на реєстрі групи обліку і аналізу.

При обробці шляхових листів на машинорахуноковой станції група обліку і аналізу передає їй шляхові листи і накладні для виконання наступних операцій:

підрахунку результатів транспортної роботи (пробігів, об'єму перевезень, часу роботи на лінії);

визначення витрати палива;

таксировки заробітної плати водійів.

При наявності обладнання для перфораторного обліку машинорахуноковая станція складає за результатами обробки шляхових листів:

таблиці щоденних і місячних підсумків роботи по автогосподарствам;

картки обліку роботи автомобілів (за встановленою для автогосподарств формою);

зведення про об'єм перевезень для підприємств міністерств, відомств і радгоспов (для складання звітності по групі обліку і аналізу).

 

ЗМІСТ І ЗАДАЧІ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ

Облік і контроль виробниче-фінансової діяльності є однією з найважливіших функцій управління як кожним підприємством (об'єднанням, галуззю), так і всім народним господарством країни.

Спосіб виробництва визначає зміст, методи, цілі і задачі господарського обліку.

Соціалістичний облік організується в інтересах всього суспільства, відображає і контролює процеси планового розширеного соціалістичного відтворювання, є знаряддям контролю за виконанням державного плану і сприяє подальшому успішному розвитку народного господарства.

Найважливішими особливостями соціалістичного обліку є:

єдине централізоване державне керівництво обліком і узагальнення його даних по всьому народному господарству, створення єдиної системи народногосподарського обліку;

облік інструмент суспільного контролю і завдяки широкій гласності одне з коштів боротьби з безгосподарністю і марнотратством, за збереження всіх видів власності; побудова обліку на науковій основі, нерозривний зв'язок теорії обліку з практикою.

Господарський облік є важливим засобом розвитку, зміцнення і інтенсифікацій виробництва, зниження собівартості продукції, підвищення фондовіддачи і рентабельності, дійовим засобом управління господарською діяльністю. Він повинен забезпечити наступні основні вимоги: єдність показників обліку і плану; правдиве відображення господарської діяльності, своєчасність, точність і об'єктивність звітних показників; простоту, ясність і загальну доступність показників обліку.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IX. Відомості про військовий облік
  10. IX. Відомості про військовий облік
  11. SWOT-аналіз у туризмі
  12. SWOT-аналіз.




Переглядів: 1014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки | Види і вимірники господарського обліку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.