Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок сплати збору

Коригуючі коефіцієнти

Таблиця 5.2.1.

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від чисельності жителів населеного пункту Кнас

Чисельність населення, тис. чоловік Коефіцієнт
До 100
100, 1-250 1,2
250, 1-500 1,35
500,1 – 1000 1,55
Понад 1000 1,8

 

Таблиця 5.2.2.

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від народногосподарського значення населеного пункту Кф

Тип населеного пункту Коефіцієнт
Організаційно-господарські та культурно-побутові центри місцевого значення з перевагою аграрнопромислових функцій (районні центри, міста районного значення, селища та села)
Багатофункціональні центри, центри з перевагою промислових і транспортних функцій (республіканський2 та обласні центри, міста державного, республіканського2 та обласного значення)3 1,25
Населені пункти, віднесені до курортних 1,65

__________________

2 Автономної республіки Крим

3 Якщо населений пункт одночасно має промислове значення та віднесений до курортних, застосовується коефіцієнт 1.65

 

Таблиця 5.2.3.

Регіональні (басейнові) коефіцієнти Крб

Басейни морів і річок Коефіцієнт
Азовське море
Чорне море
Дунай 2,2
Тиса
Прут
Дніпро (кордон України – до м. Києва) 2,5
Дніпро (м. Київ включно – до Каховського гідровузла) 2,2
Дніпро (Каховський гідровузол включно – до Чорного моря) 1,8
Прип’ять, Десна 2,5
Західний Буг та ріки басейну Вісли 2,5
Південний Буг та Інгул, Сіверський Донець, Міус, Кальміус 2,2
Ріки Кримського півострова, Дністер 2,8

 

Таблиця 5.2.4.

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від місця (зони) розміщення відходів у навколишньому природному середовищі Кт

Місце (зона) розміщення відходів Коефіцієнт
В адміністративних межах населених пунктів або на відстані менше 3 км від них
За межами населених пунктів (на відстані більше 3 км від їх меж)

Таблиця 5.2.5.

Коефіцієнт, який встановлюється залежно від характеру обладнання місця розміщення відходів Ко

Характер обладнання місця розміщення відходів Коефіцієнт
Спеціально створені місця складування (полігони), що забезпечують захист атмосферного повітря та водних об’єктів від забруднення.
Звалища, які не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об’єктів.

 

1. Щорічні розрахунки збору на наступний рік (прогнозні) подаються платниками до органів державної податкової служби за місцем реєстрації платника за попереднім погодженням з органами МОНПС до 1 липня поточного року.

2. Платники щокварталу складають розрахунки збору за встановленою Інструкцією формою та подають до органів державної податкової служби за місцем реєстрації платника до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

За четвертий квартал звітного року розрахунок збору (остаточний розрахунок збору за звітний рік) подається платниками, з обов’язковим попереднім погодженням з органами МОНПС, для органів державної податкової служби за місцем реєстрації платника в 10-денний строк після подання платниками річної статистичної звітності про кількість викидів, скидів, розміщених відходів та використаного пального не пізніше 20 січня року, наступного за звітним.

Платники, що не складають статистичну звітність, подають річний розрахунок збору та довідку про фактичні обсяги викидів, скидів, розміщення відходів, використаного пального на погодження до органів МОНПС. Погоджений розрахунок збору подається до органів державної податкової служби до 15 січня року, наступного за звітним.

При поданні розрахунку збору за перший квартал поточного року платник відображає в ньому несплачені суми збору станом на 1 січня поточного року в розрізі бюджетів (державний, обласний та місцевий) незалежно від дати виникнення заборгованості.

3. Збір сплачується платниками щокварталу до 20 числа місяця, що настав за звітним кварталом.

4. Платники перераховують збір за забруднення навколишнього природного середовища двома платіжними дорученнями: 30% – до Державного бюджету, 70% – до місцевих бюджетів.

5. Збір розподіляється між фондами охорони навколишнього природного середовища в складі відповідних бюджетів у розмірах, установлених законодавством:

20% – до місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища, що утворюються у складі сільських, селищних, міських бюджетів, на рахунки, що відкриваються на ім’я відповідних фінансових органів за відповідним кодом бюджетної класифікації;

50% – до місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища, що утворюються у складі бюджету Автономної республіки Крим, обласних бюджетів, на окремі рахунки, що відкриваються на ім’я Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, обласних фінансових управлінь за відповідним кодом бюджетної класифікації;

30% – до Державного фонду охорони навколишнього природного середовища, що утворюється у складі Державного бюджету України, на окремі рахунки, що відкриваються на ім’я територіальних органів Державного казначейства за відповідним кодом бюджетної класифікації.

Між Київським та Севастопольським міськими та Державним фондами збори за забруднення навколишнього природного середовища розподіляють у таких розмірах:

– 70% – до Київського та Севастопольського міських фондів охорони навколишнього природного середовища на окремі рахунки, що відкриваються на ім’я міських фінансових управлінь за відповідним кодом бюджетної класифікації;

– 30% – до Державного фонду охорони навколишнього природного середовища на окремі рахунки, що відкриваються на ім’я територіальних органів Державного казначейства за відповідним кодом бюджетної класифікації.

6. Збір, який справляється за викиди стаціонарними джерелами забруднення, скиди та розміщені відходи в межах лімітів, зараховується на валові витрати виробництва та обігу, а за перевищення цих лімітів – справляється за рахунок прибутку, що залишається у розпорядженні платників. Платники – фізичні особи, які є суб’єктами підприємницької діяльності, сплачують цей збір за рахунок свого доходу.

Збір, який справляється за викиди пересувними джерелами, зараховується на валові витрати виробництва та обігу.

Для платників – бюджетних організацій, збір зараховується на видатки і передбачається в кошторисі доходів та видатків.

 


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  5. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  6. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  7. База справляння збору
  8. В залежності від джерел сплати
  9. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  10. Види банківських рахунків та порядок їх відкриття в установах банку
  11. Види банківських розрахунків і порядок їх відкриття.
  12. Види і порядок укладання угод на валютній біржі




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Речовин у водні об’єкти природного середовища | Екологічного оподаткування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.