Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 2. Знайдіть єдину правильну відповідь.

Терміни і поняття


а) Політекономія;

б) “ефект Робін Гуда”;

в) домогосподарство;

г) позитивний аналіз;

д) макроекономіка;

е) економічна модель;

ж) гіпотеза;

и) нормативний аналіз;

к) мікроекономіка;

л) фірма.


 

 

1. Економічна модель не може бути:

 

а) ідеальним типом економіки або політики;

б) інструментом для економічних прогнозів;

в) комплексом економічних принципів;

г) поясненням, як функціонує економіка та її окремі сектори.

 

2. Що з перерахованого нижче вивчає мікроекономіка :

 

а) виробництво в масштабі усієї економіки;

б) чисельність людей зайнятих у виробництві;

в) загальний рівень цін;

г) виробництво молока й динаміку його ціни.

3. Який з етапів побудови моделі є першочерговим?

 

а) пізнання мотивів поведінки економічних суб'єктів;

б) кількісний аналіз взаємозв'язків;

в) збір і обробка фактів;

г) пізнання взаємодії економічних суб'єктів.

 

4. Основним мотивом поведінки економічних суб'єктів уважаеться:

 

а) максимізація вигоди; б) допомога ближньому;

в) мінімізація ризику; г) виробництво споживчих товарів.

 

5. Загальний рівень цін і безробіття вивчається у курсі:

 

а) мікроекономіки; б) макроекономіки;

в) менеджменту; г) міжнародних фінансів.

 

6. Нормативний аналіз – це:

 

а) пояснення правильності або помилковості економічних дій;

б) пояснення економічних дій;

в) прогнозування економічних явищ;

г) правильна відповідь відсутня.

 

7. Макроекономіка – це наука, що вивчає:

 

а) поведінку і взаємодію окремих суб'єктів;

б) економічні відносини між людьми;

в) економіку в цілому;

г) принципи раціонального управління домашнім господарством.

 

8. Мікросистема – це:

 

а) сукупність економічних відносин; б) сукупність економічних поглядів;

в) сукупність економічних проблем; г) сукупність законодавчих актів,що регулюють економіку.

 

9. Мікроекономіка як самостійний розділ економічної науки з’явилася:

 

а) у кінці ХХ століття; б) у кінці ХІХ століття;

в) у ХVІ столітті; г) у ХVІІ столітті.

 

10. Уперше використав психологічний фактор аналізу поведінки економічнихсуб’єктів:


 

а) А. Маршалл;

б) К. Менгер;

 

в) Г. Госсен;

г) Ф. Візер.


11. Розділ економічної теорії, який вивчає діяльність окремих економічних суб’єктів, - це:

 

а) ойкономія; б) хрематистика;

в) мікроекономіка; г) макроекономіка.

 

12. Термін “економікс” набув загальне визнання після того, як був використаний у назві роботи:

 

а) Ж .Б. Сея; б) Дж. С. Мілля;

в) А. Маршалла; г) Дж. М. Кейнса.

 

13. Макроекономіка визначається як наука, що вивчає:

 

а) роль держави в економіці;

б) глобальні тенденції економічного розвитку людства;

в) економічні процеси, що відбуваються в національній економіці;

г) ті самі проблеми, що і політична економія.

14. Який аналіз використовується для вивчення економіки з погляду цілісної системи?

 

а) Макроекономічний; б) мікроекономічний;

в) позитивний; г) нормативний.

15. Що не можна віднести до методів мікроекономіки?

 

а) Рівноважний аналіз; б) граничний аналіз;

в) моделювання; г) вірна відповідь відсутня.

 

16. Мікроекономічний аналіз є характерним для:

 

а) неокласичної теорії; б) кейнсіанської теорії;

в) інституціалізму; г) марксизму.

 

Вправа 3. Визначте, яке з положень правильне, а яке помилкове:

 

1. Мікроекономіка – це галузь економічної науки, яка вивчає поведінку самостійних господарчих одиниць.

2. Політична економія вивчає теоретичні проблеми функціонування ринкової економіки.

3. Нормативний аналіз – це дослідження взаємозв'язків між економічними явищами і поведінкою економічних об'єктів.

4. Економічна модель – це не пов'язані між собою економічні зміни, які впливають на прогноз діяльності господарчих суб’єктів.

5. Теоретична економіка є загальною методологічною основою усіх економічних досліджень.

6. “Ефект Робін Гуда” – це повна взаємодія між проміжними та кінцевими результатами господарської діяльності.

7. Фірма – це суб'єкт, що займається виробничим споживанням ресурсів.

8. Відправним моментом у мікроекономіці є теза про раціональність поведінки економічних суб'єктів.

9. Мікроекономіка – це наука, яка вивчає економічну поведінку окремих господарчих суб'єктів.

10. Держава в мікроекономіці розглядається тільки як виробник деяких товарів.

 

 


Розділ 1


Читайте також:

  1. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1.
  6. Вправа 1.
  7. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих
  8. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих.
  9. Вправа 1. Для кожного положення, що наводяться далі, знайдіть
  10. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  11. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  12. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді




Переглядів: 1076

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ресурси та їх властивості. | Споживацькі переваги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.