МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Вправа 2. Знайдіть єдину правильну відповідь.Терміни і поняття
а) Ефект доходу; б) неякісний товар; в) парадокс Гіффена; г) ефект заміщення; д) лінія “дохід−споживання”; е) товар Гіффена; ж) особливі або цінні товари; и) нормальні товари; к) лінія “ціна−споживання”; л) крива Енгеля.
1. Крива “дохід-споживання” показує:
а) залежність споживання товарів від доходу; б) залежність споживання товарів від цін; в) комбінації товарів, що приносять споживачу певний ступінь задоволення; г) усі точки рівноваги споживача відповідно до зростання його доходу.
2. При заданих цінах частка сімейного бюджету на продукти харчування має тенденцію до:
а) збільшення із зростанням доходу; б) зменшення із зростанням доходу; в) збільшення із зменшенням доходу; г) зменшення із зменшенням доходу
3. Що показано на графіку?
QY1 I1 I2 I3 U3 U2 U QX
а) Криву Енгеля; б) криву “дохід−споживання”; в) криву “ціна−споживання”; г) парадокс Гіффена. 4. Споживач визнає товар неякісним коли:
а) споживання цього товару не залежить від доходу; б) споживання цього товару зменшується із зростанням доходу; в) споживання цього товару збільшується із зростанням доходу; г) споживання цього товару не залежить ні від доходу, ні від ціни.
5. Якщо споживання неякісних товарів має тенденцію зростати із збільшенням цін, то це:
а) закон Енгеля; б) парадокс Гіффена; в) ефект заміщення; г) ефект доходу.
6. Якщо попитна товар А зростає разом із його ціною, тоце:
а) товар Гіффена; б) малоцінний товар; в) звичайний товар; г) правильно п. а і б.
7. Яку категорію товарів характерезує зображена крива Енгеля?
Q
І а) Нормальні товари; б) Неякісні товари; в) Предмети розкоші; г) Предметів першої необхідності 8. Якщо ціна товару збільшується,то ефект заміщення означає:
а) зменшення споживання даного товару і збільшення споживання інших товарів; б) зменшення споживання тільки даного товару; в) зменшення споживання даного товару та інших товарів; г) зменшення споживання даного товару і жодних змін у споживанні інших товарів.
9. Ефект доходу означає, що:
а) підвищення грошових доходів дає змогу споживачеві купувати меншу кількість нормальних товарів; б) зменшення ціни товару дозволяє споживачеві купувати більше цього товару, оскільки він стає дешевшим за інші товари; в) споживачі обиратимуть різні комбінації різних продуктів, доки граничні корисності останніх придбаних одиниць кожного товару не зрівняються; г) якщо ціна товару знижується, споживач має змогу купити більше усіх товарів за даного рівня грошового доходу.
10. Якщо ціна нормального товару А знижується, то:
а) ефекти доходу та заміщення дозволяють споживачеві придбати більше цього товару; б) ефекти доходу та заміщення дозволяють споживачеві придбати менше цього товару; в) ефект доходу дозволяє купувати менше, а ефект заміщення – більше цього товару; г) ефект доходу дозволяє купувати більше, а ефект заміщення – менше цього товару.
11. Якщо ціна товару зростає,то ефект заміщення спонукає споживача придбати менше товару, оскільки:
а) реальний дохід споживача зменшується; б) реальний дохід споживача зростає; в) товар тепер менш дорогий порівняно з іншими товарами; г) товар тепер дорожчий порівняно з іншими товарами. 12. Яке з положень характерезує товар Гіффена?
а) Ефект заміщення більший від ефекту доходу; б) ефект заміщення менший від ефекту доходу; в) обсяг споживання зростає зі збільшенням доходу; г) лінія попиту має від’ємний нахил. 13. Наподаному графіку ефект заміни відображається: QB
Е1
Q1 Q3 Q2 QA
а) відрізком Q1 – Q3; б) відрізком Q3 – Q2; в) відрізком Q1 – Q2; г) відрізком E3 – E2. 14. На поданому в тесті 13 графіку, ефект доходу може бути виражений:
а) відрізком Q1 – Q3; б) відрізком Q3 – Q2; в) відрізком Q1 – Q2; г) відрізком E3 – E2. 15. Якщо крива “дохід−споживання” має додатний нахил, то
а) обидва товари нормальні; б) обидва товари неякісні; в) один товар неякісний; г) всі відповіді не вірні.
16. Ефект заміщення спрацьовує, коли:
а) скорочення грошових доходів спонукає споживача придбати більше нормальних товарів; б) рівновага споживача може бути досягнута лише коли споживач купує товари-субститути; в) зниження ціни товару дозволяє споживачеві купувати його більше порівняно з іншими товарами за даного рівня грошових доходів; г) при збільшенні ціни товару споживач має змогу купити його більше за рахунок скорочення споживання інших товарів. Вправа 3. Визначте, яке положення вірне, а яке помилкове: 1. Крива ”ціна-споживання” не показує вплив цін на обсяг товарів, що споживаються. 2. Сутність ефекту доходу в тому, що в результаті зниження ціни, споживач стає відносно заможнішим. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|