МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМИ ТА ПОГОДИННИЙ РОЗКЛАД ЛЕКЦІЙ І САМОСТІЙНОЇ РОБОТИВСТУП ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................4 Теми та погодинний розклад лекцій і самостійної роботи......................................6 Лекція 1.........................................................................................................................7 Лекція 2.......................................................................................................................14 Лекція 3.......................................................................................................................20 Лекція 4.......................................................................................................................28 Лекція 5.......................................................................................................................34 Лекція 6.......................................................................................................................44 Лекція 7.......................................................................................................................56 Лекція 8.......................................................................................................................67 Лекція 9.......................................................................................................................85 Лекція 10.....................................................................................................................90 Лекція 11.....................................................................................................................96 Лекція 12...................................................................................................................104 Список літератури...................................................................................................112
Навчальна дисципліна "Теоретична та практична фонетика англійскої мови" являє собою лекційний курс, який має на меті забезпечити оволодіння студентами-філологами основ теорій і практики фонетики англійської мови і спрямований на формування навичок володіння іноземною мовою, підготовки до практичної перекладацької діяльності з дотриманням орфоепічної норми сучасної англійської мови. Вона викладається студентам І курсу. Кожна лекція, окрім восьмої, розрахована на дві години. Після кожної лекції подано питання для самопідготовки. Мета курсу досягається через виконання таких завдань: ознайомлення студентів із сучасним станом науки про фонетичну систему англійської мови; узагальнення та поглиблення шкільних знань з фонетики; корекція вимови; застосування студентами практичних й теоретичних знань у майбутній практичній перекладацькій діяльності, а саме: самостійний вибір варіанту повідомлення з урахуванням норми вимови; застосування фонологічного аналізу під час аудіювання і читання англійських текстів; систематизація елементів фонетичної практики; отримання детальних знань про всі компоненти фонетичної системи сучасної англійської мови та її варіантів. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: знати: зміст фонетики як науки, її термінологічний апарат, основні етапи розвитку фонологічної системи англійської мови; принципи класифікації фонем; основні фонетичні процеси, артикуляційну структуру складу; роль сонорності та артикуляції у складотворі; суть і значення компоненту наголосу, структурні особливості інтонації; основні напрямки сучасних фонологічних досліджень та фонологічні школи; основні характеристики орфоепічної норми сучасної англійської мови, сучасні діалекти, розходження у британському та американському варіантах літературної мови, класифікації фонем, фонетичні феномени, асиміляцію, редукцію, елізію, інтонаційні моделі та їх модальні значення, варіанти англійської вимови; уміти: розрізняти фонеми в ізольованому стані, а також у мовленнєвому потоці; робити фонетично-фонологічний аналіз; транскрибувати тексти з плівки, екрану та «з листа»; оволодіти навичками стандартної британської вимови; вільно висловлювати думки із дотриманням усіх правил фонетичного оформлення; приймати участь в усному спілкуванні іноземною мовою в об’ємі матеріалу, передбаченого програмою та її тематикою, використовуючи відповідні інтонаційні моделі; швидко визначати центр висловлювання; визначати значення кінетичних тонів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|