МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМИ ТА ПОГОДИННИЙ РОЗКЛАД ЛЕКЦІЙ І САМОСТІЙНОЇ РОБОТИВСТУП ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................4 Теми та погодинний розклад лекцій і самостійної роботи......................................6 Лекція 1.........................................................................................................................7 Лекція 2.......................................................................................................................14 Лекція 3.......................................................................................................................20 Лекція 4.......................................................................................................................28 Лекція 5.......................................................................................................................34 Лекція 6.......................................................................................................................44 Лекція 7.......................................................................................................................56 Лекція 8.......................................................................................................................67 Лекція 9.......................................................................................................................85 Лекція 10.....................................................................................................................90 Лекція 11.....................................................................................................................96 Лекція 12...................................................................................................................104 Список літератури...................................................................................................112
Навчальна дисципліна "Теоретична та практична фонетика англійскої мови" являє собою лекційний курс, який має на меті забезпечити оволодіння студентами-філологами основ теорій і практики фонетики англійської мови і спрямований на формування навичок володіння іноземною мовою, підготовки до практичної перекладацької діяльності з дотриманням орфоепічної норми сучасної англійської мови. Вона викладається студентам І курсу. Кожна лекція, окрім восьмої, розрахована на дві години. Після кожної лекції подано питання для самопідготовки. Мета курсу досягається через виконання таких завдань: ознайомлення студентів із сучасним станом науки про фонетичну систему англійської мови; узагальнення та поглиблення шкільних знань з фонетики; корекція вимови; застосування студентами практичних й теоретичних знань у майбутній практичній перекладацькій діяльності, а саме: самостійний вибір варіанту повідомлення з урахуванням норми вимови; застосування фонологічного аналізу під час аудіювання і читання англійських текстів; систематизація елементів фонетичної практики; отримання детальних знань про всі компоненти фонетичної системи сучасної англійської мови та її варіантів. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: знати: зміст фонетики як науки, її термінологічний апарат, основні етапи розвитку фонологічної системи англійської мови; принципи класифікації фонем; основні фонетичні процеси, артикуляційну структуру складу; роль сонорності та артикуляції у складотворі; суть і значення компоненту наголосу, структурні особливості інтонації; основні напрямки сучасних фонологічних досліджень та фонологічні школи; основні характеристики орфоепічної норми сучасної англійської мови, сучасні діалекти, розходження у британському та американському варіантах літературної мови, класифікації фонем, фонетичні феномени, асиміляцію, редукцію, елізію, інтонаційні моделі та їх модальні значення, варіанти англійської вимови; уміти: розрізняти фонеми в ізольованому стані, а також у мовленнєвому потоці; робити фонетично-фонологічний аналіз; транскрибувати тексти з плівки, екрану та «з листа»; оволодіти навичками стандартної британської вимови; вільно висловлювати думки із дотриманням усіх правил фонетичного оформлення; приймати участь в усному спілкуванні іноземною мовою в об’ємі матеріалу, передбаченого програмою та її тематикою, використовуючи відповідні інтонаційні моделі; швидко визначати центр висловлювання; визначати значення кінетичних тонів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|