Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етап установки

Етап тестування

Під тестуванням розуміють:

· сертифікацію - перевірка відповідності системи вимогам клієнта;

· перевірка - перевірка відповідності системи вимогам етапу формулювання вимог.

Мета тестування полягає в тому, щоб виявити і виправити помилки. Тестування повинне виявляти помилки і помилкове виконання. Під помилкою ми розуміємо конструкцію, яка розроблена неправильно. Помилкове виконання може відбутися під час виконання програми. Одна помилка може призвести до неправильного виконаня програми. Помилки можуть бути наслідком інших помилок.

Тести розрізнять по деяких критеріях.

Тести можуть бути наццлені на:

· виявлення максимальнко кількості помилок,

· статистики помилок - їх частоти і оцінки надійності.

Розрізняються такі тести:

· динамічні - які порівнюють результати роботи програми з правильними результатами

· статичні - засновані на аналізі коду.

Фази тестування:

· тестування модулів ( виконується після їх конструювання і реалізації).

· тестування системи ( виконується після її інтеграції. Воно охоплює тестування системи і всіх модулів).

· приймальне випробування ( системи, які розроблені для клієнта, передаються клієнтам і перевіряється ними. Такі тести називають альфа-тестами. Системи, які розроблені для ринку, передаються деяким представницьким користувачам і перевіряється ними. Такі тести називають бета-тестами).

Основні чинники успіху етапу тестування: розпізнавання спеціальних вимог надійності частин і мотивація залучених людей. Оскільки персонал тестування найчастіше представляє нижчий рівень в ієрархії службовців, рекомендується призначати для тестування людей, які також займаються програмуванням і проектуванням. В такому випадку важливість етапу тестування може бути збережена.

В результаті виконання етапу тестування отримуємо:

· покращені код, проект, модель і специфікація вимог,

· звіт про тести,

· оцінка надійності.

На етапі установки продукт передають користувачеві, який стає власником системи.

Етап установки передбачає:

· навчання користувача і адміністратора

· установка програмного і апаратного забезпечення

· установку баз даних

· контрольоване використання системи

· передача системи клієнтові.

Чинники успіху етапу установки:

· відповідне планування і розклад, які дають змогу уникати конфліктів з іншими завданнями користувача і виробника,

· позитивна оцінка проекту.

Основні результати етапу:

· покращений код, проект, модель і специфікація вимог

· встановлення ПЗ у клієнта.

8. Етап підтримки

Етап установки супроводжується використанням системи. Цей довгий етап представлений як етап експлуатації з точки зору клієнта і етап підтримки - з точки зору виробника.

Під підтримкою ми розуміємо змінення системи. Існує три класи модифікацій ПЗ:

· усунення помилок,

· поліпшення якості ПЗ,

· оновлення ПЗ для сумісності із зовнішніми системами, які тут модифікуються.

Кожна зміна повинна бути проаналізована раніше її введення, і повинне бути прийнято рішення, чи має зміна сенс.

Аналіз повинен охопити:

· дія зміни на експлуатацію,

· вартість зміни,

· дія зміни на специфічні компоненти системи,

· дія зміни на специфічні компоненти документа.

Тільки коли зміна проаналізована, розглядається її впровадження в систему. Рішення приймається компетентною людиною, або, у великих підприємствах - спеціальною командою професіоналів. Прийняті зміни впроваджуються негайно. Рекомендується згрупувати зміни, які будуть введені.

Чинники успіху етапу підтримки:

· Висока якість вимог, моделі і проектних визначень

· Хороше знання середовища виконання

· Мотивована команда, яка підтримує систему

· Хороша вартісна оцінка обслуговування.

Основний результат етапу підтримки - покращення коду, проекту, моделі і специфікації вимог.

IV. Стратегічний етап

Малюнок 4.1.1.

1. Дії на стратегічному етапі

Стратегічний етап – це етап попереднього планування проекту. Його також називають стратегічним планом комп'ютеризації або визначенням досяжних меж.

Головними діями в етапі є:

· взяття інтерв'ю у клієнтів,

· визначення мети проекту з точки зору клієнта,

· визначення меж і контексту проекту,

· попереднє визначення вимог, загальний аналіз і дизайн системи,

· розгляд альтернативних шляхів рішення,

· оцінка витрат на програмне забезпечення,

· аналіз прийннятих рішень,

· презентація рішень стратегічного етапу клієнтові і врахування його поправок,

· попереднє планування проекту,

· визначення стандартів, яким проект повинен відповідати.

2. Співпраця з клієнтом

Клієнти – це особи, що роблять замовлення і майбутні користувачі. Під час роботи необхідно брати до уваги обидві категорії клієнтів , але потрібно пам’ятати, що лише користувачі дають остаточну оцінку проекту.

Важливий елемент стратегічного етапу є зрозуміти і чітко описати вимоги клієнта. Деякі вимоги не є очевидними, що може викликати певне непорозуміння. Однаково важливими є різні обмеження клієнта, як, наприклад, обмеження по фінансах, персоналу, часу інсталяції.

Мал. 4.3.1

3. Область дії і контекст проекту

Важливим елементом стратегічного етапу є визначення області дії проекту. Зазвичай система підтримує тільки деякі дії користувача. Дуже важливо зрозуміти, які дії будуть підтримуватися для того, щоб оцінити вартість системи. Проте, на цьому етапі клієнт може ще не знати, які дії повинні бути комп'ютеризованими і якою буде область дії проекту.

Область дії системи відноситься до визначення зовнішніх систем і їх спільної роботи з нашою системою. У багатьох випадках з системою працюють багато користувачів. Клас цих користувачів розглядається як зовнішня система.

Приклади області дії проекту.

Програма податкової декларації

Область дії системи - дії компанії стосовно великої кількості клієнтів. Не визначено, чи повинна система надрукувати податкову декларацію або тільки представити дані. Працівники компанії є зовнішньою системою.

Географічна інформаційна система

Область дії системи - проектування і перегляд комп'ютеризованих карт. Відповідно, до зовнішньої системи належать проектувальник карти і користувачі, що переглядають карти.


Читайте також:

  1. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  2. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  3. Джерела ВЕР в установки для їх перетворення
  4. Дробильно-сортувальні установки
  5. Короткі відомості про установки для буріння свердловин в акваторіях
  6. Особливості конструкції і принципу дії генераторної установки двигуна МеМЗ – 245
  7. Перспективный план по воспитанию сознательной установки на ЗСЖ и укреплению здоровья детей
  8. Пневмовакуумні та пневматичні транспортні установки.
  9. Принцип вибору бурової установки
  10. Спринклерні та дренчерні установки
  11. Стратегічні установки і стратегічні орієнтири підприємства




Переглядів: 1087

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап проектування | Система виконання замовлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.