МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перспективный план по воспитанию сознательной установки на ЗСЖ и укреплению здоровья детейАлгоритм складання перспективного плану роботи з валеологічного виховання. Робота з дітьми по валеологічному вихованню будується за перспективним планом, який дає можливість вести роботу системно й комплексно. Заходу валеологічної спрямованості органічно вплітаються в режимні моменти й діяльність дітей. В основу складання перспективного плану закладений розроблений алгоритм: 1. Первісне повідомлення доступних дитині знань і вистав, про способи зміцнення й збереження здоров'я. 2. Збагачення знань дітей через бесіду, читання пізнавальної літератури. 3. Уточнення знань дітей у дидактичній грі, дослідно-експериментальній діяльності. 4. Закріплення знань в організованій сюжетно- рольовій грі, інтегрованих заняттях по розвиткові мови, образотворчої діяльності. 5. Діагностика засвоєних знань, умінь, навичок у вільній грі й самостійної оздоровчої діяльності. Робота з даного алгоритму дає позитивні результати, тому що наявні в дитини знання, завдяки їхньому кількаразовому практичному й діючому відтворенню в грі, досвідченій діяльності, здобувають більш міцний і більш усвідомлений характер.
Лекція 12. Співпраця дошкільного навчального закладу і сім’ї з питань валеологічного виховання(4 години) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|