МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що робить заняття здоров’язберігаючим
Фізіологічні потреби є основою життєдіяльності: їх незадоволення створює сильний фізичний дискомфорт і практично руйнує успішну навчальну діяльність. Саме фізіолого-гігієнічна складова дошкільних факторів ризику найчастіше обговорюється й медичними працівниками, і педагогами, і родителями. На наступному ступені перебуває потреба в психологічній і фізичній безпеці, недостатнє задоволення якої створює емоційний стрес і формує в дітей неврози. Необхідно протягом усього часу спілкуватися з дітьми, схвалювати їхні гарні вчинки, поважати, визнавати такими, якими вони є. Вихователь завжди відповідає за те, що відбувається з дітьми, що перебувають під його опікою. Це стосується й дитячого здоров'я. По-друге, більша частина впливів на здоров'я дітей – бажаних і небажаних - здійснюється саме педагогами в стінах освітніх установ. По-третє, завдання дитячої установи - зберегти й зміцнити здоров'я своїх вихованців, тобто профілактична. Впровадження окремих технологій, націлених на розв'язок конкретних завдань здоровьесбережения припускає:
Саме комплексний підхід, завдяки якому вирішуються не тільки завдання захисту здоров'я дітей від загрозливих і постійних впливів, але й завдання формування й зміцнення здоров'я дітей, виховання в них культури здоров'я може бути названий здоровьесберегающей педагогікою. Важливим фактором успішності занять є емоційна зацікавленість дітей, їх мотивація на ЗСЖ. Організувати заняття з дітьми, спостерігаючи за динамікою фізичного розвитку, виділила трохи факторів успішності занять, формування фізичної активності: Фактори успішності заняття пізнавального циклу: 1. Ігрова мотивація. Гра – універсальна форма рухової активності. Використовуючи ігровий вид діяльності можна навчити дитину піклуватися про своє здоров'я, цікаво, весело, не нав'язливо. Чергуються теоретичні завдання із практичними. Оскільки старші дошкільники люблять порівнювати свої успіхи, тому у валеологічних заняттях включаються й елементи змагання (обов'язкова умова - діти впораються із завданнями). 2. Казкотерапія. Пропонується дітям закінчити валеологічну казку, де діти стають головними героями. 3. Наочність. Це можуть бути карти - схеми, символи, анатомічні атласи, але краще використовувати адаптовані ілюстрації з дитячих енциклопедій. Пропонований матеріал повинен бути зрозумілим дітям, цікавим, не перевантажений термінами, чергуватися із практичними завданнями й іграми. 4. Проблемні питання та проблемні ситуації. Можна використовувати пізнавальний інтерес дітей, заявивши їм, що ви не знаєте самі відповідь на це питання й пропонуєте разом знайти правильну відповідь. Діти по черзі викладають свою точку зору, приводячи докази своєї правоти. Це дозволяє їм осмислити матеріал, а не просто прийняти його. Для закріплення матеріалу використовуються проблемні ситуації або провокаційні запитання. Такі питання змушують їх спочатку задуматися, а згодом ухвалювати самостійні розв'язки 5. Участь близьких дорослих у занятті. Запрошуючи батьків на заняття, створюються ситуації, які були в житті дітей, тільки батьки стають дітьми, а діти дорослими. Такі, ігри вносять позитивний емоційний заряд. Читайте також:
|
||||||||
|