МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Товарний знакТоварний знак – це товарна марка (або її частина), що зареєстрована в установленому порядку у відповідних державних органах і має юридичний захист. Товарний знак є об’єктом промислової власності, його юричний захист здійснюється на основі Законів України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” (1993 р.) та “Про захист економічної конкуренції” (2001 р.), а офіційну реєстрацію товарних знаків виконує Департамет інтелектуальної власності у складі Міносвіти і науки України. В Україні Закон “Про охорону прав на знаки для товарів та послуг” набув чинності 1 липня 1994 року. Державний комітет України з питань інтелектуальної власності (Держпатент України) забезпечує реалізацію державної політики у сфері правової охорони знаків в Україні, приймає до розгляду заявки, здійснює їх експертизу та державну реєстрацію знаків, публікує офіційні відомості, видає свідоцтва, а також виконує інші функції з питань інтелектуальної власності, які затверджені Кабінетом Міністрів України. Правова охорона надається знаку, який не суперечить інтересам суспільства, принципам гуманності і моралі, та на який не поширюються підстави для відмови в наданні правової охорони, встановлені Законом України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”. Об’єктом знака можуть бути словесні, зображувальні, об’ємні та інші позначення або їх комбінація, виконані у будь-якому кольорі чи поєднанні кольорів. Право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до Держпатенту. Не набувають правової охорони позначення, які зображують: Ø державні герби, прапори та емблеми; Ø офіційні назви держав; Ø емблеми, скорочені або повні найменування міжнародних міжурядових організацій; Ø офіційні контрольні, гарантійні та пробірні клейма, печатки; Ø нагороди та інші відзнаки. Такі позначення можуть бути включені до знака елементи, що не охороняються, якщо на це є згода відповідного компетентного органу або їх власників. Не набувають правової охорони також позначення, які: Ø не мають розрізняльної здатності; Ø є загальновживаними як позначення товарів і послуг певного виду; Ø вказують на вид, якість, кількість, властивості, призначення, цінність товарів і послуг, а також на місце і час виготовлення чи збуту товарів або надання послуг; Ø є оманливими або такими, що можуть ввести в оману щодо товару, послуги або особи, яка виробляє товар або надає послугу; Ø є загальнодержавними символами і термінами. Ці позначення можуть бути внесені до знака як елементи, що не охороняються, якщо вони не займають домінуючого положення в зображенні знака. Не можуть бути зареєстровані як знаки позначення, які є тотожними або схожими настільки, що їх можна сплутати зі знаками, раніше зареєстрованими чи заявленими на реєстрацію в Україні на ім’я іншої особи для однорідних товарів і послуг; знаками інших осіб, якщо ці знаки охороняються без реєстрації на підставі міжнародних договорів, учасником яких є Україна; фірмовими найменуваннями, що відомі в Україні і належать іншим особам, які одержали право на них до дати подання до Держпатенту заявки щодо однорідних товарів і послуг; найменуваннями місць походження, крім випадків, коли вони включені до знака як елементи, що не охороняються, і зареєстровані на ім’я осіб, які мають право користуватися такими найменуваннями; сертифікаційними знаками, зареєстрованими у встановленому порядку. Не реєструються як знаки позначення: Ø товарні марки, права на які належать в Україні іншим особам; Ø назви відомих в Україні творів науки, літератури та мистецтва або цитати і персонажі з них, твори мистецтва та їх фрагменти без згоди власників авторського права або їх правонаступників; Ø прізвища, імена, псевдоніми та похідні від них, потртрети відомих в Україні осіб без їх згоди. Особа, яка бажає одержати свідоцтво, подає до Держпатенту України заявку. Заявка подається на один знак. Заявка складається українською мовою і містить: ¨ заяву про реєстрацію знака; ¨ зображення позначення, що заявляється; ¨ перелік товарів і послуг, для яких заявник просить зареєструвати знак, згрупованих за Міжнародною класифікацією товарів і послуг для реєстрації знаків. У заяві про реєстрацію знака необхідно зазначити заявника (заявників) та його адресу. Якщо завник просить охорону кольору чи поєднання кольорів як розрізняльної ознаки свого знака, то він зобов’язаний: заявити про це і зазначити в заяві колір чи поєднання кольорів, охорону яких він просить; подати в заявці кольорові зображення зазначеного знака. Товарні знаки дозволяють: · Відрізнити одне підприємство від іншого, співставити товар з його виробником, зафіксувати юридичне право виробника на використання конкретного товарного знаку. Таким чином товарний знак захищає товар виробника від конкурентів. · Гарантувати якість товарів, позначених товарним знаком. Паралель “фірмовий товар – товар якісний” обумовлює більшу популярність товарів, позначених фірмовим товарним знаком у порівнянні із анонімними аналогами. · Підвищувати естетичність виробу або упаковки внаслідок привабливого товарного знаку як елементу оформлення. · Закцентувати рекламну увагу на візуальних елементах, які використовуються підприємством при всякій нагоді для привернення уваги споживачів. Існують вимоги до товарного знаку: 1. простота або відсутність великої кількості складних ліній, дрібних деталей; 2. індивідуальність (оригінальність) або надання можливості споживачам відрізняти один товар від іншого, одне підприємство від іншого; 3. зовнішній вигляд або естетичність, графіка, кольорова гамма, розташування, привабливість; 4. охоронопридатність або придатність товарного знаку до законодавчої охорони, його неповторність. Читайте також:
|
||||||||
|