Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПРОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ

Близько 20 кв. м за хвилину

Повітряних поршневих компресорів продуктивністю

Приклад оцінки конкурентоспроможності

Проектні й конкурентні зразки Корисний ефект, млн. куб. м повітря Сукупні витрати, млн. грн. Ефективність, куб. м/грн. Конкурентоспроможність стосовно найліпшого зразка Висновок щодо конкурентоспроможності
Проектний варіант 1 6,5 2,4 2,7 0,84 Неконкурентоспроможний
Проектний варіант 2 8,8 2,6 3,4 1,06 Конкуренто спроможний
Перший конкурент 5,8 2,2 2,6 0,81 Неконкурентоспроможний
Другий конкурент 7,2 2,3 3,1 0,97 Неконкурентоспроможний
Третій конкурент 8,0 2,5 3,2 1,0 Ліпший зразок-аналог

Умови підвищення конкурентоспроможності продукції
Соціально-економічна ефективність підвищення

рівня якості та конкурентоспромож­ності продукції,

що виробляється підприємствами, полягає

передусім у такому:

1) високоякісна й конкурентоспроможна продукція завжди по­вніше та ліпше задовольняє суспільно-соціальні потреби в ній;

2) підвищення якості продукції є специфічною формою вияв­лення закону економії робочого часу: загальна сума витрат су­спільної праці на виготовлення й використання продукції більш ви­сокої якості, навіть якщо досягнення такої зв'язане з додатковими витратами, істотно зменшується;

3) конкурентоспроможна продукція забезпечує постійну фінан­сову стійкість фірми, а також одержання нею максимально можли­вого прибутку;

4) багатоаспектний вплив підвищення якості та, як наслідок, конкурентоспроможності продукції впливає не тільки на виробництво та ефективність господарювання, а й на імідж і конкурентоспро­можність підприємства в цілому.

 

Основні способи (чинники) підвищення конкурентоспроможності продукції
На рівень якості й конкурентоспроможності

продукції впливає багато різнопланових чинників.

Досягти необхідного рівня якості та

конкурентоспроможності реалізованих на відповід­

них ринках товарів можна різними способами, скоординовани­ми в часі і просторі.

З-поміж технічних способів (чинників) підвищення якості про­дукціївизначальне місце належить постійному вдосконаленню проектування, техніко-технологічної бази підприємства.

Досягнення запроектованого рівня якості будь-якої продукції можливе лише за умови високої технічної оснащеності виробництва, застосування найнов­ішої технології, суворого дотримання технологічної дисципліни.

Ринкові умови господарювання передбачають активне й широке використання організаційних чинників підвищення якості про­дукціїна всіх підприємствах. До пріоритетних належать: запрова­дження сучасних форм і методів організації виробництва та управ­ління ним, які уможливлюють ефективне застосування високоточ­ної техніки і прогресивної (бездефектної) технології; удосконалення методів технічного контролю та розвиток масового самоконтролю на всіх стадіях виготовлення продукції.

Підприємства повинні формувати вплив з метою підвищення конкурентоспроможності продукції через узгоджену систему про­гнозування й планування якості продукції, установлення прийнят­них для виробників і споживачів цін на окремі види товарів, дос­татньо потужну мотивацію праці всіх категорій працівників підприє­мства, проведення ефективної кадрової політики, створен­ня належних умов праці та життєдіяльності.

 


Читайте також:

  1. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  3. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  4. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  5. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  6. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена
  7. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  8. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  9. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  10. Аналіз рентабельності продукції
  11. Аналіз рентабельності продукції.
  12. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурентоспроможність підприємства | СУТЬ ТА ПРИНЦИПИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.