МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняльні дані по компаніях провідних галузей промисловості ісфери послуг (2007 р.)
Американський економіст А. Норман відзначає: „Успіхи в комп'ютерній і комунікаційній галузях створять соціальну нервову систему, що забезпечить уніфіковану основу для роботи, збереження і взаємодії всіх типів інформаційних об'єктів”. При цьому під соціальною нервовою системою А. Норман розуміє саме мережу, що випливає з контексту. В американського економіста Г. Малгана ми знаходимо таке висловлювання: „Мережі перетворилися в основну організаційну форму постіндустріального, або інформаційного суспільства”. Таким чином, мережі розглядаються як інститути, що сприяють розвиткові низки областей; при цьому Інтернет трактується як Мережа мереж, єдина комунікаційна система, що є основою глобалізації світового господарства. Мережі, на думку М. Кастельса, є найважливішим компонентом нової реальності поряд з технологічними інструментами (телекомунікаційні мережі, комп'ютери, програмне забезпечення і т.п.), глобальною конкуренцією і державою. В епоху глобалізації світової економіки інформаційні технології починають відігравати таку істотну роль, що з'являється тенденція виділяти їх як п'ятий фактор виробництва поряд з відомими – працею, капіталом, природними ресурсами і підприємництвом. Виробнича функція у багатьох наукових дослідженнях починає містити в собі цей фактор виробництва, що відбивається в моделях економічного зростання і тих висновках, до яких вони приводять. У найпростішому вигляді математичну ідею ендогенності технології можна виразити в такий спосіб : , (1) де W – багатство; Р – природні ресурси (земля, робоча сила, корисні копалини і т.д.); Т – технологія; п – ступінь впливу технічних досягнень. Є і більш складні багатофакторні моделі, що, однак, підкреслюють зростаючу значимість технологічного й інформаційного елемента в процесі виробництва. Американські економісти М. Боскін і Л. Лау на основі таких досліджень дійшли висновку, що технічний прогрес у розвинених індустріальних країнах дає в середньому 40% економічного зростання, а інші 60% припадають на працю і капітал, при цьому під технічним прогресом розуміють упровадження нових інформаційних технологій. Показники таблиці 2.25 дають реальну картину функціонування індустрії інформаційних технологій США за трьома основними параметрами: обсягами виробленої продукції інформаційних технологій; зайнятістю у сфері інформаційних технологій (ІТ); витратами держави на НДДКР. Якщо проаналізувати перший параметр, то можна стверджувати, що на межі тисячоліть галузь інформаційних технологій розвивалася досить інтенсивно. У 1992 році обсяги виробництва загальної продукції ІТ склали 371,1 млрд дол., у 2000 – 877,8 млрд дол., а в 2007 – 935,2 млрд дол. тобто, зростання за період 2000-2007 рр. склало 1,06 раза. Водночас початок ХХІ століття призвів до зниження темпів світового економічного зростання, в т.ч. і в США. Тому у 2001 – 2003 рр. прослідковувалося незначне скорочення обсягів виробництва комп’ютерної техніки. Але розпочинаючи з 2003 року її продукування знову зросло до 871,9 млрд дол. І надалі склало у 2005 році 910,3 млрд дол., а в 2007 – 935,2 млрд дол. Таблиця 5 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|