МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні поняттяКороткий виклад матеріалу для самостійного вивчення теми Методичні вказівки до вивчення теми ТОВАРНОГО ОБОРОТУ, ТОВАРІВ І ПОСЛУГ Тема 4 ПРАВОВІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ УЧАСНИКІВ Лекції – 6 год., самостійна робота – 12 год.
4.1Основні поняття. 4.2Правова охорона товарного знака в Україні. 4.3Порядок одержання свідоцтва. 4.4Права та обов’язки, що випливають зі свідоцтва.
Основні джерела: 20-21, 26. Додаткові джерела: 2, 10,17-19. Для вивчення цієї теми необхідно перш за все розглянути основні поняття та порівняти їх з аналогічними у російському та світовому законодавстві. По-друге, необхідно з’ясувати, якими законодавчими актами та міжнародними договорами охороняються знаки для товарів і послуг та регулюються відносини у цій сфері. Важливим моментом у розгляді правових засобів індивідуалізації учасників товарного обороту є вивчення механізму одержання свідоцтва реєстрації знаків для товарів та послуг і, відповідно, прав та обов’язків суб’єктів, які випливають зі свідоцтва.
Зараз в Україні одночасно використовується досить велика кількість понять, пов'язаних з одним й тим самим об'єктом. Тому дуже важливо розуміти точне визначення кожного з них. Торговельна марка – найбільш точний переклад англійського “trademark” – загальноприйнятий світовий термін, в українське законодавство уперше уведений в 2003 році з прийняттям Цивільного кодексу України. Кодекс дає наступне визначення: «торговельна марка – будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами». Товарний знак– термін російського законодавства, що вживається поряд з терміном «знак обслуговування». Їхні визначення містяться в Законі РФ «Про товарні знаки, знаки обслуговування та найменування місць походження товарів»: «товарний знак і знак обслуговування - позначення, що служать для індивідуалізації товарів, виконуваних робіт або надаваних послуг юридичних або фізичних осіб». В Україні термін товарний знак не має нормативно-правового визначення, але перебуває в широкому вжитку аналогічно російському. Знак для товарів і послуг– визначення українського законодавства, введене в 1993 році Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», що діє до сьогодні з численними змінами. Даний закон визначає, що «знак для товарів і послуг – позначення, за яким товари й послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб». Таким чином, усі перераховані вище терміни визначають той самий об'єкт правової охорони і є дуже близькими синонімами. Тому всі три терміни можуть перебувати у вживанні й при цьому повноцінно заміняти один одного. У якості знака може реєструватися: - найменування фірми; - знак фірми; - фірмовий слоган; - фірмовий герой; - знак для товару; - знак для послуги; - етикетка товару; - упаковка товару; - ємність для товару. Попереджувальне маркування: ™ – «trade mark» (англ. «торговельна марка») – використовується після подання заявки на реєстрацію і до одержання свідоцтва. Цей символ попереджає про те, що знак проходить процедуру реєстрації. ® - «registered» (англ. «зареєстрований») - ставиться після одержання свідоцтва на знак і підтверджує, що його власникові належать всі виключні права. Основні джерела правової охорони знаків для товарі та послуг представлені нормативними актами та законодавчими документами: Міжнародні договори: · Конвенція, що засновує Всесвітню організацію інтелектуальної власності. · Паризька конвенція про охорону промислової власності. · Мадридська угода про міжнародну реєстрацію знаків. · Протокол до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків. · Договір про закони щодо товарних знаків. · Ніццька угода про Міжнародну класифікацію товарів і послуг для реєстрації знаків. Кодекси України: · Цивільний кодекс України (витяг). · Кодекс України про адміністративні правопорушення (витяг). · Кримінальний кодекс України (витяг). · Митний кодекс України (витяг). · Господарський кодекс України (витяг). Читайте також:
|
||||||||
|