МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Практичні основи і логічні форми розвитку наукових теорійПлан Тема: Історія становлення і загальні закони розвитку науки План Тема: Наука і суспільний розвиток. Проблема генезису науки. Додаток 1. ДОДАТКИ ТЕМАТИКА І ПЛАНИ СЕМІНАРІВ Заняття перше: Основні поняття:суспільний розвиток, наукове знання, протонаука, наука, квазінаука, науково-технічний прогрес, сцієнтизм, антисцієнтизм. 1. Актуальність дослідження науки, нагальна потреба в управлінні розвитком науки та НТП. 2. Поняття науки. Сучасні концепції науки, її походження і розвитку. 3. Принципи та критерії наукового знання. Феномен квазінауки. 4. Історіографія науки. Класифікація наук і проблеми періодизації історії науки. Основна література:3; 10; 13; 15; 18. Додаткова література:2; 3; 4; 10; 17; 18; 19; 20. Питання для самоконтролю:Протилежність сцієнтизму і антисцієнтизму як оцінок сучасного значення науки і НТП для суспільного розвитку. Завдання для самостійної роботи:проаналізуйте труднощі у визначенні науки та шляхи їх подолання. Розгляньте історію науки для виявлення закономірностей її розвитку. Заняття друге: Основні поняття:знання, форми знання, логіка, антропоцентрізм, теоцентрізм, антропоцентрізм, схоластика, алхімія, наукова революція, наукова революція, традиції, новації, закони розвитку науки.
Основна література:1; 2; 4; 5; 6; 7; 9; 11; 12; 14; 19; 21. Додаткова література:1; 5; 11; 12; 13. Питання для самоконтролю:Практичне застосування науки і освітня потреба її єдності. Завдання для самостійної роботи:Загальні закони, тенденції і перспективи розвитку науки в цілому. (Єдність і боротьба протилежностей в розвитку науки. Наукові еволюції та революції в історії людства. Традиції і новації, спадкоємність через заперечення і повернення в науці.). Заняття третє: Основні поняття:наукове пізнання, предмет науки, рівні пізнання, форми пізнання, логічні форми теоретичного мислення, наукова теорія, науковий факт, наукова проблема, наукова гіпотеза, наукова ідея, наукова концепція, науковий закон, науковий принцип. Читайте також:
|
||||||||
|