Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 12. Розвиток неокласичної теорії в ХХ ст.: від неолібералізму

Виникнення і формування марксистського економічного учення в

Зміст

Результати групування підприємств галузі за середньорічною вартістю основних виробничих фондів

№ з/п Групи заводів за розміром основних виробничих фондів, млн.грн. Число заводів Середньорічна вартість основних виробничих фондів, млн. грн. Валова продукція млн.грн. Чисельність робітників, чол.
1,0 – 2,5 5,4 5,6
2,5 – 4,0 27,6 26,5
4,0 – 5,5 19,4 23,0
5,5 – 7,0 15,2 15,9
більше 7,0 27,1 43,8
  Разом 94,7 114,8

Таблиця 14

Розподіл населення Хмельницької області за статтю та місцем проживання станом на 1 січня 2013 року (тис. чол.)

Показники Все населення у тому числі
чоловіки жінки
Постійне населення – всього 2696,3 1283,9 1412,4
у тому числі      
- міське 1639,4 770,3 869,1
- сільське 1056,9 513,6 543,3

 

 

Вступ…………………………………………………………...…………….....5

 

Тема 1. Економічна думка Стародавнього світу.......................................10

1. Економічна думка Стародавнього Сходу....................................................10

2. Економічна думка Стародавньої Греції......................................................14

3. Економічна думка Стародавнього Риму.....................................................18

 

Тема 2. Економічна думка доби Середньовіччя........................................21

1. Економічна думка арабського Середньовіччя.........................................21

2. Економічна думка Середньовіччя у Західній Європі................................23

3. Меркантилізм як перша школа політичної економії..................................27

 

Тема 3. Зародження класичної політичної економії................................32

1. У.Петті – основоположник політичної економії в Англії.........................32

2. П.Буагільбер - перший представник класичної політекономії

у Франції.............................................................................................................36

3. Економічна теорія фізіократів......................................................................37

Тема 4. Розквіт класичної політекономії..................................................41

1. Економічна теорія А. Сміта..........................................................................42

2. Економічне учення Д. Рікардо.....................................................................50

Тема 5. Пізня класична політична економія.............................................57

1. Прагматичний напрямок пізньої класики...................................................58

2. Теорії економічної гармонії.........................................................................67

 

Тема 6. Критика класичної політичної економії......................................71

1. Критика капіталізму та класичної політичної економії у працях С.Сісмонді та П. Прудона................................................................................71

2. Економічні учення соціалістів-утопістів....................................................74

3. Історична школа............................................................................................78

 

Тема 7. Економічне учення марксизму.......................................................86

40-х роках ХІХ ст..............................................................................................86

2. Теоретичні проблеми „Капіталу” К. Маркса..............................................89

3. Теорія соціалізму та комунізму....................................................................94

4. Історична доля марксизму............................................................................96

 

Тема 8. Маржиналізм..................................................................................102

1. Сутність маржинальної революції та її попередники.............................102

2. Австрійська школа маржиналізму..........................................................106

3. Маржинальні ідеї С. Джевонса, Ф. Еджуорта, Л.Вальраса....................111

Тема 9. Становлення неокласичної економічної теорії.....................115

1. А.Маршалл - основоположник неокласичної теорії................................116

2. Економічне учення Дж.Б.Кларка...............................................................121

3. Неокласичні теорії добробуту....................................................................124

Тема 10. Інституціоналізм..........................................................................128

1. Методологічні особливості та етапи розвитку інституціоналізму........128

2. Ранній інституціоналізм............................................................................130

3. Теорії трансформації капіталізму.............................................................134

4. Неоінституціоналізм..................................................................................137

 

Тема 11. Кейнсіанство................................................................................148

1. Економiчна теорія Дж.М.Кейнса..............................................................148

2. Неокейнсiанство.........................................................................................155

3. Посткейнсіанство.......................................................................................163

4. Сучасне кейнсіанство.................................................................................165

 

до неоконсерватизму..................................................................................167

1. Нова австрійська школа................................................................................168

2. Фрейбурзька школа та теорія соціального ринкового господарства....171

3. Монетаризм.................................................................................................176

4. Економічна теорія пропозиції...................................................................181

5. Теорія раціональних очікувань.................................................................183

Література......................................................................................................186

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  4. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  5. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  6. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  7. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  8. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  9. Альтернативні теорії вартості
  10. Альтернативні теорії капіталу
  11. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  12. Альтернативні теорії максимізації




Переглядів: 710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл магазинів за розмірами товарообігу | Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.