МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 12. Розвиток неокласичної теорії в ХХ ст.: від неолібералізмуВиникнення і формування марксистського економічного учення в Зміст Результати групування підприємств галузі за середньорічною вартістю основних виробничих фондів
Таблиця 14 Розподіл населення Хмельницької області за статтю та місцем проживання станом на 1 січня 2013 року (тис. чол.)
Вступ…………………………………………………………...…………….....5
Тема 1. Економічна думка Стародавнього світу.......................................10 1. Економічна думка Стародавнього Сходу....................................................10 2. Економічна думка Стародавньої Греції......................................................14 3. Економічна думка Стародавнього Риму.....................................................18
Тема 2. Економічна думка доби Середньовіччя........................................21 1. Економічна думка арабського Середньовіччя.........................................21 2. Економічна думка Середньовіччя у Західній Європі................................23 3. Меркантилізм як перша школа політичної економії..................................27
Тема 3. Зародження класичної політичної економії................................32 1. У.Петті – основоположник політичної економії в Англії.........................32 2. П.Буагільбер - перший представник класичної політекономії у Франції.............................................................................................................36 3. Економічна теорія фізіократів......................................................................37 Тема 4. Розквіт класичної політекономії..................................................41 1. Економічна теорія А. Сміта..........................................................................42 2. Економічне учення Д. Рікардо.....................................................................50 Тема 5. Пізня класична політична економія.............................................57 1. Прагматичний напрямок пізньої класики...................................................58 2. Теорії економічної гармонії.........................................................................67
Тема 6. Критика класичної політичної економії......................................71 1. Критика капіталізму та класичної політичної економії у працях С.Сісмонді та П. Прудона................................................................................71 2. Економічні учення соціалістів-утопістів....................................................74 3. Історична школа............................................................................................78
Тема 7. Економічне учення марксизму.......................................................86 40-х роках ХІХ ст..............................................................................................86 2. Теоретичні проблеми „Капіталу” К. Маркса..............................................89 3. Теорія соціалізму та комунізму....................................................................94 4. Історична доля марксизму............................................................................96
Тема 8. Маржиналізм..................................................................................102 1. Сутність маржинальної революції та її попередники.............................102 2. Австрійська школа маржиналізму..........................................................106 3. Маржинальні ідеї С. Джевонса, Ф. Еджуорта, Л.Вальраса....................111 Тема 9. Становлення неокласичної економічної теорії.....................115 1. А.Маршалл - основоположник неокласичної теорії................................116 2. Економічне учення Дж.Б.Кларка...............................................................121 3. Неокласичні теорії добробуту....................................................................124 Тема 10. Інституціоналізм..........................................................................128 1. Методологічні особливості та етапи розвитку інституціоналізму........128 2. Ранній інституціоналізм............................................................................130 3. Теорії трансформації капіталізму.............................................................134 4. Неоінституціоналізм..................................................................................137
Тема 11. Кейнсіанство................................................................................148 1. Економiчна теорія Дж.М.Кейнса..............................................................148 2. Неокейнсiанство.........................................................................................155 3. Посткейнсіанство.......................................................................................163 4. Сучасне кейнсіанство.................................................................................165
до неоконсерватизму..................................................................................167 1. Нова австрійська школа................................................................................168 2. Фрейбурзька школа та теорія соціального ринкового господарства....171 3. Монетаризм.................................................................................................176 4. Економічна теорія пропозиції...................................................................181 5. Теорія раціональних очікувань.................................................................183 Література......................................................................................................186
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|