МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯЩО ПОВИННІ ЗНАТИ СТУДЕНТИ ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ Економічні та соціальні наслідки впливу безробіття. Безробіття – це не тільки економічна проблема, а й соціальна, яка призводить до наступних явищ: • відповідно до закону Оукена відбувається відставання фактичного обсягу ВВП порівняно з тим обсягом, якого б суспільство могло досягти за умов повної зайнятості; • збільшення податків у суспільстві (для покриття зростаючих виплат допомоги по безробіттю); • скорочення сукупного попиту; • втрата кваліфікації робітників, що може згодом зумовити значне зниження заробітної плати або нові звільнення; • зниження життєвого рівня тих, хто втратив робочі місця; • моральний занепад, можливий розпад сім’ї; • погіршення фізичного і психологічного стану – підвищується рівень серцевих захворювань, алкоголізму та самогубств; • громадське та політичне безладдя, соціальна та політична напруженість у суспільстві. Суспільне відтворення. Просте відтворення. Звужене відтворення. Розширене відтворення. Економічне зростання. Екстенсивний тип економічного зростання. Інтенсивний тип економічного зростання. Змішаний тип економічного зростання. Фактори економічного зростання. Економічний цикл. Спад. Дно. Пожвавлення. Пік. Короткі цикли. Середні цикли. Довгі цикли. Зайняті. Безробітні. Економічно активне населення. Економічно пасивне населення. Зайнятість населення. Безробіття. Добровільне безробіття. Вимушене безробіття. Фрикційне безробіття. Структурне безробіття. Природне безробіття. Повна зайнятість. Циклічне безробіття. Сезонне безробіття. Технологічне безробіття. Молодіжне безробіття. Відкрите безробіття. Приховане безробіття. Рівень безробіття. Рівень зайнятості.
Розуміти, що таке суспільне відтворення, його види. Знати сутність, типи, фактори та наслідки економічного зростання. Розуміти, що таке циклічність, вміти охарактеризувати фази економічного циклу. Залежно від того, в якому стані знаходиться економіка, визначати фазу економічного циклу: спад, дно, пожвавлення, пік. Вміти охарактеризувати два підходи до визначення причин циклів. Розрізняти цикли за тривалістю та амплітудою коливань. Знати на які три категорії поділяється населення. Розуміти різницю між економічно активним населенням та економічно пасивним. Розрізняти види, форми та типи безробіття. Вміти визначити рівень безробіття та рівень зайнятості. Знати закон Оукена, вміти зобразити графік кривої Оукена, виходячи з формули. Дати перелік економічним та соціальним наслідкам впливу безробіття.
1. Охарактеризуйте категорію “суспільне відтворення”. 2. Дайте характеристику основних видів суспільного відтворення. 3. Що таке економічне зростання і яке воно має значення? 4. Чи завжди для економіки є бажаним високий темп економічного зростання? 5. Назвіть основні ознаки кожного типу економічного зростання. 6. Якими показниками визначається економічне зростання? 7. Визначте основні фактори економічного зростання. 8. Що можна віднести до факторів пропозиції економічного зростання? 9. Які фактори стримують економічне зростання? 10. В чому полягають позитивні та негативні наслідки економічного зростання? 11. Чим зумовлена циклічна форма економічного розвитку? 12. Що таке економічний цикл? 13. Які фази економічного циклу ви знаєте? Охарактеризуйте їх. 14. Охарактеризуйте два основних підходи до визначення причин циклів. 15. Охарактеризуйте короткі, середні і довгі цикли та розкрийте наслідки їх взаємодії. 16. На які три категорії поділяється населення? 17. Які категорії населення формують економічно активне та економічно пасивне населення? 18. Дайте визначення безробіття. Які ви знаєте види безробіття? Розкрийте їх зміст. 19. Розкрийте зміст основних форм безробіття. 20. Що таке “повна зайнятість”? Коли вона досягається? 21. Охарактеризуйте два основних типи безробіття. 22. Як обчислюється рівень зайнятості та рівень безробіття? 23. Які взаємозв’язки визначає закон А. Оукена? 24. Які соціально-економічні наслідки безробіття ви знаєте? Читайте також:
|
||||||||
|