МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Діяльність соціальних служб з консультування.ТЕМА 7. КОНСУЛЬТАЦІЯ В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ 1. Діяльність соціальних служб з консультування. 2. Консультативна робота індивідуальними і груповими методами. 3. Соціально-педагогічні технології сімейного консультування: а). Загальна характеристика консультування сім’ї. б). Зміст консультування на кожному з етапів розвитку сім'ї. в). Методи консультування сім’ї. 4. Соціально-педагогічне консультування осіб з адиктивною поведінкою. 5. Соціально-педагогічне консультування дітей і підлітків.
Консультативна діяльність у соціальних службах містить: безпосередню психолого-терапевтичну роботу з визначення проблеми клієнта і пошуку шляхів її вирішення; надання соціальної інформації з питань соціальної допомоги, підтримки і соціально-правових гарантій; пояснення педагогічних помилок і конфліктних ситуацій. Консультування соціальним педагогом клієнтів здійснюється і у структурному підрозділі соціальної служби для молоді – «Громадській приймальні», метою діяльності якої є комплексна допомога у вирішенні соціально-педагогічних і медико-психологічних проблем шляхом надання консультацій відповідних спеціалістів: соціального педагога, юриста, лікаря, психолога та представництва, у разі потреби інтересів молодої людини в медичних, юридичних закладах, інших державних установах задля вирішення її проблем. Безпосередня консультативна діяльність соціального педагога реалізується в закладах освіти, центрах реабілітації і профорієнтації, молодіжних біржах праці, притулках для неповнолітніх. Комплексна форма надання допомоги клієнту передбачає його взаємодію з різними спеціалістами, які вивчають різні аспекти проблеми (соціальні, правові, психологічні, педагогічні тощо). Ця форма надання послуг реалізується у спеціалізованих закладах комплексної допомоги: центрах сім’ї та дитини, центрах реабілітації інвалідів, центрах реабілітації наркозалежних тощо. У центрі уваги спеціаліста соціально-педагогічної діяльності можуть бути люди різного віку, різних професій, безробітні, діти, їхні батьки, школярі, тобто люди, які виконують різні соціальні ролі і займають певний соціальний статус. Кожен з них може опинитись у ситуації консультування, виступаючи клієнтом і потребуючим допомоги. Тому консультативна соціально-педагогічна діяльність утворена на принципах, що відображують її гуманістичну спрямованість, зокрема: професійної компетенції у визначенні проблем особистості та шляхів їх вирішення; гуманізму, емпатичної включеності в іншого, діяльнісного милосердя у взаємодії з особистістю, яка потребує допомоги і перебуває у критичній ситуації; своєчасності психолого- педагогічної підтримки в соціальній роботі з проблемною особистістю; комплексності й інтегрованості системи соціального сприяння розвитку людини в мікросередовищі з урахуванням виховних сил усіх учасників її соціалізації і з проектуванням різносторонньої підтримки, корекції і реабілітації при особистісному вирішенні життєво важливих завдань.
Читайте також:
|
||||||||
|