МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Взаємодія науки, техніки і виробництваОсновні проблеми соціології науки Етапи розвитку науки. Стан сучасної науки. Лекція 13.Соціологія сучасної науки Література Питання для роздумів
1. Що є об'єктом і предметом соціології освіти? 2. Які об'єктивні чинники сприяли виокремленню соціології освіти в самостійну наукову дисципліну? 3. Як співвідносяться поняття "освіта" і "культура"? 4. В чому полягає зміст основних функцій освіти? 5. Що означає вираз "освіта як соціокультурний інститут"? 6. Які основні вимоги до освіти в умовах ринкової економіки? 7. Як співвідносяться поняття "освіта" і "навчання"? 8. Що ви розумієте під системою освіти? 9. Від яких факторів залежить ефективність освіти? 10. Яку роль відіграє освітня діяльність у соціалізації особи? 11. Охарактеризуйте сучасні інноваційні процеси у сфері освіти. 12. Яке місце займає освіта в системі людських цінностей? 13. У чому полягає суть принципу "випереджаючого розвитку" освіти? 14. Що передбачає гуманізація і гуманітаризація освіти? 15. Чим характеризується сучасна криза освіти? 16. У чому проявляється розрив між освітою і культурою?
1. Астахова В.И. Трансформация социальных функций высшего образования в современных условиях. X., 1999. 2. Герасина Л. М. Современна» школа в условиях реформации образования. X., 1993. 3. Глоссарий современного образования: Слов.-справ./ под общ. ред. В.И. Астаховой, А.Л. Сидоренко. X., 1998. 4. Лукашевич Н.П., Солодков В. Т. Социология образования К.. 1997. 5. Кумбс Ф. Г. Кризис образования в современном мире: Системный анализ. М., 1970. 6. Нечаев В. А. Социология образования. М., 1992. 7. Нечаев В.Я. Новые подходы в социологии образования // Социологические исследования, 1999. №11 8. Филиппов Ф. Р. Социология образования. М.. 1980. 9. Философия образования для XXI века. М., 1992. 10. Частная высшая школа в объективе времени: украинский вариант: Монография / Под ред. В.Н. Астаховой. X., 2000. 11. Шеремет И. И. Образование как социальный институт. Лекция. Харьков, 1996. 12. Шереги Ф.Е., Харчева В. Г. Сериков В. В. Социология образования: прикладной аспект. М., 1997. 13. Астахова В. І. Вища школа України. X., 1991. 14. Гавриленко І.М., Скідін О.Л. Соціологія освіти. Запоріжжя, 1998. 15. Герасина Л. М. Современная школа в условиях реформации образования. X., 1993. 16. Герасіна Л. М. Оновлення сучасної вищої школи в контексті глобальних проблем освіти. X., 1994. 17. Лігоцький А.О. Теоретичні основи проектування сучасних освітніх систем. К..1997. 18. Соціологія освіти // Соціологія: терміни, поняття, персоналії. Навч. словник-довідник. За заг. ред. В.М. Пічі, К., Львів, 2002 19. Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України / За заг. ред. В. Зубка, К., 1997. 20. Якуба О. О. Освіта як соціальний інститут // Соціологія: навч. посібник. X., 1996.
Читайте також:
|
||||||||
|