МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Взаємодія науки, техніки і виробництваОсновні проблеми соціології науки Етапи розвитку науки. Стан сучасної науки. Лекція 13.Соціологія сучасної науки Література Питання для роздумів
1. Що є об'єктом і предметом соціології освіти? 2. Які об'єктивні чинники сприяли виокремленню соціології освіти в самостійну наукову дисципліну? 3. Як співвідносяться поняття "освіта" і "культура"? 4. В чому полягає зміст основних функцій освіти? 5. Що означає вираз "освіта як соціокультурний інститут"? 6. Які основні вимоги до освіти в умовах ринкової економіки? 7. Як співвідносяться поняття "освіта" і "навчання"? 8. Що ви розумієте під системою освіти? 9. Від яких факторів залежить ефективність освіти? 10. Яку роль відіграє освітня діяльність у соціалізації особи? 11. Охарактеризуйте сучасні інноваційні процеси у сфері освіти. 12. Яке місце займає освіта в системі людських цінностей? 13. У чому полягає суть принципу "випереджаючого розвитку" освіти? 14. Що передбачає гуманізація і гуманітаризація освіти? 15. Чим характеризується сучасна криза освіти? 16. У чому проявляється розрив між освітою і культурою?
1. Астахова В.И. Трансформация социальных функций высшего образования в современных условиях. X., 1999. 2. Герасина Л. М. Современна» школа в условиях реформации образования. X., 1993. 3. Глоссарий современного образования: Слов.-справ./ под общ. ред. В.И. Астаховой, А.Л. Сидоренко. X., 1998. 4. Лукашевич Н.П., Солодков В. Т. Социология образования К.. 1997. 5. Кумбс Ф. Г. Кризис образования в современном мире: Системный анализ. М., 1970. 6. Нечаев В. А. Социология образования. М., 1992. 7. Нечаев В.Я. Новые подходы в социологии образования // Социологические исследования, 1999. №11 8. Филиппов Ф. Р. Социология образования. М.. 1980. 9. Философия образования для XXI века. М., 1992. 10. Частная высшая школа в объективе времени: украинский вариант: Монография / Под ред. В.Н. Астаховой. X., 2000. 11. Шеремет И. И. Образование как социальный институт. Лекция. Харьков, 1996. 12. Шереги Ф.Е., Харчева В. Г. Сериков В. В. Социология образования: прикладной аспект. М., 1997. 13. Астахова В. І. Вища школа України. X., 1991. 14. Гавриленко І.М., Скідін О.Л. Соціологія освіти. Запоріжжя, 1998. 15. Герасина Л. М. Современная школа в условиях реформации образования. X., 1993. 16. Герасіна Л. М. Оновлення сучасної вищої школи в контексті глобальних проблем освіти. X., 1994. 17. Лігоцький А.О. Теоретичні основи проектування сучасних освітніх систем. К..1997. 18. Соціологія освіти // Соціологія: терміни, поняття, персоналії. Навч. словник-довідник. За заг. ред. В.М. Пічі, К., Львів, 2002 19. Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України / За заг. ред. В. Зубка, К., 1997. 20. Якуба О. О. Освіта як соціальний інститут // Соціологія: навч. посібник. X., 1996.
Читайте також:
|
||||||||
|