Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Взаємодія науки, техніки і виробництва

Основні проблеми соціології науки

Етапи розвитку науки.

Стан сучасної науки.

Лекція 13.Соціологія сучасної науки

Література

Питання для роздумів

 

1. Що є об'єктом і предметом соціології освіти?

2. Які об'єктивні чинники сприяли виокремленню соціології освіти в самостійну наукову дисципліну?

3. Як співвідносяться поняття "освіта" і "культура"?

4. В чому полягає зміст основних функцій освіти?

5. Що означає вираз "освіта як соціокультурний інститут"?

6. Які основні вимоги до освіти в умовах ринкової економіки?

7. Як співвідносяться поняття "освіта" і "навчання"?

8. Що ви розумієте під системою освіти?

9. Від яких факторів залежить ефективність освіти?

10. Яку роль відіграє освітня діяльність у соціалізації особи?

11. Охарактеризуйте сучасні інноваційні процеси у сфері освіти.

12. Яке місце займає освіта в системі людських цінностей?

13. У чому полягає суть принципу "випереджаючого розвитку" освіти?

14. Що передбачає гуманізація і гуманітаризація освіти?

15. Чим характеризується сучасна криза освіти?

16. У чому проявляється розрив між освітою і культурою?

 

1. Астахова В.И. Трансформация социальных функций высшего образования в современных условиях. X., 1999.

2. Герасина Л. М. Современна» школа в условиях реформации образования. X., 1993.

3. Глоссарий современного образования: Слов.-справ./ под общ. ред. В.И. Астаховой, А.Л. Сидоренко. X., 1998.

4. Лукашевич Н.П., Солодков В. Т. Социология образования К.. 1997.

5. Кумбс Ф. Г. Кризис образования в современном мире: Системный анализ. М., 1970.

6. Нечаев В. А. Социология образования. М., 1992.

7. Нечаев В.Я. Новые подходы в социологии образования // Социологические исследования, 1999. №11

8. Филиппов Ф. Р. Социология образования. М.. 1980.

9. Философия образования для XXI века. М., 1992.

10. Частная высшая школа в объективе времени: украинский вариант: Монография / Под ред. В.Н. Астаховой. X., 2000.

11. Шеремет И. И. Образование как социальный институт. Лекция. Харьков, 1996.

12. Шереги Ф.Е., Харчева В. Г. Сериков В. В. Социология образования: прикладной аспект. М., 1997.

13. Астахова В. І. Вища школа України. X., 1991.

14. Гавриленко І.М., Скідін О.Л. Соціологія освіти. Запоріжжя, 1998.

15. Герасина Л. М. Современная школа в условиях реформации образования. X., 1993.

16. Герасіна Л. М. Оновлення сучасної вищої школи в контексті глобальних проблем освіти. X., 1994.

17. Лігоцький А.О. Теоретичні основи проектування сучасних освітніх систем. К..1997.

18. Соціологія освіти // Соціологія: терміни, поняття, персоналії. Навч. словник-довідник. За заг. ред. В.М. Пічі, К., Львів, 2002

19. Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України / За заг. ред. В. Зубка, К., 1997.

20. Якуба О. О. Освіта як соціальний інститут // Соціологія: навч. посібник. X., 1996.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Автоматизація виробництва
  4. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  5. Активно взаємодіяти з навколишнім світом
  6. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  7. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  8. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  9. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  10. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  11. Аналіз результатів національного виробництва.
  12. Аналіз технічного рівня виробництва




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні ступені і форми освіти | Поняття «культура».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.