Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Призначення і класифікація проміжних станцій

Лекція №15. Проміжні станції.

 

Проміжні станції призначені для пропуску, обгону і схрещення поїздів; посадки-висадження пасажирів; навантаження, вивантаження і збереження вантажів, а також оформлення вантажних документів; прийому, видачі і збереження багажу; відчеплення вагонів від збірних поїздів і причеплення до них вагонів, а в деяких випадках для формування відправницьких маршрутів чи груп для ступінчастих маршрутів з вагонів власного навантаження; подачі і прибирання вагонів з під'їзних колій; зважування вагонів.

На станціях, що передують перегонам із затяжними спусками і де поїзда зупиняються по технічним потребам, виконують випробування гальмів для забезпечення більшої безпеки руху поїздів.

Проміжні станції класифікуються за схемою розташування приймально-відправних колій (поздовжнього, напівпоздовжнього, поперечного типів), взаємному розташуванню пасажирських і вантажних пристроїв, кількості головних і приймально-відправних колій, розвитку вантажних пристроїв і наявності примикання під'їзних колій.

Проміжні станції одноколійних ділянок, пропускна здатність яких не перевищує 24 пари поїздів у добу паралельного графіка, повинні мати 2 приймально-відправні колії, крім головної, а при більшій пропускній здатності і на двоколійних ділянках - від 2 до 3. На передвузлових станціях допускається збільшувати число приймально-відправних колій на 1. Однак число колій на проміжних станціях залежить не тільки від розмірів пропускної здатності ділянки, але і від ступеня її заповнення, характеру графіка руху, числа пасажирських і збірних поїздів, примикання під'їзних колій зі значним вагонообігом. Щоб точно визначити необхідне число колій на проміжних станціях, необхідно скласти графік руху поїздів і виявити, на яких станціях схрещення чи обгін поїздів буде збігатися з роботою збірних поїздів.

Проміжні станції на нових лініях розміщають виходячи зі зручного обслуговування районів тяжіння, і зокрема великих населених пунктів і підприємств. У сучасних умовах, з огляду на розвиток автотранспорту, доцільно концентрувати місцеву вантажну роботу на меншому числі проміжних станцій, що дозволить більш ефективно використовувати механізми для вантажно-розвантажувальних робіт, скоротити час перебування збірних поїздів на ділянках, прискорити оборот вагонів і доставку вантажів.

У середніх умовах відстань між проміжними станціями приймають 40-60 км. На існуючих лініях проміжні станції розташовані на відстані 15-20 км.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  5. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Автоматизація гідроелектростанцій
  8. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  9. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  10. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  11. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 3070

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реформи, ініційовані урядом М.Хрущова | Технічні пристрої на проміжних станціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.