Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічні пристрої на проміжних станціях

 

Для виконання операцій на проміжних станціях передбачаються наступні пристрої:

- головні, приймально-відправні, витяжні колії, запобіжні й вловлюючі тупики;

- приміщення для чергового по станції;

- засоби СЦБ і зв'язку;

- пасажирська будівля і платформи, перехідні пристрої у виді переходів в одному рівні з головкою рейки, пішохідних мостів чи тунелів, багажний склад;

- криті склади, криті і відкриті платформи, контейнерні і навалювальні площадки, вантажно-розвантажувальні колії і вантажні механізми і пристрої;

- пристрої освітлення, службово-технічні будівлі, і ін.

Довжина приймально-відправних колій повинна бути не менш стандартної, прийнятої в межах ділянки.

Проектовані витяжні колії повинні мати корисну довжину не менш половини, а у важких умовах - не менш однієї третини довжини вантажних поїздів, що обертаються на даній ділянці. На першу чергу корисна довжина витяжної колії може бути зменшена до 200 м.

Пасажирські будівлі з приміщеннями для пасажирів, начальника і чергового по станції будують по типових проектах на 25, 50, 100 і 200 пасажирів.

Пасажирські будівлі на нових роз'їздах, обгінних пунктах і проміжних станціях розташовують не ближче 20 м від осі головної колії, а на лініях швидкісного руху не менш 25 м, щоб при укладанні додаткових колій убік пасажирської будівлі зберегти можливість устрою основної платформи достатньої ширини біля пасажирської будівлі .

Пасажирські платформи на роз'їздах, обгінних пунктах і проміжних станціях улаштовують, як правило, низькими, висотою 0,2 м над головкою рейки; високі платформи (1,1 м) споруджуються лише при обертанні моторвагонного рухомого складу без підніжок. Довжина платформи на проміжних станціях повинна бути не менш довжини пасажирських поїздів, що обертаються, як правило, 400 м з можливістю подовження до 500 м.

Ширина основної пасажирської платформи в межах розташування пасажирської будівлі 6м (при перебудові в стиснутих умовах допускається ширина 5 м), а на іншому протязі - не менш 3-4 м. Ширина низьких проміжних платформ на лініях I і II категорій повинна бути не менш 4 м, а при посадці в один поїзд не більш 25 чол. і на лініях III і IV категорій - не менш 3 м. Проміжні високі платформи звичайно споруджують шириною 6-8 м з урахуванням устрою сходів з пішохідних мостів чи у тунелі.

Для проходу пасажирів з пасажирської будівлі на низькі проміжні платформи і перевезення багажу на проміжні платформи влаштовують переходи (настили) у рівні головки рейки. Число переходів повинне бути не менш двох, а ширина - не менш 3 м.

На проміжних станціях з великим пасажиропотікоком, якщо пасажирська будівля відділена від проміжних платформ коліями, займаними вантажними чи пасажирськими поїздами, улаштовують переходи в різних рівнях у виді пішохідних мостів чи тунелів. Ці переходи особливо необхідні при наявності високих проміжних платформ. Для пасажирів зручніше тунелі, тому що вони мають меншу висоту підйому і спуска. Але тунелі дорожче пішохідних мостів і тому застосовуються лише при великому пасажиропотікоку.

Ширина проїзної частини пішохідного моста не менш 2,25 м, ширина тунеля не менш 3 м, ширина сходів пішохідного тунеля не менш 3 м при одному сході і не менш 2 м при двох сходах на одну платформу. Між сходом і бортом платформи повинно бути не менш 2 м.

Для виконання вантажних операцій на проміжних станціях будують вантажні пристрої з відповідним колійним розвитком і примиканням під'їзних колій.


Читайте також:

  1. Cпрямляючі пристрої
  2. Акумуляторні батареї та зарядні пристрої.
  3. Багатокаскадні передавальні пристрої - 30 хв.
  4. Бензинові моторні пилки та звалювальні пристрої
  5. Вантажні пристрої
  6. Вентиляційні пристрої в підземних виробках
  7. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  8. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  9. Вибухові речовини поділяють на ініціюючі (первинні), бризантні (вторинні) та піротехнічні.
  10. Види передавальних пристроїв РЛС РТВ та їх параметри
  11. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  12. Виконавчі пристрої. Регулюючі органи. Виконавчі механізми. Гідравлічні виконавчі механізми.




Переглядів: 1618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення і класифікація проміжних станцій | Схеми проміжних станцій і технологія роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.