Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектні технології: теоретичні положення.

2. Класифікація проектів.

3. Основні вимоги до організації методу проектів.

4. Етапи виконання проекту та схема його оформлення.

5. Орієнтовна тематика проектів.

6. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів.

Література

1. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів / Т. Башинська // Дайджест пед. ідей та технологій. – 2003. – № 3. – С. 49-53.

2. Гусь І. М. Метод проектів / І. М. Гусь // Управління школою. – 2005. – № 5. – С. 8-13.

3. Довбенко Т. Метод проектів в історії шкільництва / Т. Довженко // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 47-52.

4. Лернер П. Проектування як основний вид пізнавальної діяльності школярів // Сучасні шкільні технології / упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц.– К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – Ч.2. – С. 39-53.

5. Лозниця В. С. Метод проектів і виховання через дію : метод Дьюї / В. С. Лозниця // В.Лозниця. Психологія і педагогіка. – К., 1999. – С. 213-214.

6. Метод проектов // Кукушин В. С., Болдырева-Вараксина А. В. Педагогика начального образования / под общ. ред. В. С. Кукушина. – М. : МарТ, 2005. – С. 315-324.

7. Молчанова Н. Проектний підхід і вимоги до вчителя / Н. Молчанова // Початкова освіта. – 2005. – № 32. – С. 11.

8. Полат Е. и др. Что такое проект? Типология проектов / Е.Полат // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2004. – №5-6. – С.10-17.

9. Проектна технологія // Освітні технології : навч.-метод. посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін. ; за ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2003. – С.148-162.

10. Сиротюк Л. Використання методу проектів в початковій школі : на допомогу молодому заступникові директора з НВР / Л.Сиротюк // Завуч. – 2005. – №10. – С.7-9.

 

У контексті особистісно зорієнтованої освітньої парадигми, яку, поряд з іншими, покладено в основу сучасного навчання й виховання, особливої значущості для сільської малочисельної початкової школи набуває необхідність залучення спеціальних освітніх технологій, спрямованих на цінності співпраці учнів у різновікових класах, на радість творчого пошуку школярами результатів колективної діяльності. Адже розвиток особистості кожного школяра забезпечується не лише підтримкою його індивідуальних особливостей, а й формуванням здатності жити у соціумі, вмінь ефективного співробітництва з іншими людьми. Сьогодні визнано, що ідея збереження автентичності особистості шляхом самоактуалізації, яка лежить в основі особистісно зорієнтованого підходу, якнайліпше реалізується в умовах організованого гуманного співтовариства. Індивідуальність може виявити, розкрити себе тільки у зіткненні особистого досвіду, знань, розуміння з досвідом, знанням, розумінням інших людей.

З даних позицій дієвою освітньою технологією, що сприяє збагаченню досвіду соціальних відносин у різновіковому колективі малочисельної школи, формуванню навичок дослідницької і творчої діяльності молодших школярів є метод проектів. Його педагогічна цінність цілком очевидна. Дослідники зазначають, що проектна діяльність активізує суб’єктну позицію дитини в педагогічному процесі, виходячи з її потреб та інтересів, вікових та індивідуальних особливостей, стимулює дитячу самодіяльність у процесі колективного розв’язання учнями навчальних задач. Використання методу проектів є цінною педагогічною знахідкою, яка допоможе вчителю максимально наблизити навчання до природних потреб і потягів дитини, забезпечить її пізнавальну активність і самостійність.

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  3. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  4. Використання в проектній діяльності засобів Інтернету.
  5. Глобалізація та теоретичні суперечки навколо неї.
  6. Для методики нав­чання іноземних мов важливі такі положення.
  7. Договір. Різновиди договору і його основні положення. Договір транспортної експедиції
  8. Завдання1. Теоретичні питання
  9. Загальні положення.
  10. Загальні положення.
  11. Загальні положення.
  12. Загальні положення.




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Колективна творча справа як спосіб організації колективної творчої діяльності учнів у різновікових групах: методичний аспект

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.