МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проектні технології: теоретичні положення.2. Класифікація проектів. 3. Основні вимоги до організації методу проектів. 4. Етапи виконання проекту та схема його оформлення. 5. Орієнтовна тематика проектів. 6. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів. Література 1. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів / Т. Башинська // Дайджест пед. ідей та технологій. – 2003. – № 3. – С. 49-53. 2. Гусь І. М. Метод проектів / І. М. Гусь // Управління школою. – 2005. – № 5. – С. 8-13. 3. Довбенко Т. Метод проектів в історії шкільництва / Т. Довженко // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 47-52. 4. Лернер П. Проектування як основний вид пізнавальної діяльності школярів // Сучасні шкільні технології / упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц.– К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – Ч.2. – С. 39-53. 5. Лозниця В. С. Метод проектів і виховання через дію : метод Дьюї / В. С. Лозниця // В.Лозниця. Психологія і педагогіка. – К., 1999. – С. 213-214. 6. Метод проектов // Кукушин В. С., Болдырева-Вараксина А. В. Педагогика начального образования / под общ. ред. В. С. Кукушина. – М. : МарТ, 2005. – С. 315-324. 7. Молчанова Н. Проектний підхід і вимоги до вчителя / Н. Молчанова // Початкова освіта. – 2005. – № 32. – С. 11. 8. Полат Е. и др. Что такое проект? Типология проектов / Е.Полат // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2004. – №5-6. – С.10-17. 9. Проектна технологія // Освітні технології : навч.-метод. посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін. ; за ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2003. – С.148-162. 10. Сиротюк Л. Використання методу проектів в початковій школі : на допомогу молодому заступникові директора з НВР / Л.Сиротюк // Завуч. – 2005. – №10. – С.7-9.
У контексті особистісно зорієнтованої освітньої парадигми, яку, поряд з іншими, покладено в основу сучасного навчання й виховання, особливої значущості для сільської малочисельної початкової школи набуває необхідність залучення спеціальних освітніх технологій, спрямованих на цінності співпраці учнів у різновікових класах, на радість творчого пошуку школярами результатів колективної діяльності. Адже розвиток особистості кожного школяра забезпечується не лише підтримкою його індивідуальних особливостей, а й формуванням здатності жити у соціумі, вмінь ефективного співробітництва з іншими людьми. Сьогодні визнано, що ідея збереження автентичності особистості шляхом самоактуалізації, яка лежить в основі особистісно зорієнтованого підходу, якнайліпше реалізується в умовах організованого гуманного співтовариства. Індивідуальність може виявити, розкрити себе тільки у зіткненні особистого досвіду, знань, розуміння з досвідом, знанням, розумінням інших людей. З даних позицій дієвою освітньою технологією, що сприяє збагаченню досвіду соціальних відносин у різновіковому колективі малочисельної школи, формуванню навичок дослідницької і творчої діяльності молодших школярів є метод проектів. Його педагогічна цінність цілком очевидна. Дослідники зазначають, що проектна діяльність активізує суб’єктну позицію дитини в педагогічному процесі, виходячи з її потреб та інтересів, вікових та індивідуальних особливостей, стимулює дитячу самодіяльність у процесі колективного розв’язання учнями навчальних задач. Використання методу проектів є цінною педагогічною знахідкою, яка допоможе вчителю максимально наблизити навчання до природних потреб і потягів дитини, забезпечить її пізнавальну активність і самостійність.
Читайте також:
|
||||||||
|