МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||
Питання 15.3.Питання 15.2. Ритуали – є засобом наочної демонстрації цілісності організації. 1. Вираження визнання– вони демонструють, що винагороджується · святкування успіхів, зарахування в число кращих (продавців … лікарів); · публічне заохочення; · заохочувальні поїздки. 2. Ініціюючі – у представницькій фірмі «свіжо випеченому» дипломованому інженеру, який закінчив елітний університет дають віника та пропонують для початку підмести приміщення щоб зав, що цінують не формальну освіту, а участь у справах. Але!!! Ритуали не повинні перетворюватися в самоціль та заважати роботі. Мова, манера поведінки, естетика (одяг, макіяж, зачіска, стиль життя, канцелярія, машина).
На культуру підприємництва впливають особливості галузі.
1. Малий ризик та швидкий галузевий зв'язок(дрібно роздрібна торгівля, автомобілі, маклери по торгівлі нерухомістю). Успіх залежить від кількості контактів з покупцями, наполегливістю у пошуку операцій, якості співробітників: молоді, енергійні, з почуттям гумору (без великих духовних вимог). Необхідний дух колективізму, товариства, так як окрема операція не призводить до банкрутства. Віддають перевагу експерименту, а не аналізу. Разом проводять вільний час, святкують успіхи: · кількість превалює над якістю; · домінує мислення короткострокового успіху; · зв'язок з колективом, а не з підприємством (частина разом переходять в іншу організацію); · висока плинність кадрів. 2. Спекулятивна культура – це не тільки цінні папери, ці ж риси властиві професійному зростанню, моді, косметиці. Основна стратегія –індивідуали, висока зарозумілість, «продвинуті», бійцівські, агресивні риси характеру, тверді у своїх рішеннях, небагатослівні (на біржі короткі репліки та жести). Підвищенні матеріальні стимули, немає відчуття колективізму. Багато хто забобонний, що виражається у причудах. Сильно розвиненої культури не може бути, відсутня передача даних, традицій. Це для тих, хто любить гострі відчуття. 3. Адміністративна культура – проявляється в суспільному обслуговуванні на підприємстві, в добре захищених галузях. Крупні адміністративні установи , банки. Співробітники– акуратні та ґрунтовні, обережні, прискіпливі, покірні та вміють пристосовуватися. Рішення приймаються повільно, продумуються, підстраховуються. Підкреслена ієрархія. Практично не має зв’язку між результатом та винагородою. Титули важливіші за гроші. Підвищення на посаді з віком. Менше колективізму. 4. Інвестиційна культура– проявляється у нафтових компаніях, інвестиційних банках, частково в армії, при виробництві засобів виробництва. Явно виражена орієнтація на майбутнє. Співробітникиґрунтовні, обачні, терплячі, наполегливі, так як ризикують не тільки своєю кар’єрою, але й майбутнім підприємства. Повага перед авторитетом, професійними знаннями. На загальних засіданнях ввічливі. Прийняті в умовах невизначеності рішення згуртовують людей. Не має швидкої кар’єри (так як повільно проявляється результат), діляться досвідом.
Список рекомендованої літератури Основна: 1. Ансоф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ./науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с. 2. Афанасьев Н.В., Рогожин В.Д., Рудыка В.И. Управление развитием предприятия: Монография. – Х.: Издательский Дом «ИНЖЭК», 2003. – 184 с. 3. Бельтюков Е.А., Некрасова Л.А. Выбор стратеги развития предприятия: Учебное пособие. – Одесса: ОСПУ, 2002. – 279 с. 4. Володькина М.В. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. – К.: Знания – Перес, 2002. – 149 с. 5. Люкшинов А.Н. Стратегический менеджмент: Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2000. – 375 с. 6. Мартиненко М.М., Ігнатієва І.А. Стратегічний менеджмент: Підручник. – К.: Каравела, 2006. – 320 с. 7. Портер М. Конкуренция: Учеб. пособие / Пер. с англ.. – М.: Вильямс, 2001. – 495 с. 8. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Підручник. – 2-е вид.,перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с. Додаткова: 9. Бир Стаффорд. Кибернетика и менеджмент: Пер. с англ./ Под. ред. А.Б. Челюсткина. Предисл. Л.Н. Отоцкого. Изд. 2-е. – М.: Ком книга, 2006. – 280 с. 10. Бир С. Мозг фирмы: Пер. с англ. – М.: Радио и связь, 1993. – 416 с. 11. Стратегический менеджмент в строительстве: Учеб. пособие / Н.С. Куприянов, О.В. Михненков, Т.С. Щербакова. – М.: ИНФРА-М, 2004. – 336 с. 12. Шасси Д. Стратегия и планирование / Пер. с англ. под ред. Л.А. Трофимовной. – СПб: Питер, 2001. – 384 с.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||
|