МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА.
План 1. Місце підліткового періоду в загальному процесі індивідуального розвитку. 2. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку. 3. Перебудова навчальної діяльності. Розвиток пізнавальних процесів. 4. Спілкування як провідний вид діяльності підлітка. 5. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці. 6. Загальна характеристика ранньої юності. 7. Спілкування та дружба в юнацькому віці. 8. Особливості юнацького кохання. Підготовка до сімейного життя. 9. Формування особистості старшокласника. 10.Пізнавальні процеси і розумовий розвиток старшокласника. Формування професійних інтересів.
Ключові поняття: Пубертатний вік, акселерація, статеве дозрівання, почуття дорослості, потреба в соціальному самовизначенні, товаришування, дружба, пізнавальна потреба, самовдосконалення й самоосвіта, інтимно-особистісне спілкування, неформальні групи, "Я-концепція", теоретичне мислення, інтелектуалізація психічних процесів, гіпоопіка, гіперопіка, захоплення, особистісна нестабільність, рефлексивне мислення. Юність, старший школяр, навчально-професійна діяльність, професійна орієнтація, самоосвіта, самовиховання, професійне та особистісне самовизначення, світогляд, юнацький максималізм, моральний релятивізм. Література 1. Абрамова Г.С. Возрастная психология. – М., 1997. – Гл. 16. 2.Байярд Р.Т., Байярд Д. Ваш беспокойный подросток. – М., 1991. – С. 27-48. 3.Божович Л.И. Личность и её формирование в детском возрасте. М., 1968. – С. 282-365. 4. Бохонкова Ю. Можливості корекції особистісних чинників соціально-психологічної адаптації // Соціальна психологія. – 2005. – № 2. – С 45-54. 5. Вербан Е.О.Стратеги і прийоми психологічного подолання життєвих криз особистості // Практична психологія та соціальна робота. – 1998. – №8. – С 7-9; №9. – С 12-14. 6. Вікова психологія / За ред. Г.С.Костюка. – К., 1976. – Розділ VII. 7. Возрастная и педагогическая психология / Под ред. А.В.Петровского. – М., 1979. – Гл.VI. 8.Выготский Л.С. Педология подростка // Собр. соч. в 6 т. – М., 1984. – Т. 4. – С. 5-243. 9. Захаров Н.Н. Профориентация школьников. – М., 1989. – С. 110-165. 10. Захарова А.В. Психология обучения старшеклассников. – М., 1976. – С. 4 - 16. 11. Кле М. Психология подростка. – М., 1991. – С. 109-132. 12. Кулагина И.Ю. Возрастная психология. – М., 1997. – Разд. II, гл. 6. 13. Ковалев СВ. Подготовка старшеклассников к семейной жизни. – М., 1991. – 143 с. 14. Кон И.С. Психология ранней юности. – М., 1989. – 254 с. 15. Личко А.Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков. – Л., 1983. – С. 26-30. 16. Мир детства: подросток. – М, 1989. – С. 96-114. 17. Особенности обучения психического развития школьников 13-17 лет. – М., 1988. – С. 69-71. 18. Практикум по возрастной и педагогической психологи / Под ред. А.И.Щербакова. – Тема 6. – С. 121-139. 19. Психология современного подростка / Под ред. Д.И.Фельдштейна. – С., 1987. – 240 с. 20. Татенко В.О.Володимир Андрійович Роменець (1926-1998): Життя як вчинок і подія / В.О. Татенко, Т.М. Титаренко // Роменець В.А., Маноха І.П. Історія психології XX століття. – К.: Либідь, 1998. – С. 7-3 21. Учителям и родителям о психологии подростка / Под ред. Г.Г.Аракелова. – М, 1990. – 304 с. 22. Шихи Г. Возрастные кризисы: Ступени личностного роста. – СПб.: Ювента, 1999. – 434 с. 23. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис: Пер. с англ. – М., 1996. – 344 с.
Читайте також:
|
||||||||
|