4. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. – 4-те вид. [пер. З англ. Оля Возьна, Галина Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 537 с.
5. Ольшанский Д. В. Психология масс.— СПб: Питер, 2001.— С. 10, 33, 80–82.
6. Різун В. В. Теорія масової комунікації: підруч. Для студ. Галузі 0303 “журналістика та інформація” / В.В. Різун.— К.: Видавничий центр “Просвіта”, 2008.— 260 с.; також див. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://referat.znate.ru/text/index-13126.html?page=37 (дата звернення – 21.09.2013).
7. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации: учебн. для вузов / Ф.И. Шарков. — М.: Социальные отношения, Перспектива, 2003. — 248 с.
Пропонуємо диференціювати масмедійне виробництво за критерієм «Засіб/інструмент виробництва»на такі форми (див. схему 1 далі).