Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії диференціації основних форм масмедійного виробництва

ФОРМИ МАСМЕДІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА

Питання до обговорення

1. Критерії диференціації основних форм масмедійного виробництва.

2. Телевізійне кіновиробництво.

3. Радіовиробництво.

4. Інтернет-радіо.

5. Виробництво книжки.

6. Створення масового шоу (свята).

Список використаних джерел

1. Іванов В. Основні теорії масової комунікації і журналістики : навч. посіб. / В. Іванов. – К.: Центр Вільної Преси, 2010. – С. 11.

2. Квіт С. Масові комунікації : підручник / С. Квіт. – К. : КМА, 2008. – С. 12.

3. Лалл Дж.. Мас-медіа, комунікація, культура. Глобальний підхід.-К. :К.І.С., 2002.-С. 17-19.

4. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. – 4-те вид. [пер. З англ. Оля Возьна, Галина Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 537 с.

5. Ольшанский Д. В. Психология масс.— СПб: Питер, 2001.— С. 10, 33, 80–82.

6. Різун В. В. Теорія масової комунікації: підруч. Для студ. Галузі 0303 “журналістика та інформація” / В.В. Різун.— К.: Видавничий центр “Просвіта”, 2008.— 260 с.; також див. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://referat.znate.ru/text/index-13126.html?page=37 (дата звернення – 21.09.2013).

7. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации: учебн. для вузов / Ф.И. Шарков. — М.: Социальные отношения, Перспектива, 2003. — 248 с.

Пропонуємо диференціювати масмедійне виробництво за критерієм «Засіб/інструмент виробництва»на такі форми (див. схему 1 далі).

Схема 1

Критерії диференціації форм виробництва мас-медіа


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  3. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  4. Автоматизація виробництва
  5. Алгебраїчні критерії стійкості
  6. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  7. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  8. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  9. Амортизація основних засобів
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Амортизація основних засобів.
  12. Амортизація основних фондів




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСОБЛИВОСТІ І ПРОБЛЕМИ ВИМІРЮВАННЯ | Поняття «аудиторія»: особливості тлумачення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.