Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття «аудиторія»: особливості тлумачення

АУДИТОРІЯ МАСМЕДІА

Питання до обговорення

1. Поняття «аудиторія»: особливості тлумачення.

2. Ознаки і види аудиторії масмедіа.

3. Диференціація термінів «аудиторія» і «маси».

 

 

Список використаних джерел

  1. Бебик В. Базові засади політології: історія, теорія, методологія, практика: Монографія / В. Бебик – МАУП,Київ, 2001. – 384 с.
  2. Даниленко Н. Засоби масової комунікації і політична соціалізація особистості / Н. Даниленко // Соціальна психологія. – 2004. – № 4 (6). – С. 61-70.
  3. Деннис Э. Беседы о масс-медиа. / Э. Деннис – М.: Вагриус, 1997.
  4. Іванов В. Основні теорії масової комунікації і журналістики : навч. посіб. / В. Іванов. – К.: Центр Вільної Преси, 2010. – С. 11.
  5. Іванов В. Соціологія журналістики: Навч. посіб. для студ. Ін-ту журналістики / В. Іванов; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. – К.: РВЦ "Київський ун-т", 1998. – 239 с.
  6. Квіт С. Масові комунікації : підручник / С. Квіт. – К. : КМА, 2008. – С. 12.
  7. Костенко Н. Парадигми та фактичності нових мас-медіа / Н. Костенко // Розділ IV. Масова комунікація // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. – №6. – С. 127 – 151.
  8. Лалл Дж.. Мас-медіа, комунікація, культура. Глобальний підхід. – К. :К.І.С., 2002. – С. 17-19.
  9. Луканина М. Текст средств массовой информации и конвергенція / М. Луканина // Политическая лингвистика. – Вип.20. – Єкатеринбург, 2006. – С. 205 – 214
  10. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. – 4-те вид. [пер. з англ. Оля Возьна, Галина Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 537 с.
  11. Ольшанский Д. В. Психология масс.— СПб: Питер, 2001.— С. 10, 33, 80–82.
  12. Різун В. В. Теорія масової комунікації: підруч. для студ. галузі 0303 “журналістика та інформація” / В.В. Різун.— К.: Видавничий центр “Просвіта”, 2008.— 260 с.; також див. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://referat.znate.ru/text/index-13126.html?page=37 (дата звернення – 21.09.2013).
  13. Різун В. Маси: Тексти лекцій / В. Різун. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2003. – 116 с.
  14. Хоркхаймер М., Адорно Т. Культуриндустрия. Просвещение как обман масс // Хоркхаймер М., Адорно Т. Диалектика просвещения. М.: Издательство «Медиум», 1997. – С. 149-209.
  15. Чічановський А., Старіш О. Інформаційні процеси в структурі світових комунікаційних систем: Підручник / А. Чічановський, О. Старіш – К.: Грамота. – с. 567.
  16. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации: учебн. для вузов / Ф.И. Шарков. — М.: Социальные отношения, Перспектива, 2003. — 248 с.
  17. Шейгал Е. Семиотика политического дискурса: Монография / Е. Шейгал. – М.: Волгоград: Перемена, 2000. 368 с.

Як свідчать автори сайту http://uadocs.exdat.com/notion/Аудиторія, нині існує декілька десятків тлумачень поняття «аудиторія». Наведемо деякі з них.

1. Аудиторія це потенційна сукупність людей, яких у даний момент можна класифікувати як читачів, глядачів і слухачів.

2. Аудиторія це зібрання деякої кількості людей, які відчувають схожі очікування певних переживань чи зацікавленні одним тим самим предметом.

3. Аудиторія це не пасивна маса людей, а колектив, який має свої переконання, позиції, точки зору з приводу питання, що обговорюється.

4. Аудиторія це місце, у якому даються в основному теоретичні знання, а також частково прищеплюються ті або інші навички.

Аналіз чотирьох наведених тлумачень свідчить про те, що аудиторією називають:

· сукупність людей;

· зібрання людей;

· колектив;

· місце.

Стосовно нашого предмету аналізу (масмедіа) пропонуємо аудиторієюназивати сукупність соціальних акторів (активно діючих індивідів), увага яких зосереджена на певному масмедійному продукті.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 1122

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії диференціації основних форм масмедійного виробництва | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.