МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття «аудиторія»: особливості тлумаченняАУДИТОРІЯ МАСМЕДІА Питання до обговорення 1. Поняття «аудиторія»: особливості тлумачення. 2. Ознаки і види аудиторії масмедіа. 3. Диференціація термінів «аудиторія» і «маси».
Список використаних джерел
Як свідчать автори сайту http://uadocs.exdat.com/notion/Аудиторія, нині існує декілька десятків тлумачень поняття «аудиторія». Наведемо деякі з них. 1. Аудиторія це потенційна сукупність людей, яких у даний момент можна класифікувати як читачів, глядачів і слухачів. 2. Аудиторія це зібрання деякої кількості людей, які відчувають схожі очікування певних переживань чи зацікавленні одним тим самим предметом. 3. Аудиторія це не пасивна маса людей, а колектив, який має свої переконання, позиції, точки зору з приводу питання, що обговорюється. 4. Аудиторія це місце, у якому даються в основному теоретичні знання, а також частково прищеплюються ті або інші навички. Аналіз чотирьох наведених тлумачень свідчить про те, що аудиторією називають: · сукупність людей; · зібрання людей; · колектив; · місце. Стосовно нашого предмету аналізу (масмедіа) пропонуємо аудиторієюназивати сукупність соціальних акторів (активно діючих індивідів), увага яких зосереджена на певному масмедійному продукті.
Читайте також:
|
||||||||
|