МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботиПлан ТЕМА: ПОЗАКЛАСНА ТА ПОЗАШКІЛЬНА РОБОТА ТЕМА: ПОЗАКЛАСНА ТА ПОЗАШКІЛЬНА РОБОТА
Виконала студентка 53 МГППР групи Бабич Марина
Київ – 2011
Лекція Мета:ознайомити студентів з основними теоретичними положеннями щодо позакласної та позашкільної роботи.
1. Позакласна робота. Її завдання та зміст. 2. Завдання позашкільної виховної роботи та її специфіка. 3. Учнівське самоврядування. 4. Дитячі організації.
Ключові поняття: позакласна робота, позашкільна робота, індивідуальна, групова, масова роботи, самореалізація, позашкільний навчально-виховний заклад, учнівське самоврядування, дитячі об’єднання. Список використаної літератури: 1. Волкова В.П. Педагогіка.- К., 2001 2. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К., 1997. 3. Коротов В.М. Общая методика учетно-воспитательного процеса. – М., 1983. 4. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О. Основи національного виховання. – Умань, 1993. 5. Концепція позакласної виховної роботи в загально-освітній школі – К., 1991. 6. Методика воспитательной работы (Под ред. Л.И. Рувинского. – М., 1989. 7. Новое воспитательной работе школы (Сост. Н.Е. Шуркова, В.Н. Шногрева. – М., 1991. 8. Педагогика (Под ред. П.И. Пидкасистого) – М., 1995. С. 429-442. 9. Стельмахович М.Г. Теорія і практика українського національного виховання. Івано-Франківськ, 1996.
1. Позакласна робота. Її завдання та зміст Важлива роль у вихованні учнів, розширенні й поглибленні їхніх знань, розвиткові творчих здібностей належить спеціально організованій виховній роботі у позанавчальний час. Таку роботу називають позакласною та позашкільною. Позакласна робота — різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи. Позашкільна робота — освітньо-виховна діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва. В позаурочний час продовжується цілеспрямована робота з морального і розумового виховання школярів. Діти розширюють і поглиблюють свої представлення про розвиток природи, суспільства, науки і техніки, довідаються більше про своє рідне місто чи село, про свою Батьківщину, про весь величезний світ. Обидва види роботи мають спільні завдання і передбачають застосування переважно однакових засобів, форм і методів виховання. Завдання позакласної та позашкільної роботи: Ø закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці; Ø розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування в них наукового світогляду (Світогляд — сукупність переконань, оцінок, поглядів та принципів, які визначають найзагальніше бачення та розуміння світу і місце особистості у ньому, а також її життєві позиції, програми поведінки та діяльності), вироблення вмінь і навичок самоосвіти; Ø формування інтересів до різних галузей науки, техніки, мистецтва, спорту, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів; Ø організація дозвілля школярів, культурного відпочинку та розумних розваг; Ø поширення виховного впливу на учнів у різних напрямах виховання. Її зміст визначається загальним змістом виховання школярів, який передбачає розумове, моральне, трудове, естетичне і фізичне виховання. Позакласна та позашкільна робота будується на розглянутих раніше принципах виховання, проте вона має і свої специфічні принципи: 1) Добровільний характер участі в ній. Сприяє тому, що учні можуть обирати профіль занять за інтересами. Педагоги за таких умов повинні ретельно продумувати зміст занять, використовуючи нові, ще не відомі учням факти, форми і методи, які б посилювали їх інтерес. 2) Суспільна спрямованість діяльності учнів. Цей принцизп вимагає, щоб зміст роботи гуртків, клубів та інших форм діяльності, відповідав потребам розбудови української держави, відображав досягнення сучасної науки, техніки, культури і мистецтва. 3) Розвиток ініціативи і самодіяльності учнів. У позакласній і позашкільній діяльності слід ураховувати бажання школярів, їх пропозиції, щоб кожен із них виконував цікаву для себе роботу. 4) Розвиток винахідливості, дитячої технічної та художньої творчості. Під час занять перед учнями слід ставити завдання пошукового характеру: створення нових приладів, удосконалення наявних; приділення особливої уваги творчому підходу до справи тощо. 5) Зв'язок з навчальною роботою. Позакласна та позашкільна робота повинна бути логічним продовженням навчально-виховної роботи, яка здійснюється на уроках.. 6) Використання ігрових форм, цікавість, емоційність. Реалізація цього принципу потребує широкого використання пізнавальних ігор, ігор з комп'ютерами, демонстрування цікавих дослідів та ін. Позашкільні форми організації виховання молодших школярів поділяють на масові, групові (гурткові), індивідуальні. Читайте також:
|
||||||||
|