МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність маркетингової політики комунікаційТема: Маркетингова політика комунікацій 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій 3. Управління комплексом маркетингових комунікацій Маркетингова політика комунікацій — це комплекс заходів, яким користується підприємство для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари чи послуги. Часто в спеціальній літературі цей блок елементів маркетингу називають «просуванням» (promotion). Але це далеко не те саме. Якщо просування — одновекторний інформаційний вплив товаровиробника на споживача, то маркетингові комунікації передбачають і зворотний зв’язок між ними. Завдяки такому зворотному зв’язку підприємство отримує цінну інформацію, яка дає йому можливість правильно орієнтуватися в навколишньому бізнес-середовищі, вносити відповідні корективи у свою діяльність, у тому числі стосовно інструментів і дій комунікативного комплексу. Маркетингова політика комунікацій реалізується за допомогою відповідного процесу з багатьох елементів, розміщених у певній, логічній послідовності (рис. 41). Основні елементи цього процесу: — відправник (джерело інформації) — підприємство, яке пропонує свої товари чи послуги і надсилає відповідну інформацію про них, адресуючи її своєму цільовому ринку; — кодування — перетворення інформації на зручну і зрозумілу для споживача, ефективну з погляду завдань комунікації форму; — звертання — це, з одного боку, набір символів (слів, зображень, чисел), а з другого — момент їх передавання цільовому ринку; — канали комунікацій — засоби поширення інформації, конкретні її носії; — декодування — розшифрування звертання, коли символи, які надходять каналами комунікації, набувають в уявленні споживача конкретних значень; — отримувач — споживач, якому передається інформація про товари чи послуги підприємства; — зворотна реакція — відгуки споживачів, їхні дії у відповідь на отримання і декодування звернення; — зворотний зв’язок — частина зворотної реакції, яка стає відомою відправникові; — перешкоди — можливі небажані або невраховані втручання в процес маркетингових комунікацій (якість друкованих видань, час передання радіоповідомлень, ставлення споживачів до реклами, двозначність звернень тощо). Комунікаційна політика – комплекс засобів про інформування споживача з метою просування продукції. При цьому переслідуються економічні і поза економічні цілі. Економічні: · Рекламний доход · Рекламний прибуток Поза економічні: · Ознайомлення споживача з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою · Інформування споживачів з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою · Створення та підтримка іміджу фірми (фірма-новатор, фірма дбає про вирішення екологічних проблем) · Відокремлення товарів фірми від продукції конкурентів · Підтримка прихильності споживачів до товарів фірми · Вплив на звички при споживанні товарів фірми · Підвищення рівня популярності продукції фірми · Пробудження прихильності у споживачів до товару фірми До основних засобів комунікаційної політики відносять: o рекламу o СТИЗ o персональний продаж o пропаганда Реклама – оплачена форма друкованої, звукової, видової інформації його якості та вироблення. СТИЗ – засоби, що стимулюють попит. Персональний продаж – усна презентація товару для здійснення продажу торговими агентами, продавцями або співробітниками фірми. Пропаганда – неособисте стимулювання збуту за допомогою новин або відгуків в ЗМІ Читайте також:
|
||||||||
|