МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТ Библиографический список Контрольные вопросы Предисловие Содержание Тема 1. ХРИСТИАНСТВО НА РУСИ ДО СВЯТОГО КНЯЗЯ ВЛАДИМИРА
Тема 2. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В юрисдикции константинопольского патриархата (от крещения Руси до татаро-монгольского нашествия) (988-1237 гг.)
Тема 3. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В юрисдикции константинопольского патриархата (от татаро-монгольского нашествия до принятия автокефалии) (1237-1448 гг.)
Тема 4. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ в период автокефалии (1448-1589 гг.)
Тема 5. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В ПАТРИАРШИЙ ПЕРИОД (1589-1700)
Тема 6. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В СИНОДАЛЬНЫЙ ПЕРИОД (1700-1917). Тема 7. Монашество и монастыри на Руси.
Тема 8. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В СОВЕТСКИЙ ПЕРИОД.
Тема 9. РУССКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ В НОВЕЙШИЙ ПЕРИОД.
Передмова............................................................................................ 4 Тема 1... Методологічні основи наукового дослідження................... 7 Тема 2... Технологія та організація наукової діяльності.................... 24 Тема 3... Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження.......... 34 Тема 4... Оформлення і захист магістерської роботи......................... 43 Тема 5... Економічна освіта й економічна культура суспільства....... 54 Тема 6... Методика підготовки та проведення лекцій......................... 74 Тема 7. Практичні й семінарські заняття з економічних Тема 8... Організація самостійної роботи при вивченні Тема 9... Контроль і оцінювання результатів економічного Література............................................................................................ 140
В умовах інтенсивного зростання обсягів наукової і науково-технічної інформації, швидкозмінності й оновлення системи наукових знань виникає потреба в якісно новій теоретичній підготовці висококваліфікованих спеціалістів, здатних до самостійної творчої роботи, впровадження у виробництво наукомістких технологій і пристосування до умов ринкових відносин. Суть вищої освіти не тільки у підготовці спеціалістів певної галузі знань, а й у набутті студентами навиків самоосвіти, вмінь аналізувати процеси і явища незалежно від того, в якій галузі вони будуть працювати — в сфері науки чи виробництва. Знання методології, теорії, техніки, методів і організації науково-дослідної діяльності допоможе магістрам легко включатися у професійну діяльність, втілювати наукові знання у практичну площину, сприятиме розвитку раціонального творчого мислення. Отже, широке залучення студентів до науково-дослідної роботи, збагачення їхніх знань новими науковими даними, розвиток здібностей до творчого мислення, наукового аналізу явищ, процесів є принципово важливим. У зв’язку з цим до навчальних і планів вищих навчальних закладів в Україні включено спеціальні дисципліни з основ науково-дослідної діяльності, введено елементи наукової творчості у фундаментальні, професійно-орієнтовані та спеціальні дисципліни. Вивчаючи курс «Методика наукових досліджень та викладання економічних дисциплін», студенти одержать інформацію про науку, її роль у розвитку природи, суспільства, набудуть навиків і умінь проведення досліджень, роботи з літературними джерелами, відбору і аналізу інформації, формулювання цілей і завдань дослідження, узагальнення наукової інформації, написання курсових, дипломних і магістерських робіт, статей та робити певні висновки і рекомендації. Конспект лекцій включає 9 тем. В конспекті лекцій висвітлені особливості економіки, як навчальної дисципліни і їх вплив на методику викладання, реалізацію дидактичних принципів, характеристику елементів навчання по темах, принципів і методику викладу теоретичного матеріалу, методологічну направленість лекцій, методику проведення практичних занять, індивідуальної і самостійної роботи, методи контролю знань, умінь і навиків. Основними завданнями дисципліни є дослідження закономірностей проблеми підготовки спеціалістів з економіки і розробка системи найбільш ефективних принципів і засобів навчання, методичних прийомів для досягнення міцних професійних знань та вмінь, розвитку інтелектуальних здібностей студентів для роботи в умовах ринкових відносин. У результаті вивчення даного курсу лекцій студенти будуть знати: - закономірності розвитку науки; - методологію проведення наукових досліджень; - основні методологічні засади наукового дослідження, системного аналізу, організації наукового дослідження та оформлення його результатів; - основні тенденції та перспективи розвитку вищої освіти в Україні; - вимоги до організаційно-правового забезпечення вищої освіти; - місце і роль методів та інноваційних технологій навчання; - основні принципи комп’ютерної підтримки навчального процесу; - теоретичні основи формування професійної культури сучасних спеціалістів; - принципи педагогічної майстерності викладача: питання теорії і практики; - зміст самостійної роботи студентів: сутність, організація, питання контролю. вміти: - характеризувати основні елементи системи та змісту вищої освіти в Україні; - оформляти результати наукових досліджень; - проводити аналіз теоретико-експериментальних даних; - формулювати висновки та пропозиції; - працювати з джерелами інформації; - аналізувати та приймати рішення щодо критеріїв якості навчання та діагностики знань; - визначати основні параметри інформаційних ресурсів навчального процесу; - ставити і вирішувати завдання з проблем самоактуалізації особистості; - обґрунтовувати основні аспекти педагогічного спілкування. - розробляти методичну концепцію лекційних та семінарських занять; - організовувати лекційні та семінарські заняття враховуючи структуру окремих дисциплін спеціальності «Облік і аудит», «Фінанси і кредит»; - організовувати самостійну роботу студентів та контролювати її виконання; - самостійно працювати з методичною літературою. Конспект лекцій «Методика наукових досліджень та викладання економічних дисциплін» рекомендується для студентів-магістрів які займаються науковою роботою.
Читайте також:
|
||||||||
|