Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для самоперевірки

1. За допомогою яких команд можна виконати форматування символів ?

2. За допомогою яких команд можна виконати форматування абзаців ?

3. Дайте поняття гіперпосилання.

4. За допомогою яких команд можна задати буквицю ?

5. Як зробити так, щоб абзаци не розривались під час форматування сторінки ?

6. За допомогою яких команд можна виконати форматування сторінки ?

7. З якою метою проводиться ручна розбивка документа ?

8. Яким чином можна зробити ручну розбивку документа ?

9. Дайте поняття поля, як об’єкта, що вставляється в документ.

10. Які треба виконати дії, щоб розбити сторінку на стовпці ?

 

3.2.3 Створення таблиць та діаграм

Таблицю можна створити за допомогою команди Вставка → Таблица(або кнопки Вставить головної панелі інструментів). З’являється вікно Вставка таблицы, за допомогою якого можна задати розмір таблиці (кількість рядків і стовпчиків), назву таблиці, обрамлення. Після того, як таблиця буде відображена у документі, на екрані з’являється панель форматування таблиці, кнопки якої дозволяють вставляти/видаляти рядки і стовпчики, об’єднувати комірки, змінювати стиль обрамлення, встановлювати колір фону.

Рис. 3.2.8 Вікно створення таблиці

Рис. 3.2.9 Панель форматування таблиці

Ширину стовпчиків та рядків можна змінювати за допомогою миші, встановивши вказівник на межу двох стовпчиків (з’явиться маркер таблиці «) і натиснувши ліву кнопку миші, перетягнути межу вліво/вправо; або викликати контекстне меню і використати команди Столбец, Строка; або командою Формат → Строка.

Розбити таблицю на декілька частин по горизонталі можна командою Формат → Таблица,на вкладці На странице ввімкнути перемикач Разрыв, те саме можна зробити за допомогою команд контекстного меню таблиці. Розбивка здійснюється, починаючи з позиції курсора. Для об’єднання таблиці використовується команда Формат → Объединить таблицы, видаливши усі абзаци між частинами таблиці, попередньо відобразивши недруковані символи.

Якщо таблиця має розмір більший ніж сторінка, то щоб повторювалися заголовки її стовпців на наступних сторінках, повинна бути ввімкнена кнопка Повторить заголовок,яка знаходиться на вкладці На странице вікна Оформление таблицы,яке можна викликати із розділа Таблицаголовного менюВставкачиконтекстногоменю.

Як і в табличних процесорах сторінки і стовпці у ООо Writer позначаються цифрами 1, 2,…,N, а стовпці буквами латинського алфавіту А, В, С і так далі. Наприклад, перша комірка має адресу А1, а діапазон комірок ідентифікується записами виду С2 : F4, B2 : D4 і так далі. Нумерація рядків і стовпців на екрані не відображується і приймається редактором за замовчуванням. Завдяки такому позначенню можна створювати формули у пустих комірках таблиці, при цьому звертаючись до інших комірок за їхньою адресою. Створення формули починається зі знаку =. Після того, як знак = введено до комірки, з’являється рядок формул з кнопкою Формула,у меню якоїзнаходяться елементарні математичні формули: сума, округлити, процент, корінь, ступінь; оператори: =, ≠, >, < ; логічні оператори: і, або, ні; статистичні функції: середнє значення, мінімум, максимум; тригонометричні функції: сінус, косинус, тангенс і обернені їм тригонометричні функції, за допомогою яких можна створювати досить складні формули. Наприклад, якщо комірка В2 містить число 200, а комірка С3 - число 210, то встановивши курсор у комірку D3 і набравши = (з‘являється рядок формул) конструюємо формулу: = <C3> - <B3. Натискаємо кнопку Enter і у комірці D3 з’являється число 10. Якщо в комірці С4 знаходиться число 280 і треба одержати з нього корінь, а результат помістити у комірку D4, то у комірці D4 набираємо =, потім із кнопки Формулавибираємо функціюкорінь, з’являється функція sqrt, продовжуємо формулу, набравши <C4>, тобто в стрічці формул повинен бути вираз =sqrt (<C4>), натискаємо кнопку Enter і в комірці D4 з’явиться число 16,73. Щоб адреса комірки з’явилась в стрічці формул достатньо клацнути на комірці лівою клавішею миші. Якщо треба обчислити суму чисел у стовпці, то треба встановити курсор у першу пусту комірку стовпця і натиснути кнопку панелі інструментів.

Рис. 3.2.10 Створення формул в клітинках таблиці

 

Для оформлення таблиці використовують вкладку Фон вікна Оформление таблицы або вкладку Обрамление цього ж вікна, де можна встановити тип лінії обрамлення, вид обрамлення. Лініям можна придати будь - який колір. Можна використовувати заливки комірок, рядків, всієї таблиці будь - якими кольорами. Якщо таблиця містить числову інформацію, то дані цієї таблиці можна оформити у вигляді діаграми. Щоб вставити відповідну таблиці діаграму, потрібно її виділити і виконати послідовність команд Вставка → Объект → Диаграмма.Буде запущено процес створення діаграми, який має декілька кроків, де потрібно вказати інформацію чи потрібно вводити перший рядок і стовпець у заголовок діаграми, тип діаграми і тому подібне. Одержану діаграму можна редагувати два рази клацнувши на її полі.

Рис. 3.2.11 Етапи створення діаграм


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Призначення стилів і їх використання в документах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.