МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформаційний ринок ринок.Internet- торгівля , бізнес- портали, аукціон, Internet-банкінг ІТ в боротьбі з економічними злочинами. Платіжні фінансові системи Internet. ВП – як сучасна форма організації підприємств. Електронний уряд. Геоінформаційні системи. Програні агенти. Цифрова економіка. Електронна комерція. Стандарти електронного обміну даними. Інформаційний ринок. План Компаніям для ведення бізнесу необхідна найрізноманітніша інформація. Якщо ця інформація не є загальнодоступною, то компанії звертаються до платних джерел. Ділова інформація, новини, сенсації - все це залучає відвідувачів мережі на інформаційні сайти і забезпечує високу відвідуваність інформаційним Internet-проектам. Джерела прибутку сайтів новин можна розділити на дві групи: продаж реклами і продаж доступу до інформації. Багато в чому структура і ідеологія бізнесу сайтів новин схожа зі структурою та ідеологією інших Internet- проектів з тією різницею, що на сайтах новин роль товару відіграють новини. Для того щоб якусь інформацію можна було продавати, вона повинна мати наступні характеристики: - недоступність широкому колу користувачів мережі без оплати; - оперативність - в ідеалі інформація повинна надходити у вигляді стрічки новин; - достовірність - необхідна для прийняття фінансових і управлінських рішень; - повнота - ніякі важливі новини або дані не повинні бути упущені, оскільки, клієнт може зазнати збитків через те, що він не знав про подію, про яку повинен був знати для ухвалення рішення. Види інформаційних ресурсів, які можуть успішно продаватися через Internet: - стрічки новин (online-новини): досить широкому колу менеджерів компаній різного профілю необхідно дізнаватися про події, що відбуваються у світі, негайно; так, стрічка фінансових і політичні» новин життєво необхідна трейдерам для прийняття рішень щодо продажі покупок на біржах; - оплата за доступ до електронних копій періодичних видань: деякі газети і журнали (в тому числі і наукові) випускають свої повні електронні копії та надають платні доступ і можливість копіювання статей; - доступ до електронних архівів і баз даних, що містять інформацію із самих різних питать; платний доступ до великих обсягів інформації повинен бути доповнений сервісом з пошуку необхідних даних у базі; за доступ до баз даних може стягуватися абонентська плата (за тиждень, місяць тощо), плата за доступ до кожного окремого документа або плата за обсяг (у мегабайтах) викачаної інформації; - аналітичні звіти та дослідження: замість того, щоб надавати клієнту доступ до баз даних, компанія може сама, за замовленням клієнта, провести аналіз матеріалів, що зберігаються в базі, і підготувати для клієнта звіт за його запитом; - власні аналітичні матеріали і прогнози: паралельно з аналізом баз даних, компанія може самостійно аналізувати ринки, політичну та економічну ситуацію і робити свої прогнози та дослідження; така інформація теж може продаватися, хоча послуги з її надання можна віднести скоріше не до інформаційного бізнесу, а до консультаційних послуг. Сьогодні, приблизно 60 000 видів бізнесу обмінюються зі своїми партнерами діловою документацією типу замовлень і рахунків за допомогою стандартного зв'язку і протоколу, що називається електронний обмін даних (EDI).
Виділяють два основних види інформації, яка використовується у діловій та комерційній діяльності: у вигляді даних та у вигляді знань (наукова інформація). Інформація отримана вчасно відіграє важливого значення для підприємств. Як її правильно відшукати на ринку інформації. Сучасний інформаційний ринок можна поділити на чотири основні області, які перебувають у взаємодії: - Електронна інформація - Електронні угоди та електронна комерція - Системи мережевих комунікацій - Програмне забезпечення Останні дві області не стосуються даного курсу. Ринок електронної інформації охоплює чотири основні сектори: 1. сектор ділової інформації: - біржову і фінансову інформацію (котировкам ЦП, валютні курси, ринок товарів, ринок інвестицій, ціни) - економічну і статистичну інформацію (числову, економічну, демографічну, соціальну, прогнозування) - комерційну (інформація про підприємства, фірми, продукцію, послуги) - інформація комерційних пропозицій (купівля і продаж) - ділові новини в області бізнесу. 2. сектор юридичної інформації (збірники наказів, постанов, законів, інструкцій) 3. сектор інформації для спеціалістів (науково-технічна, професійна, доступ до першоджерел) 4. сектор масової споживчої інформації (служба новин, програми радіо і телепередач, розклад транспорту, довідники тощо). Ринок електронної інформації – це ринок ресурсів де інформація виступає безпосередньо продуктом інтелектуальної діяльності найбільш кваліфікованої і творчо активної частини населення. Основними постачальниками електронної інформації виступають центри-генератори баз даних і інформаційні брокери. Генераторами ділової інформації являються брокерські компанії та банки. Найбільш відомі агентства, які пропонують доступ до біржової та фінансової інформації – Reuters, Teletrac. Агенція Reuter –міжнародна інформаційна агенція з Істрією понад 140 років, цілодобово збирає данні та фінансову інформацію в режимі реального часу з 180бірж, ринків ЦП, 4000 організацій у 80 країнах світу. Надається можливість перегляду інформації в графічному режимі (фінанси та бізнес, укладання угод, новини, телебачення понад 200 телевізійних каналів в 84 країнах). Має 145 тис. терміналів в усьому світі та контролює 80% світового ринку інформації. Понад 200тис. передплатників. Teletrac (Telerate) – найбільш відома агенція аналізу ринків інформації в режимі реального часу. Користувачам цієї системи надається доступ до поточної інформації понад 1500 інструментів фінансового, товарного та фондового ринків. Відповідно до своїх запитів користувач формує так звані плани, яких в останній версії продукту налічується 32. Користувач цієї системи має доступ до всіх інструментів побудови графіків і має змогу розробляти власну стратегію поведінки на ринку. Має 67 тис. терміналів в світі. BLOOMBERG – інформаційне агентство ділової інформації в режимі реально часу (цінні папери, депозитні ставки, форвардний курс, купівля продаж валют). Зміни цін кожного ЦП відображаються приблизно 400 раз на день. TENFORE –система фінансово-економічної інформації в режимі реально часу, котировкам провідних банків світу, міжнародні біржові ціни, новини, аналіз інвестиційної діяльності, валюта, процентні ставки, акції та облігації. На Україні робились спроби створення спеціальних служб оперативного накопичення і передавання біржової та фінансової інформації, та слабкість телекомунікаційної структури не забезпечувала потрібної якості. Деякі біржі робили спроби організувати обмін біржовою інформацією та електронні угоди, однак світовий досвід показав, що це тупиковий шлях, тим більше в країні з низьким рівнем зв’язку. Комерційна інформація має великий попит. Постачальниками являються практично всі, і в більшості випадків ця інформація створюється стихійно, розміщується на телеконференціях, дошках оголошень. При систематизації такої інформації на дошках оголошень розділяють на розділи: нерухомість, метали, освіта, будматеріали тощо. Щодо статистичної та нормативної інформації то надання послуг тут належить урядовим організаціям (Бази держкомстату). Серед агентств, які надають ці послуги можна назвати OECD (бази даних з економічної статистики країни і зовнішньої торгівлі). В числі приватних інформаційних служб можна назвати DRI. Найбільш поширеним постачальником юридичної інформації відома служба LEXIS. Ринок електронних угод Включає системи банківських і міжбанківських операцій, електронних торгів, замовлень товарів і послуг. Найбільш відома система укладання електронних угод Dealing, яка забезпечує вихід на 20000 дилерів і більше 5 тис. банків та інших організацій у 82 країнах світу з метою отримання і передачи котировок, укладання угод і обміну інформацією, залучення та розміщення кредитних ресурсів. Розглянемо в наступному питанні детально. На сучасному рівні в системі міжнародних відносин розрізняють таки види служб: · Он-лайнові бази даних, які доступні в оперативному режимі з терміналів користувачів цілодобово для діалогового пошуку інформації і видачі довідок і різних статистичних звітів. Користувачами можуть бути спеціалісти комерційних і фінансових організацій, економісти, ділери і брокери, постачальники, агенти фінансових та торгівельних організацій. · Електронна пошта – система обміну поштовими повідомленнями, організація телеконференцій. · Електронна передача грошових коштів. · Телеметрична служба – система оперативного спостереження і дистанційного контролю за об’єктами. Читайте також:
|
||||||||
|