МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Статистика відтворення населенняЗавдання 1. Плідність і структура жінок дітородного віку характеризується даними:
Визначити: модальний, медіанний вік матерів та сумарний коефіцієнт плідності. Оцінити результати за міжнародною шкалою. Завдання 2. Плідність і структура жінок дітородного віку характеризується даними:
Визначити: спеціальний та загальний коефіцієнт народжуваності якщо відомо, що частка жінок репродуктивного віку в усьому населенні складає 30%. Завдання 3. Плідність і структура жінок дітородного віку характеризується даними:
Визначити модальний та медіанний вік матерів та сумарний, спеціальний та загальний коефіцієнти народжуваності. Завдання 4. Народжуваність і плідність у міській і сільській місцевості регіону характеризується такими даними:
Визначте в цілому по регіону загальний рівень народжуваності і плідності, оцініть їх значення за міжнародною шкалою. Завдання 5. За наведеними нижче даними визначте спеціальний коефіцієнт народжуваності та сумарний коефіцієнт плідності жінок регіону. Зробіть висновки.
Завдання 6. Динаміка вікової плідності жінок регіону характеризується даними:
Визначити загальні коефіцієнти плідності окремо для кожного року, а також індекс плідності жінок змінного складу. Завдання 7. Динаміка вікової плідності жінок регіону характеризується даними:
Визначити індекси середньої плідності жінок фіксованого складу і структурних зрушень. Завдання 8. Відтворення жіночого покоління в регіоні характеризується такими даними:
Визначте: сумарний коефіцієнт плідності жінок; брутто-коефіцієнт відтворення; нетто-коефіцієнт відтворення. Результати проаналізуйте. Завдання 9. Наведено віковий розподіл плідності жінок, що мешкають у міській місцевості регіону:
Визначте нетто-коефіцієнт відтворення і середню довжину жіночого покоління. Результати проаналізуйте. Завдання 10. Нижче наведені дані про відтворення жіночого покоління в сільській місцевості регіону.
Визначити нетто-коефіцієнти відтворення та середню довжину жіночого покоління. Результати проаналізуйте. Завдання 11. За наведеними в таблиці показниками визначте: 1) істинний коефіцієнт природного приросту населення кожної країни; 2) показники тривалості співіснування покоління дочок і матерів, онучок і бабусь. Результати проаналізуйте.
Завдання 12. За наведеними в таблиці показниками визначте: 1. істинний коефіцієнт природного приросту населення кожної країни; 2. показники тривалості співіснування покоління дочок і матерів, онучок і бабусь. Результати проаналізуйте.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|