Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Статистичне вивчення смертності

Завдання 1. Нижче наведені дані про смертність населення регіону в поточному році по окремих демографічних поколіннях:

Вік, років Середньорічна чисельність населення, тис. осіб Коефіцієнт смертності, ‰
0-14 1,2
15-49 4,3
50 і старше 51,2
Разом -

Обчисліть загальний коефіцієнт смертності населення регіону та оцініть його рівень за міжнародною шкалою. Визначте структуру померлих за демографічними поколіннями та проаналізуйте їх.

Завдання 2. Інтенсивність смертності чоловіків та жінок у розрізі місця їхнього помешкання характеризується даними:

Вид місцевості Середньорічна чисельність населення, осіб Коефіцієнт смертності, ‰
чоловіки жінки чоловіки жінки
Міська 14,5 11,8
Сільська 19,0 18,4

Визначте диференційовані коефіцієнти смертності та індекс надсмертності чоловіків у цілому по регіону. Зробіть висновки.

Завдання 3. Смертність населення кожної статі від найпоширеніших причин характеризується в регіоні такими даними:

Причина смерті Кількість померлих за рік, осіб Коефіцієнт смертності у поточному році, ‰
чоловіки жінки чоловіки жінки
Новоутворення 218,7 158,2
Хвороби системи кровообігу 728,3 860,6
Нещасні випадки, вбивства, самогубства 249,0 69,1
Разом х х

Розрахувати індекси надсмертності диференційовані та загальний.

Завдання 4. Смертність населення кожної статі від найпоширеніших причин характеризується в регіоні такими даними:

Причина смерті Кількість померлих за рік, осіб Коефіцієнт смертності у поточному році, ‰
чоловіки жінки чоловіки жінки
Новоутворення 218,7 158,2
Хвороби системи кровообігу 728,3 860,6
Нещасні випадки, вбивства, самогубства 249,0 69,1
Разам х х

Розрахувати індекси надсмертності по кожній причині смерті.

Завдання 5.У таблиці наведено віковий розподіл населення регіону та коефіцієнти смертності за поточний рік.

  Вік Середньорічна чисельність населення у міській місцевості, осіб Вікові коефіцієнти смертності, ‰
Обидві статі чоловіки жінки чоловіки жінки
40-44 8,9 2,3
45-49 12,2 3,2
50-54 16,1 5,9
Разом х х

Визначте: 1) диференційовані коефіцієнти смертності; 2)загальний коефіцієнт смертності на основі диференційованих. Результати проаналізуйте.

Завдання 6.За даними таблиці розрахувати загальний коефіцієнт смертності немовлят області

Стать немовлят Всього народилось живих дітей за рік Всього померло
базисний поточний
Хлопчики
Дівчатка

Завдання 7. Нижче наведені дані про смертність дітей до 1-го року в одній з областей України:

Стать немовлят Всього народилось дітей за рік Померло за рік дітей
базисний поточний всього
мертвими живими мертвими живими
Хлопчики
Дівчатка

Розрахуйте коефіцієнти смертності немовлят області окремо за статтю.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Вивчення
  10. Вивчення антонімів
  11. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  12. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Статистика населення | Статистика відтворення населення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.