Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



CSRP – Customer Synchronized Resource Planning ).

Ця система розширює поняття планування від виробництва до покупця. Вона дозволяє створювати продукцію під конкретного споживача.

Надання покупцеві можливості впливати на процес виробництва – це основа ідеології системи CSRP.

Планування виробництва істотно поліпшується завдяки опорі на реальні клієнтські замовлення, а не на прогнози і оцінки. Маючи інформацію про реальні вимоги покупців, плановий відділ може динамічно вносити корективи у виробничі плани, змінювати послідовність виконання замовлень, закупівлі комплектуючих та матеріалів. Це особливо цінно в умовах дефіциту ресурсів: матеріальних, фінансових чи людських.

Вимоги до продукту можуть передаватися безпосередньо від покупця до постачальника продукції. Якість продукції в цьому випадку може бути значно покращена і можуть бути скорочені періоди доставки комплектуючих.

В результаті застосування CSRP досягається підвищення якості товару, зниження часу постачання товару та комплектуючих, зниження виробничих витрат, поліпшення зворотного зв”язку з покупцями і забезпечення їм якнайкращого сервісу.

Відкриті технології зробили можливим приймання складних замовлень на відстані: покупець за допомогою INTERNET отримує доступ до Web – сервера виробника і будь-який час дня і ночі вводить замовлення. Покупець може змінити замовлення, перевірити стан виконання попередніх замовлень. Дії покупця автоматично впливають на планування, виробництво, обслуговування покупців і знову діяльність підприємства синхронізується з покупцем.

Джерелами формування інформації про потреби покупців є:

1. Продаж і маркетингові дослідження.

2. Система обслуговування покупців.

3. Покупець безпосередньо.

4. Технічне обслуговування продукції.

5. Дослідження і розробка нової продукції.

Варіант 6

1. В чому зміст маркетингових досліджень?

Робота маркетингового менеджера - безперервний процес прийняття рішень, який потребує постійного потоку інформації, засобом отримання якої є маркетингові дослідження.

Основне призначення маркетингових досліджень - забезпечення маркетингового менеджера всією

інформацією, необхідною йому для виконання своїх функціональних обов”язків в процесі управління

маркетингом, а саме: аналіза, розробки маркетингових стратегій, планування, контролю і регулювання

маркетингової діяльності.

Маркетингові дослідження реалізують зворотній зв”язок маркетингового менеджера з маркетинговим середовищем фірми.

Необхідність маркетингового дослідження зумовлена потребою зниження ризику прийняттяи невірного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану та динаміки факторів оточуючого середовища.

Визначення:

(а) Маркетингові дослідження - ключовий елемент в загальному інформаційному полі маркетингу.

Вони зв’язують споживача і громадскість з виробником і продавцем через інформацію , що

використовується для:

• виявлення і визначення сприятливих можливостей і проблем;

• планування, вдосконалення і оцінки заходів маркетингу;

• здійснення моніторінгу маркетингової діяльності;

• розуміння шляхів підвищення ефективності специфічних заходів маркетингу;

• реалізації маркетингу як єдиного процесу.Тематичний модуль “Маркетингові дослідження”

Програма маркетингового навчання 2

(б) Маркетингові дослідження забезпечують цілеспрямоване і систематичне визначення

інформації, необхідної для планування маркетингових дій, проектування і реалізацію процесу

збору, обробки і аналізу даних, а також управління ним, інтерпретацію результатів у вигляді

висновків і рекомендацій підходящих дій.

 


Читайте також:

  1. Planning languages
  2. Stylistic resources of English and Ukrainian Word-building
  3. Stylistic resources of tense and aspect in English and Ukrainian
  4. Система планування ресурсів підприємства ( ERP – Enterprise Resource Planning ).




Переглядів: 960

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи планування ресурсів підприємства, синхронізованого зі споживачами | Якими показниками характеризуються великі ( складні) системи?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.