МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
CSRP – Customer Synchronized Resource Planning ).Ця система розширює поняття планування від виробництва до покупця. Вона дозволяє створювати продукцію під конкретного споживача. Надання покупцеві можливості впливати на процес виробництва – це основа ідеології системи CSRP. Планування виробництва істотно поліпшується завдяки опорі на реальні клієнтські замовлення, а не на прогнози і оцінки. Маючи інформацію про реальні вимоги покупців, плановий відділ може динамічно вносити корективи у виробничі плани, змінювати послідовність виконання замовлень, закупівлі комплектуючих та матеріалів. Це особливо цінно в умовах дефіциту ресурсів: матеріальних, фінансових чи людських. Вимоги до продукту можуть передаватися безпосередньо від покупця до постачальника продукції. Якість продукції в цьому випадку може бути значно покращена і можуть бути скорочені періоди доставки комплектуючих. В результаті застосування CSRP досягається підвищення якості товару, зниження часу постачання товару та комплектуючих, зниження виробничих витрат, поліпшення зворотного зв”язку з покупцями і забезпечення їм якнайкращого сервісу. Відкриті технології зробили можливим приймання складних замовлень на відстані: покупець за допомогою INTERNET отримує доступ до Web – сервера виробника і будь-який час дня і ночі вводить замовлення. Покупець може змінити замовлення, перевірити стан виконання попередніх замовлень. Дії покупця автоматично впливають на планування, виробництво, обслуговування покупців і знову діяльність підприємства синхронізується з покупцем. Джерелами формування інформації про потреби покупців є: 1. Продаж і маркетингові дослідження. 2. Система обслуговування покупців. 3. Покупець безпосередньо. 4. Технічне обслуговування продукції. 5. Дослідження і розробка нової продукції. Варіант 6 1. В чому зміст маркетингових досліджень? Робота маркетингового менеджера - безперервний процес прийняття рішень, який потребує постійного потоку інформації, засобом отримання якої є маркетингові дослідження. Основне призначення маркетингових досліджень - забезпечення маркетингового менеджера всією інформацією, необхідною йому для виконання своїх функціональних обов”язків в процесі управління маркетингом, а саме: аналіза, розробки маркетингових стратегій, планування, контролю і регулювання маркетингової діяльності. Маркетингові дослідження реалізують зворотній зв”язок маркетингового менеджера з маркетинговим середовищем фірми. Необхідність маркетингового дослідження зумовлена потребою зниження ризику прийняттяи невірного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану та динаміки факторів оточуючого середовища. Визначення: (а) Маркетингові дослідження - ключовий елемент в загальному інформаційному полі маркетингу. Вони зв’язують споживача і громадскість з виробником і продавцем через інформацію , що використовується для: • виявлення і визначення сприятливих можливостей і проблем; • планування, вдосконалення і оцінки заходів маркетингу; • здійснення моніторінгу маркетингової діяльності; • розуміння шляхів підвищення ефективності специфічних заходів маркетингу; • реалізації маркетингу як єдиного процесу.Тематичний модуль “Маркетингові дослідження” Програма маркетингового навчання 2 (б) Маркетингові дослідження забезпечують цілеспрямоване і систематичне визначення інформації, необхідної для планування маркетингових дій, проектування і реалізацію процесу збору, обробки і аналізу даних, а також управління ним, інтерпретацію результатів у вигляді висновків і рекомендацій підходящих дій.
Читайте також:
|
||||||||
|