МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
CSRP – Customer Synchronized Resource Planning ).Ця система розширює поняття планування від виробництва до покупця. Вона дозволяє створювати продукцію під конкретного споживача. Надання покупцеві можливості впливати на процес виробництва – це основа ідеології системи CSRP. Планування виробництва істотно поліпшується завдяки опорі на реальні клієнтські замовлення, а не на прогнози і оцінки. Маючи інформацію про реальні вимоги покупців, плановий відділ може динамічно вносити корективи у виробничі плани, змінювати послідовність виконання замовлень, закупівлі комплектуючих та матеріалів. Це особливо цінно в умовах дефіциту ресурсів: матеріальних, фінансових чи людських. Вимоги до продукту можуть передаватися безпосередньо від покупця до постачальника продукції. Якість продукції в цьому випадку може бути значно покращена і можуть бути скорочені періоди доставки комплектуючих. В результаті застосування CSRP досягається підвищення якості товару, зниження часу постачання товару та комплектуючих, зниження виробничих витрат, поліпшення зворотного зв”язку з покупцями і забезпечення їм якнайкращого сервісу. Відкриті технології зробили можливим приймання складних замовлень на відстані: покупець за допомогою INTERNET отримує доступ до Web – сервера виробника і будь-який час дня і ночі вводить замовлення. Покупець може змінити замовлення, перевірити стан виконання попередніх замовлень. Дії покупця автоматично впливають на планування, виробництво, обслуговування покупців і знову діяльність підприємства синхронізується з покупцем. Джерелами формування інформації про потреби покупців є: 1. Продаж і маркетингові дослідження. 2. Система обслуговування покупців. 3. Покупець безпосередньо. 4. Технічне обслуговування продукції. 5. Дослідження і розробка нової продукції. Варіант 6 1. В чому зміст маркетингових досліджень? Робота маркетингового менеджера - безперервний процес прийняття рішень, який потребує постійного потоку інформації, засобом отримання якої є маркетингові дослідження. Основне призначення маркетингових досліджень - забезпечення маркетингового менеджера всією інформацією, необхідною йому для виконання своїх функціональних обов”язків в процесі управління маркетингом, а саме: аналіза, розробки маркетингових стратегій, планування, контролю і регулювання маркетингової діяльності. Маркетингові дослідження реалізують зворотній зв”язок маркетингового менеджера з маркетинговим середовищем фірми. Необхідність маркетингового дослідження зумовлена потребою зниження ризику прийняттяи невірного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану та динаміки факторів оточуючого середовища. Визначення: (а) Маркетингові дослідження - ключовий елемент в загальному інформаційному полі маркетингу. Вони зв’язують споживача і громадскість з виробником і продавцем через інформацію , що використовується для: • виявлення і визначення сприятливих можливостей і проблем; • планування, вдосконалення і оцінки заходів маркетингу; • здійснення моніторінгу маркетингової діяльності; • розуміння шляхів підвищення ефективності специфічних заходів маркетингу; • реалізації маркетингу як єдиного процесу.Тематичний модуль “Маркетингові дослідження” Програма маркетингового навчання 2 (б) Маркетингові дослідження забезпечують цілеспрямоване і систематичне визначення інформації, необхідної для планування маркетингових дій, проектування і реалізацію процесу збору, обробки і аналізу даних, а також управління ним, інтерпретацію результатів у вигляді висновків і рекомендацій підходящих дій.
Читайте також:
|
||||||||
|