МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Особливості методики фізичного виховання учнів початкових класівУрок як основна форма фізичного виховання школярів Картка домашнього завдання
9. Дайте необхідні рекомендації батькам учня 4 класу для виконання домашніх завдань з фізичної культури на свіжому повітрі. 10. Скласти опорний конспект до теми, заповнити таблицю (завдання виконується на аркуші А4).
11. Заповнити словник термінів з навчальної дисципліни. 12. Розпочати заповнення таблиці:
\ Прийоми, що сприяють набуттю уміння управляти часовими, просторовими та силовими параметрами рухових дій: - виконують вправи з пустотілими гирями, гантелями, палицями, м'ячами, заповненими піском, свинцевими шротами або водою, що надає їм необхідної (заданої) ваги, - використовують з тією ж метою пластикові пляшки різної величини, наповнюючи їх за потреби водою, піском, - постійно збільшуючи і зменшуючи вагу предметів, вимагають від учнів звіту про величину застосованого обтяження, - вправляючись у метаннях, переміщують ціль угору, вниз, вправо, вліво При цьому учні повинні навчитись оцінювати величини переміщення, - Із тією ж метою змінюють відстань до цілі, й розміри, вид, поперечник І вагу предмета метання (м'ячик, граната, спис), темп метань, метають правою І лівою рукою, - виконують перелічені прийоми, стоячи спиною до цілі, - виконують метання із заданою траєкторією, визначаючи й та оцінюючи ефективність, - виконують метання серіями—від одного до десяти повторень у кожній, - вправляючись у стрибках, змінюють темп виконання окремих стрибків у серп, їхню довжину, висоту тощо Вправи для розвитку координаційних здібностей: - "Дзеркальне" виконання фізичних вправ:спочатку доцільно засвоювати виконання нового технічного прийому в зручний бік, "зручною" кінцівкою, а потім розучити його в другий бік (другою кінцівкою). - Формування симетрії рухів з самого початку навчання дає кращі результати, ніж перетворення асиметричних рухів у симетричні. Симетрія рухів як прояв рухової універсальності є суттєвою складовою частиною культури рухів і необхідним елементом фізкультурної освіти учнів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|