Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості методики фізичного виховання учнів початкових класів

Урок як основна форма фізичного виховання школярів

Картка домашнього завдання

№ п/п Вправи Початковий результат Дата ви конання Кількість повторень Запланований результат
1. Комплекс вправ ранкової гімнастики 10 хв.                 12 хв.
2. Перескоки через скакалку, кількість раз за 10 сек. 15 р.                 20 р.
3. ...............................................                    

9. Дайте необхідні рекомендації батькам учня 4 класу для виконання домашніх завдань з фізичної культури на свіжому повітрі.

10. Скласти опорний конспект до теми, заповнити таблицю (завдання виконується на аркуші А4).

Назва частини уроку, тривалість Мета Фізичні вправи, які використовуються Особливості проведення Особливості організації учнів
Підготовча       Фронтальний − .....
Основна       Поточний- ...... Змінний − ....... Груповий − ........ Коловий − ......... Індивідуальний − .......
Заключна     Домашні завдання: ......... Фронтальний

11. Заповнити словник термінів з навчальної дисципліни.

12. Розпочати заповнення таблиці:

Це необхідно робити ☺ Слід уникати!!!
• урізноманітнювати виконання вправ під час їхнього багаторазового повторення; • надавати перевагу цілісному методу розучування; • використовувати підвідні вправи, допомогу та проводку; • не допускати великих перерв під час навчання; • багаторазово використовувати різноманітні способи показу; • практикувати короткі паузи між показом і безпосереднім виконан­ням вправи дітьми; • пропонувати показ вправи учнем та інші способи демонстрації; • не забувати про предметні орієнтири, а також про образне мовлення; • подавати різноманітні сигнали під час засвоєння темпу і ритму вправ; • рекомендувати прийоми поєднання вправ з речитативами, перед­усім під час колективних дій; • широко використовувати оцінку діяльності учнів і тестування; • короткі навантаження чергувати з достатніми для відпочинку паузами; • змінювати характер праці (біг, стрибки, ігрова діяльність, гімнастика); • на початкових фазах навчання фізичних вправ слід більше часу від­водити на повільне їх виконання та виконання в полегшених умовах; • використовувати велику кількість різноманітних рухових дій та їх часте чергування; • практикувати короткі інтервали між попередньою і виконавчою ко­мандами під час навчання стройових дій; • надавати перевагу фронтальному методу організації занять. • великих навантажень на хребет, сильних поштовхів і струсів тіла, перенапруження суглобо-зв'язкового апарату та м'язів; • вправ із надмірним обтяженням; • завищених, надто ущільнених навантажень на серцево-судинну систему.

\

Прийоми, що сприяють набуттю уміння управляти часовими, просторовими та силовими параметрами рухових дій:

- виконують вправи з пустотілими гирями, гантелями, палицями, м'ячами, заповненими піском, свинцевими шротами або водою, що надає їм необхідної (заданої) ваги,

- використовують з тією ж метою пластикові пляшки різної величи­ни, наповнюючи їх за потреби водою, піском,

- постійно збільшуючи і зменшуючи вагу предметів, вимагають від учнів звіту про величину застосованого обтяження,

- вправляючись у метаннях, переміщують ціль угору, вниз, вправо, вліво При цьому учні повинні навчитись оцінювати величини переміщення,

- Із тією ж метою змінюють відстань до цілі, й розміри, вид, попереч­ник І вагу предмета метання (м'ячик, граната, спис), темп метань, метають правою І лівою рукою,

- виконують перелічені прийоми, стоячи спиною до цілі,

- виконують метання із заданою траєкторією, визначаючи й та оці­нюючи ефективність,

- виконують метання серіями—від одного до десяти повторень у кожній,

- вправляючись у стрибках, змінюють темп виконання окремих стриб­ків у серп, їхню довжину, висоту тощо

Вправи для розвитку координаційних здібностей:

- "Дзеркальне" виконання фізич­них вправ:спочатку доцільно засвоювати виконання нового технічного прийому в зручний бік, "зручною" кінцівкою, а потім розучити його в другий бік (другою кінцівкою).

- Формування симетрії рухів з самого початку навчання дає кращі результати, ніж перетво­рення асиметричних рухів у симетричні. Симетрія рухів як прояв рухової універсальності є суттєвою складовою частиною культури рухів і необхід­ним елементом фізкультурної освіти учнів

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  10. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  11. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  12. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи організації учнів на уроці. Щільність уроку. | Психологія судді.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.