МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Моніторинг конкурентного середовищаАналіз конкурентів. Конкуренція - одне з основних джерел маркетингових можливостей. Тому функціонування підприємств в умовах конкуренції зумовлює необхідність оцінки і підтримки їх конкурентоспроможності на необхідному рівні. Єдиного загальноприйнятого трактування конкурентоспроможності підприємства не існує. Конкурентоспроможність підприємства (фірми) в умовах маркетингової орієнтації - це можливість (спроможність) господарських одиниць до ефективного функціонування на ринку, заснованого на пропозиції товарів, що відповідають запитам і перевагам покупців за якістю, кількістю і асортиментом в необхідні терміни і на більш вигідних в порівнянні з конкурентами умовах. Звичайно під конкурентоспроможністю підприємств розуміється здатність господарської одиниці випереджати суперника в досягненні поставлених економічних цілей. Однак існують і інші трактування конкурентоспроможності підприємства. Б.А.Соловйов вважає, що "конкуренція - це суперництво підприємств на ринку, спрямоване на оволодіння увагою потенційних споживачів"1. На думку П.С.Зав'ялова "конкурентоспроможність фірми (підприємства) - це можливість ефективної господарської діяльності і її практичної прибуткової реалізації в умовах конкурентного ринку"2. Однак приведене трактування конкурентоспроможності підприємства не розкриває повністю сутність даного поняття в умовах маркетингової орієнтації. На наш погляд, конкурентоспроможність підприємства (фірми) в умовах маркетингової орієнтації - це можливість (спроможність) господарських одиниць до ефективного функціонування на ринку, заснованого на пропозиції товарів, що відповідають запитам і перевагам покупців за якістю, кількістю і асортиментом в необхідні терміни і на більш вигідних в порівнянні з конкурентами умовах. Під умовами розуміється ціна, умови постачання, надання комерційного кредиту, організація гарантійного обслуговування та інш. Оцінка конкурентоспроможності підприємства (фірми) здійснюється за допомогою виявлення його конкурентних переваг, що досягається за допомогою проведення конкурентного аналізу. Конкурентний аналіз здійснюється в 3 етапи: - моніторинг чинників конкурентного середовища і оцінка привабливості ринку; - дослідження конкурентів; - оцінка конкурентоспроможності підприємства і виявлення його конкурентних переваг. Моніторинг конкурентного середовища охоплює: рівень «вхідного бар'єра» в галузь; інтенсивність конкуренції на ринку; силу впливу покупців і постачальників, а також товари-замінники.
Конкурентні відносини потребують вивчення у цілому. Сукупна оцінка чинників конкурентного середовища характеризує привабливість ринку. Читайте також:
|
||||||||
|