МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослідження конкурентівДослідження конкурентів охоплює: - ідентифікацію основних конкурентів; - оцінку основних характеристик конкурентів; - визначення «ключових чинників успіху». Ідентифікація основних конкурентів передбачає виявлення конкурентів; визначення основних конкурентів і рівня, що вони займають в конкурентній боротьбі; аналіз реакції конкурентів на зміну ринкової ситуації. Таким чином, виникає необхідність в інформації про діяльність підприємств-конкурентів. Збір інформації і оцінка діяльності конкурентів проводяться з метою виявлення можливості підвищення конкурентоспроможності свого підприємства. Збором, аналізом інформації і оцінкою діяльності конкурентів займаються спеціалізовані підрозділи (фахівці) підприємств. Це може бути відділ інформації, служба маркетингу, який формує систему збору і обробки інформації про під-приємства-конкурентів. Облікові картки повинні бути носієм оперативної інформації і всі зміни систематично заносяться в картку обліку підприємств-конкурентів. У сукупності облікові картки складають банк даних підприємства про конкурентів. На основі вивчення банку даних здійснюється визначення основних конкурентів. Після виявлення основних конкурентів здійснюється визначення їх рівня в конкурентній боротьбі (лідери, відомі, претенденти на лідерство або новаки), для чого потрібно розрахувати їх ринкову частку. Об'єм продажу товарів фірми
Р.Ч. =
Об'єм продажу товарів на товарному ринку де: Р.Ч. - ринкова частка. Оскільки розмір ринкової частки підприємств визначає їх конкурентну позицію, то доцільно на цій основі розробляти матрицю формування конкурентної карти ринку по товарній групі, що досліджується. Оцінка основних характеристик конкурентів здійснюється на основі дослідження їх стратегії, цілей і виявлення сильних і слабких сторін. Для оцінки основних характеристик конкурентів потрібно провести дослідження їх стратегії, цілей і виявити сильні і слабкі сторони. Дослідження стратегій на корпоративному рівні передбачає виявлення їх відповідності цілям підприємства в залежності від мети конкурентної позиції, що займається на ринку. Так: - стратегія "лідера" повинна забезпечити першість в зміні цін, введенні на ринок нової продукції; - стратегія "відомого" повинна забезпечити проходження за лідером без прагнення досягнути положення лідера; - стратегія "претендентів на лідерство" -передбачає прагнення підприємств стати лідерами, при цьому вони повинні атакувати значну частину ринку, що займається лідером, оновлюючи при цьому товар, широко рекламуючи свої товари, здійснюючи гнучке ціноутворення; - стратегія "новаків на ринку" передбачає пошук своєрідної "ніші", яка прибуткова для підприємства І не викликає зацікавленості більшості конкурентів. Читайте також:
|
||||||||
|