Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження конкурентів

Дослідження конкурентів охоплює:

- ідентифікацію основних конкурентів;

- оцінку основних характеристик конкурентів;

- визначення «ключових чинників успіху».

Ідентифікація основних конкурентів пе­редбачає виявлення конкурентів; визначення ос­новних конкурентів і рівня, що вони займають в конкурентній боротьбі; аналіз реакції конкурен­тів на зміну ринкової ситуації.

Таким чином, виникає необхідність в ін­формації про діяльність підприємств-конкурентів. Збір інформації і оцінка діяльності конкурен­тів проводяться з метою виявлення можливості підвищення конкурентоспроможності свого під­приємства.

Збором, аналізом інформації і оцінкою ді­яльності конкурентів займаються спеціалізовані підрозділи (фахівці) підприємств. Це може бути відділ інформації, служба маркетингу, який фор­мує систему збору і обробки інформації про під-приємства-конкурентів.

Облікові картки повинні бути носієм оперативної інформації і всі зміни систематично заносяться в картку обліку підприємств-конкурентів. У сукупності облікові картки складають банк даних підприємства про конкурентів.

На основі вивчення банку даних здійснюється визначення основних конкурентів.

Після виявлення основних конкурентів здійснюється визначення їх рівня в конкурентній боротьбі (лідери, відомі, претенденти на лідерство або новаки), для чого потрібно розрахувати їх ринкову частку.

Об'єм продажу товарів фірми

 

Р.Ч. =

 

Об'єм продажу товарів на товарному ринку

де: Р.Ч. - ринкова частка.

Оскільки розмір ринкової частки підпри­ємств визначає їх конкурентну позицію, то до­цільно на цій основі розробляти матрицю фор­мування конкурентної карти ринку по товарній групі, що досліджується.

Оцінка основних характеристик кон­курентів здійсню­ється на основі до­слідження їх страте­гії, цілей і виявлен­ня сильних і слаб­ких сторін.

Для оцінки основних характеристик конкурентів потрібно провести дослідження їх стратегії, цілей і виявити сильні і слабкі сторони.

Дослідження стратегій на корпоративно­му рівні передбачає виявлення їх відповідності цілям підприємства в залежності від мети конкурентної позиції, що займається на ринку.

Так:

- стратегія "лідера" повинна забезпечити першість в зміні цін, введенні на ринок нової продукції;

- стратегія "відомого" повинна забезпечити проходження за лідером без прагнення досягнути положення лідера;

- стратегія "претендентів на лідерство" -передбачає прагнення підприємств стати ліде­рами, при цьому вони повинні атакувати знач­ну частину ринку, що займається лідером, оновлюючи при цьому товар, широко рекла­муючи свої товари, здійснюючи гнучке ціно­утворення;

- стратегія "новаків на ринку" передбачає по­шук своєрідної "ніші", яка прибуткова для підприємства І не викликає зацікавленості більшості конкурентів.


Читайте також:

  1. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  2. Актуальність дослідження
  3. Алгоритм дослідження кон’юктури
  4. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  5. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  8. Аналізцін і товарівконкурентів
  9. Аналітичний метод дослідження
  10. Анкета — основний інструмент дослідження
  11. Біохімічне дослідження жовчі.
  12. Вибір методів дослідження




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг конкурентного середовища | Оцінка сильних і слабких сторін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.