Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка сильних і слабких сторін

конкурентів охоплює:

-визначення фінансово-економічного положен­ня. Фінансове положення підприємств характе­ризується мірою фінансової незалежності від зовнішніх джерел фінансування своєї діяльнос­ті, платоспроможністю і кредитоспроможністю;

-виявлення чинників конкуренції, яким відда­ється перевага (конкурентоспроможність това­рів, упаковка, реклама, ціна і т.д.).

При цьому досліджується практика підприємств-конкурентів в рекламі і стимулюванні збу­ту; виявляються привабливі сторони упаковки товарів-конкурентів; вивчається сервіс в гаран­тійний і післягарантійний період; визначається система збуту, що використовується конкурен­том; вивчається система розподілу підприємств-конкурентів і їх політика відносно найменувань (торгових марок) товарів і т.д.

Внаслідок збору і аналізу інформації про конкурентів (кожний конкурент розглядається нарізно) складається звіт, з якого можна визна­чити не тільки сильні і слабкі сторони, але і "ключові чинники" успіху кожного конкурента.

"Ключовими чинниками успіху" прийня­то називати чинники, що формують конкурентні переваги підприємства.

При проведенні такого аналізу звичайно розглядають товари і діяльність основних конку­руючих підприємств в наступних напрямах:

- вирішальні чинники конкурентспроможності товарів;

- політика і практика підприємств-конкурентів в області стимулювання збуту і реклами;

- політика і практика відносно найменувань (торгових марок) товарів;

- сильні (слабкі) сторони упаковки товарів;

- сильні (слабкі) сторони відносно сервісу товарів;

- наявність (відсутність) власної торгової мережі;

- практика товароруху (транспорт, об'єми залишків, розміщення складів, види і вартість складів).

Сильні і слабкі сторони, як і ключові чин­ники завжди виявляються в порівнянні підприємства з конкурентами. При цьому визначається:

- які потреби покупців задовольняє товар під­приємства;

- наскільки добре в порівнянні з конкурентами товар підприємства задовольняє ці потреби;

- можливе використання товару покупцями;

- можливість і доцільність модифікації товару;

- чи відповідає надійність, міцність, упаковка, назва товару ринковим вимогам;

- чи повинен цей товар продаватися в комплексі з іншими або окремо;

- оптимальний метод продажу товару на даному ринку; чи використовується він підприєм­ством;

- наявність "вузьких місць" на шляху товару від виробника до споживача;

- які заходи потрібно зробити, щоб усунути виявлені недоліки.

"Ключовими чинниками успіху" можуть бути:

- "ринкова ніша" (тобто незадоволені потреби покупців існуючими виробниками);

- зміни в збутовій мережі;

- зміни в політиці вибору системи, яка проводить товар.

Задача полягає в тому, щоб знайти ту незай­няту ще "нішу" на ринку, куди можна проникну­ти, сформувати по суті свій ринок і домагатися успіху.

При цьому саме головне - створити можли­вість вибору для споживача, запропонувати йому те, чого на ринку до цього часу ще не було.


Читайте також:

  1. IV. Відповідальність сторін
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  4. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  5. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  6. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аналіз сильних та слабких сторін організації
  9. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  10. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  11. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  12. Аналіз та оцінка організаційних структур управління




Переглядів: 856

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження конкурентів | Конкурентоспроможність (КСП) товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.