МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оцінка сильних і слабких сторінконкурентів охоплює: -визначення фінансово-економічного положення. Фінансове положення підприємств характеризується мірою фінансової незалежності від зовнішніх джерел фінансування своєї діяльності, платоспроможністю і кредитоспроможністю; -виявлення чинників конкуренції, яким віддається перевага (конкурентоспроможність товарів, упаковка, реклама, ціна і т.д.). При цьому досліджується практика підприємств-конкурентів в рекламі і стимулюванні збуту; виявляються привабливі сторони упаковки товарів-конкурентів; вивчається сервіс в гарантійний і післягарантійний період; визначається система збуту, що використовується конкурентом; вивчається система розподілу підприємств-конкурентів і їх політика відносно найменувань (торгових марок) товарів і т.д. Внаслідок збору і аналізу інформації про конкурентів (кожний конкурент розглядається нарізно) складається звіт, з якого можна визначити не тільки сильні і слабкі сторони, але і "ключові чинники" успіху кожного конкурента. "Ключовими чинниками успіху" прийнято називати чинники, що формують конкурентні переваги підприємства. При проведенні такого аналізу звичайно розглядають товари і діяльність основних конкуруючих підприємств в наступних напрямах: - вирішальні чинники конкурентспроможності товарів; - політика і практика підприємств-конкурентів в області стимулювання збуту і реклами; - політика і практика відносно найменувань (торгових марок) товарів; - сильні (слабкі) сторони упаковки товарів; - сильні (слабкі) сторони відносно сервісу товарів; - наявність (відсутність) власної торгової мережі; - практика товароруху (транспорт, об'єми залишків, розміщення складів, види і вартість складів). Сильні і слабкі сторони, як і ключові чинники завжди виявляються в порівнянні підприємства з конкурентами. При цьому визначається: - які потреби покупців задовольняє товар підприємства; - наскільки добре в порівнянні з конкурентами товар підприємства задовольняє ці потреби; - можливе використання товару покупцями; - можливість і доцільність модифікації товару; - чи відповідає надійність, міцність, упаковка, назва товару ринковим вимогам; - чи повинен цей товар продаватися в комплексі з іншими або окремо; - оптимальний метод продажу товару на даному ринку; чи використовується він підприємством; - наявність "вузьких місць" на шляху товару від виробника до споживача; - які заходи потрібно зробити, щоб усунути виявлені недоліки. "Ключовими чинниками успіху" можуть бути: - "ринкова ніша" (тобто незадоволені потреби покупців існуючими виробниками); - зміни в збутовій мережі; - зміни в політиці вибору системи, яка проводить товар. Задача полягає в тому, щоб знайти ту незайняту ще "нішу" на ринку, куди можна проникнути, сформувати по суті свій ринок і домагатися успіху. При цьому саме головне - створити можливість вибору для споживача, запропонувати йому те, чого на ринку до цього часу ще не було. Читайте також:
|
||||||||
|