МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оцінка сильних і слабких сторінконкурентів охоплює: -визначення фінансово-економічного положення. Фінансове положення підприємств характеризується мірою фінансової незалежності від зовнішніх джерел фінансування своєї діяльності, платоспроможністю і кредитоспроможністю; -виявлення чинників конкуренції, яким віддається перевага (конкурентоспроможність товарів, упаковка, реклама, ціна і т.д.). При цьому досліджується практика підприємств-конкурентів в рекламі і стимулюванні збуту; виявляються привабливі сторони упаковки товарів-конкурентів; вивчається сервіс в гарантійний і післягарантійний період; визначається система збуту, що використовується конкурентом; вивчається система розподілу підприємств-конкурентів і їх політика відносно найменувань (торгових марок) товарів і т.д. Внаслідок збору і аналізу інформації про конкурентів (кожний конкурент розглядається нарізно) складається звіт, з якого можна визначити не тільки сильні і слабкі сторони, але і "ключові чинники" успіху кожного конкурента. "Ключовими чинниками успіху" прийнято називати чинники, що формують конкурентні переваги підприємства. При проведенні такого аналізу звичайно розглядають товари і діяльність основних конкуруючих підприємств в наступних напрямах: - вирішальні чинники конкурентспроможності товарів; - політика і практика підприємств-конкурентів в області стимулювання збуту і реклами; - політика і практика відносно найменувань (торгових марок) товарів; - сильні (слабкі) сторони упаковки товарів; - сильні (слабкі) сторони відносно сервісу товарів; - наявність (відсутність) власної торгової мережі; - практика товароруху (транспорт, об'єми залишків, розміщення складів, види і вартість складів). Сильні і слабкі сторони, як і ключові чинники завжди виявляються в порівнянні підприємства з конкурентами. При цьому визначається: - які потреби покупців задовольняє товар підприємства; - наскільки добре в порівнянні з конкурентами товар підприємства задовольняє ці потреби; - можливе використання товару покупцями; - можливість і доцільність модифікації товару; - чи відповідає надійність, міцність, упаковка, назва товару ринковим вимогам; - чи повинен цей товар продаватися в комплексі з іншими або окремо; - оптимальний метод продажу товару на даному ринку; чи використовується він підприємством; - наявність "вузьких місць" на шляху товару від виробника до споживача; - які заходи потрібно зробити, щоб усунути виявлені недоліки. "Ключовими чинниками успіху" можуть бути: - "ринкова ніша" (тобто незадоволені потреби покупців існуючими виробниками); - зміни в збутовій мережі; - зміни в політиці вибору системи, яка проводить товар. Задача полягає в тому, щоб знайти ту незайняту ще "нішу" на ринку, куди можна проникнути, сформувати по суті свій ринок і домагатися успіху. При цьому саме головне - створити можливість вибору для споживача, запропонувати йому те, чого на ринку до цього часу ще не було. Читайте також:
|
||||||||
|