![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
|||||||
Модифікація лінійних моделей1. Метод штучного базису. 2. Двоїстий симплекс-метод. 3. Метод Гоморі. 1. Метод штучного базису
Для отримання одиничної матриці необхідно до кожного рівняння в системі обмежень задачі додати одну змінну - (2) не містить жодного одиничного вектора:
Задачу з системою обмежень (4) називають розширеною, або М-задачею. У результаті процедур симплексних перетворень виключалися з базису штучні змінні – їх вводять у цільову функцію з від’ємними коефіцієнтами: ( - процедура симплексного методу одразу вилучає відповідні змінні з базису і забезпечує знаходження плану, в якому всі штучні змінні - якщо в оптимальному плані розширеної задачі існує хоча б одне значення - у таблиці оцінкові рядки поділені на дві частини-рядки: (m+2)-му рядку записують коефіцієнти з М, (m+1)-му — ті, які не містять М.
Вектор, який підлягає включенню до базису, визначають за (m+2) рядком. Ітераційний процес по (m+2) рядку проводять до повного виключення всіх штучних змінних з базису, потім процес визначення оптимального плану продовжують за (m+1) рядком.
Теорема 1. Якщо в оптимальному плані
Випадки. 1. Якщо в оцінковому рядку останньої симплексної таблиці оцінка 2. Якщо при переході у симплекс-методі від одного опорного плану задачі до іншого в напрямному стовпчику немає додатних елементів 3. Якщо для опорного плану задачі лінійного програмування всі оцінки Читайте також:
|
||||||||
|