Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація охорони громадського порядку в Україні.

Загальна характеристика нарядів по охороні громадського порядку.

 

Правові підстави діяльності службових нарядів міліції по охороні громадського порядку визначаються певною системою діючих законодавчих, підзаконних та відомчих нормативних актів, які:

· визнають основну межу та завдання нарядів міліції;

· юридично закріплюють функціональні обов’язки та організаційну структуру підрозділів органів внутрішніх справ;

· визначають правовий статус нарядів міліції, їх місце в системі міськрай органів внутрішніх справ;

· регулюють правовідносини щодо громадського порядку та громадської безпеки, визначають відповідальність за їх порушення;

· регламентують підстави та порядок застосування працівниками міліції спеціальних засобів та зброї, визначають юридичну відповідальність за порушення законів.

Систему нормативних актів, які визначають правові підстави діяльності нарядів міліції, можна поділити на дві основні групи.

Перша група - нормативні акти, які регулюють відносини щодо громадського порядку та громадської безпеки, які є обов’язковими для виконання всіма громадянами, державними та громадськими органами: Закон України, Укази Президента та Верховної Ради України, постанови Кабінету Міністрів України, кодекси (про адміністративні правопорушення, кримінальний, кримінально - процесуальний), розпорядження місцевих органів влади з питань правопорядку та безпеки.

Законодавчі акти містять правові норми щодо порядку оформлення документів за фактами правопорушень, про порядок затримання осіб, які підозрюються у їх скоєні, огляду речей, особистого огляду правопорушників тощо, тобто саме ті питання, які необхідно знати міліціонеру патрульно – постової служби.

Друга група - нормативні акти, які регулюють діяльність органів внутрішніх справ, у тому числі нарядів міліції: Конституція України, Закон України „Про міліцію”, Положення про Міністерство внутрішніх справ України, Положення про проходження служби рядовим та начальницьким складом органів внутрішніх справ, Дисциплінарний Статут органів внутрішніх справ, Статут патрульно – постової служби міліції України, накази МВС, начальників ГУМВС, УМВС, міськрай органів внутрішніх справ та інших відомчих нормативних актів, які не суперечать діючим законодавчим актам.

Патрульна служба міліції включає особовий склад підрозділів служби охорони громадського порядку, територіальних та транспортних органів внутрішніх справ, підрозділів міліції швидкого регулювання „Беркут”, приймальників – розподільників.

Підрозділи патрульної служби міліції призначені для охорони громадського порядку, боротьби з правопорушеннями в громадських місцях та на транспорті.

Для постійного несення служби зі складу окремих підрозділів патрульної служби за відділами (управліннями) внутрішніх справ закріплюються роти, взводи, відділення, командири яких безпосередньо підпорядковані командуванню підрозділу, а оперативно – начальникам міських, районних відділів (управлінь) УМВС.

У міських, районних відділах (управліннях) УМВС створюються підрозділи патрульної служби міліції, які входять до штабу зазначених органів і підпорядковуються безпосередньо їхнім начальникам.

У складі полків, батальйонів, окремих рот можуть створюватися спеціальні групи для бороть­би з найбільш поширеними видами правопорушень в місті, районі. їх робота контролюється командним складом підрозділів патрульної служби мі­ліції в тісній взаємодії з підрозділами служб кар­ного розшуку, боротьби з організованою злочинні­стю та іншими.

Для припинення антигромадських виявів, ма­сових безпорядків, здійснення заходів по боротьбі з організованою злочинністю, розшуку і затриман­ню особливо небезпечних і озброєних злочинців, забезпечення охорони громадського порядку при проведенні масових заходів, великих виробничих аваріях, катастрофах, стихійних лихах та інших надзвичайних обставинах створюються підрозділи міліції швидкого реагування «Беркут».

Підрозділи Державної служби охорони, патрульної служби ДАІ поряд з виконан­ням своїх основних завдань згідно з пунктом 1 роз­ділу II Закону України «Про міліцію» зобов'язані забезпечувати охорону громадського порядку в зоні своїх постів та маршрутів в разі виникнення пра­вопорушень.

Підрозділи міліції, які здійснюють охорону важливих об'єктів, і підрозділи ДАІ, що обслуго­вують траси постійного руху автотранспорту, до виконання завдань по охороні громадського поряд­ку і боротьбі зі злочинністю залучаються в окре­мих випадках за розпорядженням безпосередніх начальників, а підрозділи Державної служби охо­рони — відповідно до Положення про Державну службу охорони при МВС України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. № 615.

До виконання завдань по охороні громад­ського порядку, громадської безпеки та боротьбі зі злочинністю можуть залучатись інші працівники органів внутрішніх справ, військовослужбовці військ внутрішньої та конвойної охорони.

Таким чином охорона громадського порядку в Україні організується та здійснюється відповідно до системи діючих законодавчих, підзаконних та відомчих нормативних актів.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. RLC-фільтр четвертого порядку
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Акти з охорони праці в організації.
  9. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  10. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  11. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  12. Альтернативні шляхи охорони атмосфери




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація охороні громадського порядку в Україні. | Загальна характеристика нарядів по охороні громадського порядку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.