Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести до теми ЗАКІНЧЕННЯ

 

1. Управління – це: (визначте необхідне)

1. Спроможність системи до відновлення своїх властивостей після якогось зовнішнього впливу

2. Організація взаємозв’язків між будь-якими складовими частинами, які призводять до бажаних результатів

3. Досягнення бажаних результатів шляхом вивчення процесів, що відбуваються у природному середовищі

4. Спроможність системи при зовнішньому впливі, що виводить її зі стану стійкої рівноваги, зсувати рівновагу у тому напрямку, в якому ефект зовнішнього впливу послаблюється

5. Усі відповіді вірні

 

2. "Організація системи нижче певного мінімального рівня призводить до погіршення її якості" – це формулювання: (визначте необхідне)

1. Правила Ешбі

2. Правила міри перетворювання природних систем

3. Принципу Ле Шательє - Брауна

4. Принципу фон Неймана

5. Принципу неповноти інформації

 

3. "Система, якою керують, ніколи не буває складнішою ніж та, що нею керує, вона завжди простіша" – це формулювання:(визначте необхідне)

1. Правила Ешбі

2. Правила міри перетворювання природних систем

3. Принципу Ле Шательє – Брауна

4. Принципу фон Неймана

5. Принципу неповноти інформації

 

4. Чи є задача управління людством глобальними біосферними процесами реальною? (визначте необхідне)

1. Так, якщо людство змінить свій світогляд у відношенні до природи

2. Так, якщо людство створить комплекс, який буде складніший природного

3. Так, якщо людство опанує сонячною енергією

4. В цьому немає смислу

5. Ні

 

5. В регіональних (локальних) масштабах) існують наступні види управління якістю навколишнього середовища: "активне" (1), "пасивне" (2), "жорстке" (3), "м’яке", "загальне" (5), "часткове" (6), "суцільне" (7), "вибіркове" (8). (визначте необхідне)

1. 1, 2

2. 3, 4

3. 5, 6

4. 7, 8

5. Усі відповіді вірні

 

6. Безпосереднє, "командне" управління природними процесами; технічний та техногенний вплив і втручання у природні процеси, їх "виправлення" шляхом корінної зміни самих механізмів та систем природи – це стислий зміст ..................управління. (підставити пропущенні слова)

1. "Активного"

2. "Загального"

3. "Жорсткого"

4. "Суцільного"

5. "М’якого"

 

7. Головним чином, опосередкований вплив у природокористуванні, як правило, за допомогою використання природних механізмів саморегуляції – це стислий зміст ................ управління. (підставити пропущенні слова)

1. "Пасивного"

2. "М’якого"

3. "Часткового"

4. "Вибіркового"

5. "Жорсткого"

 

8. Яке управління дає найбільший господарський ефект, але тільки у відносно короткому часовому інтервалі та при локальному масштабі? (визначте необхідне)

1. "Активне"

2. "М’яке"

3. "Загальне"

4. "Жорстке"

5. "Суцільне"

 

9. Яке управління є ефективним у тривалій перспективі? (визначте необхідне)

1. "Часткове"

2. "Пасивне"

3. "М’яке"

4. "Жорстке"

5. "Вибіркове"

 

10. Коли і де відбулась перша конференція по міжнародній охороні природи? (визначте необхідне)

1. У листопаді 1913 року у Берні

2. У березні 1899 року у Лондоні

3. У червні 1972 року у Стокгольмі

4. У квітні 1967 року у Нью-Йорку

5. У жовтні 1926 року у Берліні

 

11. Основними напрямками міжнародного співробітництва в області охорони навколишнього середовища є: спеціалізовані заклади та органи ООН (1); змішанні поза урядові екологічні організації (2); постійно діючі парламентські Комітети з охорони природи (3); міжурядові регіональні організації, які будують свою роботу поза системою ООН (4); неурядові міжнародні організації, які підтримують зв’язок с Програмою ООН по навколишньому середовищу (5). (визначте необхідне)

1. 1, 2, 3

2. 2, 3, 4, 5

3. 1, 3

4. 1, 4, 5

5. Усі відповіді вірні

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Броматометрія, зворотне титрування, з йодометричним закінченням
  4. Вивчення основи слова і закінчення
  5. Вивчення стороною захисту матеріалів кримінальної справи після закінчення досудового слідства.
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Завдання, вправи, тести
  9. Завдання, вправи, тести
  10. Закінчення
  11. Закінчення .
  12. Закінчення процесуального строку тягне втрату права на вчинення процесуальної дії.




Переглядів: 1201

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародна співпраця в області охорони природи. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.