МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми ЗАКІНЧЕННЯ
1. Управління – це: (визначте необхідне) 1. Спроможність системи до відновлення своїх властивостей після якогось зовнішнього впливу 2. Організація взаємозв’язків між будь-якими складовими частинами, які призводять до бажаних результатів 3. Досягнення бажаних результатів шляхом вивчення процесів, що відбуваються у природному середовищі 4. Спроможність системи при зовнішньому впливі, що виводить її зі стану стійкої рівноваги, зсувати рівновагу у тому напрямку, в якому ефект зовнішнього впливу послаблюється 5. Усі відповіді вірні
2. "Організація системи нижче певного мінімального рівня призводить до погіршення її якості" – це формулювання: (визначте необхідне) 1. Правила Ешбі 2. Правила міри перетворювання природних систем 3. Принципу Ле Шательє - Брауна 4. Принципу фон Неймана 5. Принципу неповноти інформації
3. "Система, якою керують, ніколи не буває складнішою ніж та, що нею керує, вона завжди простіша" – це формулювання:(визначте необхідне) 1. Правила Ешбі 2. Правила міри перетворювання природних систем 3. Принципу Ле Шательє – Брауна 4. Принципу фон Неймана 5. Принципу неповноти інформації
4. Чи є задача управління людством глобальними біосферними процесами реальною? (визначте необхідне) 1. Так, якщо людство змінить свій світогляд у відношенні до природи 2. Так, якщо людство створить комплекс, який буде складніший природного 3. Так, якщо людство опанує сонячною енергією 4. В цьому немає смислу 5. Ні
5. В регіональних (локальних) масштабах) існують наступні види управління якістю навколишнього середовища: "активне" (1), "пасивне" (2), "жорстке" (3), "м’яке", "загальне" (5), "часткове" (6), "суцільне" (7), "вибіркове" (8). (визначте необхідне) 1. 1, 2 2. 3, 4 3. 5, 6 4. 7, 8 5. Усі відповіді вірні
6. Безпосереднє, "командне" управління природними процесами; технічний та техногенний вплив і втручання у природні процеси, їх "виправлення" шляхом корінної зміни самих механізмів та систем природи – це стислий зміст ..................управління. (підставити пропущенні слова) 1. "Активного" 2. "Загального" 3. "Жорсткого" 4. "Суцільного" 5. "М’якого"
7. Головним чином, опосередкований вплив у природокористуванні, як правило, за допомогою використання природних механізмів саморегуляції – це стислий зміст ................ управління. (підставити пропущенні слова) 1. "Пасивного" 2. "М’якого" 3. "Часткового" 4. "Вибіркового" 5. "Жорсткого"
8. Яке управління дає найбільший господарський ефект, але тільки у відносно короткому часовому інтервалі та при локальному масштабі? (визначте необхідне) 1. "Активне" 2. "М’яке" 3. "Загальне" 4. "Жорстке" 5. "Суцільне"
9. Яке управління є ефективним у тривалій перспективі? (визначте необхідне) 1. "Часткове" 2. "Пасивне" 3. "М’яке" 4. "Жорстке" 5. "Вибіркове"
10. Коли і де відбулась перша конференція по міжнародній охороні природи? (визначте необхідне) 1. У листопаді 1913 року у Берні 2. У березні 1899 року у Лондоні 3. У червні 1972 року у Стокгольмі 4. У квітні 1967 року у Нью-Йорку 5. У жовтні 1926 року у Берліні
11. Основними напрямками міжнародного співробітництва в області охорони навколишнього середовища є: спеціалізовані заклади та органи ООН (1); змішанні поза урядові екологічні організації (2); постійно діючі парламентські Комітети з охорони природи (3); міжурядові регіональні організації, які будують свою роботу поза системою ООН (4); неурядові міжнародні організації, які підтримують зв’язок с Програмою ООН по навколишньому середовищу (5). (визначте необхідне) 1. 1, 2, 3 2. 2, 3, 4, 5 3. 1, 3 4. 1, 4, 5 5. Усі відповіді вірні
Читайте також:
|
||||||||
|