МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Самостійної роботиПояснювальна записка з методики Розглянуто і схвалено Методичні рекомендації Затверджую Кафедра філософії та політології ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Проректор з навчальної та методичної роботи _____________ «____» __________ 2011 р. до організації самостійної роботи з курсу РЕЛІГІЄЗНАВСТВО для підготовки фахівців заочної форми навчання за ОКР (бакалавр) за напрямом «Економіка та підприємництво» спеціальності 6.030508 «Фінанси і кредит» денної та заочної форми навчання статус дисципліни – нормативна
Ірпінь 2011 Методична розробка складена на основі робочої навчальної програми курсу «Релігієзнавство» затвердженої у 2011 році.
Автори: Гурська Л.І.,к.ф.н., доцен Христокін Г.В., к.ф.н., доцент
Рецензент: Синяков С.В.,д.ф.н., професор на засіданні кафедри філософії та політології протокол №___ від “___” ______200_р.
Завідувач кафедри_____________________Воробйова Л.С., к.ф.н., доцент
Розглянуто і схвалено: на засіданні вченої ради юридичного факультету, протокол №__ від “___”______________20__р.
Голова вченої ради юридичного факультету_________________Самілик Г.М., к.ю.н., доцент
Декан заочного факультету ______________Бриштіна В.В., к.е.н., доцент
Завідувач навчально-методичного відділу_______________Бойко О.О. Реєстраційний №_______
З М І С Т
1. Зміст.................................................................................................................. 3 2. Пояснювальна записка з методики проведення семінарських занять.........4 3. Структура навчальної дисципліни...................................................................9 4. Тематичний план (для заочної форми навчання) ........................................10 5. Зміст методички за змістовими модулями...............................................11-61 6. Форми і методи контролю оцінювання знань (для заочної форми навчання)................................................................................................................62 7. Тематика наукових робіт...............................................................................63 8. Контрольні питання з навчальної дисципліни.............................................65 11. Рекомендована література.........................................................................66-71
Завдання самостійної роботи: 1. Головна мета самостійної роботи це вирішення комплексу завдань навчального, герменевтичного, виховного спрямування, т.б. вірного розуміння певних знань, чіткого їх засвоєння та перетворення в елемент світогляду, який допомагає формуванню особистості студента. 2. Самостійна роботаслугує не тільки розширенню поінформованості студента, але й утвердженню світоглядних знань, що формують особистість. 3. Вивчити лекційний чи самостійний матеріал на високому теоретичному і практичному рівні. Вдосконалювати попередні знання, поглиблювати розуміння наукових проблем, розуміти їх актуальність для сьогодення.
Цілі самостійної роботи: 1. Навчитися добре володіти знаннями, розуміти їх предметний зміст, розкривати їх структуру, елементи, форми. 2. Навчитися теоретично аналізувати матеріал, виділяти головне і вторинне, бачити сутність проблеми, прослідковувати зв`язки і відношення в проблемі. 3. Вчитися мислити конкретно, точно, послідовно, логічно. Враховувати всі компоненти певної проблематики. Уважно ставитися до коректного подання матеріалу, не порушуючи його структуру і зміст. 4. Критично ставитися до нетворчого сприйняття та засвоєння знань, вчитися сприймати матеріал синтетично і органічно не розриваючи його з власним світоглядом, а намагаючись пов`язати з попереднім знанням. 5. Самостійно мислити, навчитися висловлювати і відстоювати власний погляд на проблему, захищати своє бачення шляхів її вирішення. Для реалізації поставлених завдань необхідно: безпосередньо, самостійно і предметно вивчати проблему за першоджерелами, літературними текстами, документами; знати рівень сучасної її розробки в науці, перспективи подальшого її вивчення; вміти порівнювати і зіставляти різні погляди і напрями, давати їм оцінку; визнавати свої помилки, приймати іншу точку зору, якщо вона більш обгрунтована.
В процесі самостійної роботи: формується активна життєва позиція, відбувається становлення світогляду і рис особистості; відбувається ознайомлення з новим матеріалом, розширюється загально-гуманітарний кругозір, стверджуються власні погляди на проблему; виробляється необхідне вміння критичного аналізу джерел, діяльності людей. формується участь студента в важливих феноменах, явищах і проблемах історії та сучасності, проникнення в глибинний їх зміст, особисте їх засвоєння і переживання; вироблення вмінь і навичок практичного використання знань. Використання літератури і джерел під час самостійної роботи: студенти можуть вільно користуватися літературою (джерелами, монографіями, статтями, публікаціями), цитувати, проводити посилання, якщо вони самостійно опрацювали цей матеріал вдома і зробили певні висновки. Відповідь в такому випадку оцінюється краще. Матеріал предмета слід пов`язувати з дисциплінами: загальна історія, психологія, психологія підприємництва, соціологія, культурологія, політологія, логіка, література, історія економічних вчень, філософські спецкурси. Тематичний план (релігієзнавство) (для заочної форми навчання) Читайте також:
|
||||||||
|