Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 43. Штрафні санкції до юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, посадових осіб та працівників.

Штрафні санкції до юридичних та фізичних осіб, які використовують найману працю, а також до посадових осіб та працівників. Відповідальність за порушення вимог щодо охорони праці.

Стаття 42. Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці.

Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці.

Уповноважену найманими працівниками особи з питань охорони праці мають право безперешкодно перевіряти на під­приємствах виконання вимог щодо охорони праці і вносити обов'язкові для розгляду роботодавцем пропозиції про усунення виявлених порушень нормативно-правових актів з безпеки і гігієни праці.

Для виконання цих обов'язків роботодавець за свій раху­нок організовує навчання, забезпечує необхідними засобами і звільняє уповноважених найманими працівниками осіб з пи­тань охорони праці від роботи на передбачений колективним договором строк із збереженням за ними середнього заро­бітку.

Не можуть бути ущемлені будь-які законні інтереси праців­ників у зв'язку з виконанням ними обов'язків уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці, їх звіль­нення або притягнення до дисциплінарної чи матеріальної від­повідальності здійснюється лише за згодою найманих праців­ників у порядку, визначеному колективним договором.

Якщо уповноважені найманими працівниками особи з пи­тань охорони праці вважають, що профілактичні заходи, вжиті роботодавцем, є недостатніми, вони можуть звернути­ся за допомогою до органу державного нагляду за охоро­ною праці. Вони також мають право брати участь і вносити відповідні пропозиції під час інспекційних перевірок підпри­ємств чи виробництв фізичних осіб, які відповідно до законо­давства використовують найману працю, цими органами.

Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці діють відповідно до типового положення, що затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань праці та соціальної політики.

За порушення законодавства про охорону праці, невико­нання розпоряджень посадових осіб органів державного наг­ляду за охороною праці юридичні та фізичні особи, які відпо­відно до законодавства використовують найману працю, при­тягаються органами державного нагляду за охороною праці до сплати штрафу у порядку, встановленому законом.

Максимальний розмір штрафу не може перевищувати п'яти відсотків місячного Фонду заробітної плати юридичної чи фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю..

Несплата юридичними чи фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю, штра­фу тягне за собою нарахування на суму штрафу пені у розмірі двох відсотків за кожний день прострочення. Застосування штрафних санкцій до посадових осіб і пра­цівників за порушення законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці здійснюється відповідно до Кодексу Ук­раїни про адміністративні правопорушення. Особи, на яких накладено штраф, вносять його в касу підприємства за місцем

Рішення про стягнення штрафу може бути оскаржено в мі­сячний строк у судовому порядку.

Кошти від застосування штрафних санкцій до юридичних чи фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, посадових осіб і працівників, визначених цією статтею, зараховуються до Державного бюджету України.

 


Читайте також:

  1. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  4. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  5. Адаптація працівників.
  6. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  7. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  8. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  9. Адміністративна відповідальність осіб, винних в порушенні податкового законодавства
  10. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 4І. Громадський контроль за додержанням за­конодавства про охорону праці. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.