Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 10. Національно-державне відродження українського народу. Незалежна Україна в сучасному світі

Навчальний модуль IV

Тема 9. Суспільно-політичний розвиток України від другої половини 40-х до 80-х рр. XX ст.

Тема 8. Україна в роки Другої світової війни

Тема 6. Україна в революційних процесах 1917-1921 рр.

Навчальний модуль III

Тема 5. Ліквідація української автономної державності. Україна у складі Російської та Австро-Угорської імперій

Тема 4. Визвольна війна українського народу середини XVІІ ст. Формування та еволюція козацько-гетьманської держави

Навчальний модуль II

Тема 3. Польський фактор в українській історії ХV - першої половини ХVІІ ст. Козацтво

Тема 2. Русь в українській та світовій історії

Тема 1. Витоки українського народу та його державності

Навчальний модуль I

Вступ

Зміст

Опорний конспект лекцій

Кафедра історії

Імені Юрія Кондратюка

Полтавський національ­ний технічний універси­те­т

 

з дисципліни „Історія України”

для студентів І курсів

усіх спеціальностей

Спеціальність Дата затвердження робочої програми Шифр електронної бібліотеки
для всіх 6 червня 2006 р.  

Лектор:______________ Гавриленко І.М., доцент, канд. іст. наук

Рецензенти:

Залізняк Л.Л., доктор іст. наук., професор Національного університету „Києво-Могилянська Академія”

Сминтина О.В.,доктор іст. наук., доцент Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова

(копії рецензій додаються)

 

Конспект розглянуто і схвалено на засіданні кафедри історії

протокол №8 від 21.03.2005 р.

 

Завідувач кафедри _____________ В.В.Сажко


Лекція 1. Первісна історія України

Лекція 2. Відлуння грецької цивілізації на українських теренах. Походження слов’ян. Населення України І тис. н. е.

Лекція 3. Київська Русь

Лекція 4. Галицько-Волинське і Литовське князівства в руській історії

Лекція 5. Походження козацтва. Польсько-католицький фактор в українській історії

Лекція 6. Козацько-селянські повстання кінця XVІ ст. - 1638 р. Визвольна війна 1648-1654 рр.

Лекція 7. Україна періоду Руїни

Лекція 8. Україна у ХVІІІ - першій половині ХІХ ст.

Лекція 9. Україна в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.

Лекція 10. Доба Центральної Ради. Гетьманство Павла Скоропадського

Лекція 11. Директорія у боротьбі за незалежність україни. Остаточне утвердження більшовицької влади на Україні

Тема 7. Міжвоєнний період історії українського народу (1921-1939 рр.)

Лекція 12. УСРР у 1920-ті роки

Лекція 13. Розвиток України після сталінського «великого перелому». Західноукраїнські землі у 20-30-ті роки ХХ ст.

Лекція 14. Друга світова війна і Україна

Лекція 15. Україна в кінці 1940-х - першій половині 1960-х рр.

Лекція 16. Розвиток України в період «застою»

Лекція 17. Україна в роки «перебудови»

Лекція 18. Здобуття Україною незалежності. Сучасний етап розвитку



Читайте також:

  1. I. Епоха Відродження
  2. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  3. Антифеодальна боротьба українського народу
  4. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  5. Боротьба Директорії за відродження УНР. Занепад Української державності.
  6. Боротьба українського козацтва проти турецько-татарської агресії.
  7. Боротьба українського народу за національну освіту й рідну мову
  8. Боротьба українського народу проти німецько-австрійської окупації та гетьманату.
  9. Боротьба, яка розпочалася в середині XVII ст. на українських землях, насамперед мала на меті звільнення українського народу з-під панування Речі Посполитої.
  10. Брестська церковна унія і її наслідку для українського народу.
  11. В епоху Відродження
  12. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Навчальний модуль I

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.