МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика основних засобів поширення рекламної інформаціїДрукована реклама: · проспекти; · каталоги - друковані видання, що рекламують великий перелік товарів послуг з короткими поясненнями і цінами; · буклети - спеціальні видання, присвячені одній фірмі чи товарам. У буклетах прийнято разом з рекламним текстом вміщати фотографії і факти з історії фірми, окремих її членів, називати спонсорські чи інші акції, участь у політичному й економічному житті країни. Буклети звичайно виготовляють на високоякісному папері, багатобарвними і є дуже престижними. Їх обов'язково вручають на презентаціях, ярмарках, виставках, чи прес-конференціях при укладанні контракту; · листівки - застосовуються на виставках, ярмарках для роздачі відвідувачам; · плакати; · прайс-листи - перелік товарів і цін на них; · прес-релізи - звіт про проведену ту чи іншу акції, використовують в рекламних цілях; · новорічні рекламно-подарункові видання (фірмові календарі всіх різновидів, щоденники, записні книжки, вітальні листівки та інше). Переваги: високий ступінь сприйняття, широкі можливості вираження ідей різними художніми засобами, висока якість відтворення, тривалість існування і використання, відсутність обмежень по обсягу інформації, відсутність матеріалів конкурентів, велика потенційна можливість охоплення аудиторії читачів. Недоліки: трудомісткість технічного виконання, відносна висока вартість виготовлення, недостатня оперативність випуску, труднощі організації поширення серед груп цільового впливу. Друкована реклама застосовна практично для усіх видів товарів. Для товарів масового попиту використовуються переважно такі недорогі види, як листівки, буклети, плакати. Реклама в пресі: · газети (міські, обласні, усеукраїнські, спеціалізовані) · журнали (галузевого чи загального призначення); · фірмові бюлетені; · довідники. Вартість розміщення рекламного оголошення чи статті в пресі залежить від: 1) престижу газети чи журналу; 2) формату рекламного оголошення; 3) місця розташування (від смуги, обкладинки, рубрики, рекламного блоку); 4) кількості використаних кольорів у рекламі (якщо це - журнал чи газета в кольорі). Переваги: гнучкість, широке охоплення, високий ступінь довіри до надрукованої інформації, високі вибіркові можливості спеціалізованих видань, наявність аудиторії вторинних читачів. Основна перевага реклами в пресі полягає в її високій вибірковій здатності. Люди з різними інтересами будуть читати літературу, присвячену тій сфері життя, яка їх цікавить. Таким чином, завдяки газетам і журналам рекламні звернення впливають на певну споживацьку групу. Специфіка реклами в пресі диктує особливі підходи до створення і розміщення. При її створенні потрібно враховувати, що реклама сприймається чисто зорово, тому потрібно звернути особливу увагу на візуальну частину. Тобто оформлення повинне привернути увагу і зацікавити, а значеннєве навантаження повинне утримати і підштовхнути споживача до дії. У даному випадку творці повинні враховувати колір, розмір літер, реальність зображуваного, стиль звернення, а також, наприклад, те, що фотографія краще, ніж малюнок; що одна велика ілюстрація працює краще, ніж багато дрібних і багато чого іншого. Недоліки: недостатня оперативність, короткочасність існування, відносно висока вартість. Реклама в пресі застосовується практично для всіх товарів. Аудіовізуальна реклама: · рекламні кінофільми (рекламно-технічні фільми, рекламно-престижні фільми, рекламні ролики) - зазвичай це короткі рекламні фільми, що демонструються серед широких шарів населення або в кінотеатрах, або на виставках і фестивалях; · слайд-фільми - як правило, цей вид реклами розповсюджений у середовищі фахівців і застосовується на виставках і презентаціях; · рекламні відеофільми (ролики, рекламно-технічні, рекламно-престижні, експрес-інформація). Переваги: ефективність впливу на глядацьку аудиторію, що пояснюється сполученням зображення, звуку і руху; висока вибірковість аудиторії глядачів на спеціальних переглядах, можливість встановлення миттєвих ділових контактів після таких переглядів. Недоліки: мала оперативність виготовлення, трудомісткість виробництва, відносно висока вартість. Аудіовізуальна реклама застосовується практично для всіх видів товарів і промислової продукції. Для товарів масового попиту - короткі рекламні ролики для телебачення, для промислової продукції рекламно-технічні і рекламно-престижні фільми. Радіо і телереклама: · радіореклама, радіоролики, радіооб'яви, радіожурнали, радіорепортажі; · телереклама, телеролики, телеоголошення, телерепортажі, телезаставки. Переваги: масовість охоплення, оперативність виходу в ефір, можливість вибору ефірного часу і програми. Недоліки: короткочасність рекламного впливу, відносно низька виборча здатність аудиторії, висока вартість. Ефективність радіореклами залежить від престижу радіостанції, від кількості регіонів міст, на території яких віщає дана радіостанція, від якості реклами, а також від аудиторії слухачів (соціальний статус, вік і ін.). Телереклама містить у собі зображення, звук, рух, колір, і тому робить на рекламну аудиторію значно більший вплив, ніж інші засоби реклами. Телереклама стає все більш цікавою, інформативною і разом з тим складною і дорогою у виробництві і показі. Якість вітчизняної телереклами помітно підвищується від року до року. З іншого боку, телевізійна реклама - самий дорогий спосіб рекламування. Найбільшої ефективності вона досягає в ранковому ефірі, коли основна маса людей збирається на роботу, чи у вечірньому ефірі, коли основна маса людей знаходиться вдома і відпочиває. Цілком природно, що заможним рекламодавцям вигідно розмістити рекламу своєї продукції саме в цей час, наприклад, у перервах між популярними фільмами і передачами (відповідно ціна на розміщення реклами в «години-пік» вечірній чи ранковий час буде вище, ніж у денний). З погляду потенційного споживача насиченість ефіру рекламою часом дуже висока. Радіо і телереклама ефективна для реклами товарів масового попиту з великими обсягами реалізації. Виставки і ярмарки: · міжнародні ярмарки і виставки: загальногалузеві, спеціалізовані; · національні виставки: стаціонарні, пересувні; · оптові ярмарки; · спеціалізовані виставки рекламодавця: стаціонарні, пересувні, виставки-продажі; · постійно діючі експозиції, кабінети зразків, демонстраційні зали. Переваги: наочність виробів що демонструються і можливість їх показу в дії, можливість миттєвого встановлення ділових контактів, позитивний вплив елементів “святкової атмосфери”. Недоліки: висока вартість організації й участі, порівняно рідка періодичність, недостатньо широке регіональне охоплення представників груп цільового впливу. Застосовується практично для всіх видів товарів і продукції. Для товарів масового попиту проводяться переважно загальногалузеві ярмарки, виставки і виставки-продажі. Рекламні сувеніри: · сувеніри з фірмовою символікою; · серійні сувенірні вироби з гравіруванням чи фірмовими наклейками; · подарункові вироби з дарчими написами; · фірмові пакувальні матеріали: сумки, пакети, папки, папір для подарунків і інше. Переваги: висока ефективність у зміцненні ділових контактів, дуже високий ступінь проникнення, багаторазовість рекламного впливу на широке коло осіб при використанні. Недоліки: обмеженість способу вираження рекламної ідеї, відносно висока вартість при масовому поширенні. Застосування: дорогі сувенірні вироби для реклами фірм-рекламодавців, недорогі сувенірні вироби з фірмовою символікою в масовій кількості для реклами товарів масового попиту. Пряма поштова реклама: · розсилання рекламно-інформаційних листів; · цільове розсилання друкованих рекламних матеріалів. Переваги: висока вибірковість охоплення споживачів, гнучкість і оперативність, особистісний характер послання, відносно невисока вартість розсилання. Недоліки: певні труднощі у виборі адрес для розсилання, образ макулатурності. Застосовується переважно для реклами дорогих товарів. Зовнішня реклама: · рекламні щити, панно, афіші, транспаранти і т.п.; · світлові вивіски, електронні табло, екрани і т.п.; · вітрини, різні елементи внутрішньо магазинної реклами; · фірмові вивіски, покажчики проїзду, оформлення офісів, одяг персоналу і т.п.; · реклама на транспорті. Переваги: гнучкість і оперативність, висока частота повторних контактів. Недоліки: відсутність вибірковості аудиторії, обмеження творчих можливостей втілення. Застосовується для реклами товарів масового попиту і товарних знаків підприємств. Заходи щодо створення суспільної думки: · презентації, прес-конференції, симпозіуми і т.п.; · фінансування суспільно-корисних заходів, спонсорство; · публікація редакційних матеріалів престижної спрямованості в пресі й інших засобах масової інформації, публічна пропаганда свого відношення до різних загальнодержавних і загальносвітових проблем. Переваги: висока вибіркова здатність окремих рекламних заходів, можливість встановлення корисних перспективних контактів, позитивний резонанс серед широких шарів громадськості. Недоліки: відносно висока вартість, відсутність швидких реальних економічних результатів. Використовується переважно в роботі великих підприємств для пропаганди своїх товарних знаків і створення позитивного образа в очах громадськості. Комп'ютеризована реклама: Це - розміщення рекламної інформації в комп'ютерних мережах, у першу чергу - в Інтернеті. Переваги: величезні потенційні можливості оперативного встановлення прямих ділових контактів зі споживачем у випадку його зацікавленості, відносно низька вартість. Недоліки: обмеженість художніх прийомів подачі рекламних повідомлень; невелика кількість користувачів комп'ютерних мереж; можливість відключити показ реклами за допомогою спеціальних програм; проблеми з безпекою угод, що укладаються в мережі. Читайте також:
|
||||||||
|