МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сполучений продажВона застосовується до взаємодоповнюючих товарів, один із яких не є обов'язковим компонентом іншого. Ціна комплекту встановлюється нижче суми цін цих товарів, що продають окремо. При сполученому продажі декількох видів продукції одного виробника застосовується істотна знижка. Що стосується виробника, цей вид продажу дозволяє об'єднати продукцію що вже зарекомендувала себе з новою продукцією, тим самим полегшуючи задачу впровадження нового продукту на ринок. Він дозволяє також об'єднати продукцію, збут якої скрутний, із продукцією високої оборотності, що в підсумку приводить до збільшення збуту продукції підприємства. З погляду торгових підприємств сполучений продаж подібний із дрібнооптовим продажем і вимагає аналогічного підходу. Залік старого товару при покупці нового В основному застосовується при продажі дорогої техніки й устаткування, що не мають високий ступінь оборотності. При цьому можливі два варіанти: · прийнятий товар не підлягає перепродажу, він йде на смітник; · цей товар перепродується згодом іншому клієнту. Ця форма стимулювання дуже приваблива для споживача, тому що має місце зниження ціни (тому що новий товар споживач одержує зі знижкою), що супроводжується наданням послуги (порятунком споживача від непотрібної речі). Додаткова кількість товару безкоштовно Психологічний вплив на споживача набагато більше, якщо йому пропонується на 25 відсотків більше товару, ніж у випадку використання 25-ти процентної знижки. Методи такої пропозиції: · поштучно (150 штук +15 штук); · у відсотках (+15 відсотків); · у ваговому вираженні (+ 150 грам). При використанні даного методу виробник несе два види додаткових витрат: · безкоштовне надання деякої кількості товару; · нове упакування для товару. Ці витрати досить великі, тому цей метод застосовується зазвичай великими фірмами. Купонаж Займаючи проміжне положення між прямим зниженням цін і зниженням цін з відстрочкою одержання знижки, купонаж є більш складною формою зниження цін. Операція полягає в тому, що споживачу пропонується купон, що дає право на одержання знижки з ціни товару. Купони містяться на упакування товару, або доставляються додому, або поширюються через пресу. Споживачу, що має купон, надається знижка, що може являти собою певну суму грошей, відсоток від ціни товару чи зниження ціни якого-небудь іншого товару за умови покупки товару, зазначеного в купоні. Найбільш ефективний купонаж у наступних випадках: · у момент випуску нового товару на ринок, коли необхідно спонукати споживачів випробувати його; · у момент повторного випуску товару на ринок, коли його збут переживає застій і необхідно розширити коло покупців. Нижче приведені найбільш розповсюджені способи поширення купонів. · Поштове розсилання. Фірма повинна мати картотеку потенційних клієнтів, по адресах яких розсилаються купони і рекламні оголошення. · Рознесення. Купони опускаються в поштову скриньку чи підсуваються під двері квартири. · Через пресу (у тому числі і через спеціалізовані журнали). · Через упакування товару. Купон міститься на упакуванні для залучення нових клієнтів чи вкладається в упакування для завоювання постійних клієнтів. Переваги цього способу - мінімальні витрати на поширення купонів · Поширення купонів безпосередньо в магазині при вході. Читайте також:
|
||||||||
|